فیلم و سریالسرگرمی

معرفی داستان و بازیگران سریال بازی بخت ترکی

معرفی سریال ترکی بازی بخت (Baht Oyunu)

سریال بازی بخت یک سریال درام و کمدی عاشقانه ترکی با امضای ARC Film است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال ترکی بازی بخت خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه ما باشید.

سریال Baht Oyunu به کارگردانی سردار گوزلکلی یکی از سریال های ترکی است که در بیشتر صحنه های آن در استانبول فیلمبرداری شده است. اولین قسمت این سریال در 15 ژوئن 2021 پخش شد. نقش های اصلی سریال بازی بخت عبارتند از Aytaç Şaşmaz، Cemre Baysel، İdris Nebi Taşkan و Aslı Sümen. این سریال با قسمت هفدهم خود به پایان رسید که در 12 اکتبر 2021 پخش شد.

داستان سریال بازی بخت ترکی

الیف در سریال بازی بخت / کوزی باتی در سریال بازی بخت

آدا در میان دخترانی بزرگ شد که معتقد بودند اگر با کسی که برای اولین بار عاشقش شده اند ازدواج کنند، خوشبخت خواهند شد. او معتقد است که اولین عشق او است. در حالی که آدا تلاش می کند روزگار را در راه خوشبختی به دست آورد، با بورا آشنا می شود. سفری دشوار و عاشقانه در انتظار آدا است که بین عشق و ایمانش گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

بازیگران سریال بازی بخت

در این بخش مختصر بیوگرافی هنرپیشه‌های سریال بازی بخت را برای شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

جمره بایسل (Cemre Baysel) بازیگر نقش آدا در سریال بازی بخت

بازیگران سریال بازی بخت / داستان سریال بازی بخت ترکی

Cemre Baysel از بایگران سریال ترکی بازی بخت در 5 فوریه 1999 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. در سن پانزده سالگی اولین حضور تلویزیونی خود را با بازی در سریال کمدی Yeşil Deniz انجام داد. جمره متعاقباً در سال 2017 در سریال جنایی İsimsizler ظاهر شد و سپس در سریال درام تاریخی Payitaht: Abdülhamid در نقش فیروزه بازی کرد. او از طریق نقش مکمل خود در Elimi Bırakma بین سال‌های 2018 و 2019 به شهرت رسید. او سپس در سریال جنایی رامو ایفای نقش کرد.

در سال 2020، او در اولین نقش اصلی خود در سریال Sol Yanım به همراه امره بی که همبازی Elimi Bırakma بود، انتخاب شد. او یک هنرپیشه است که برای دستم را رها نکن (2018)، پیچش سرنوشت (2021) و رامو (2020) می شناسند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای | بهترین سریال های ترکی با محوریت قبیله و خانواده

آیتاچ شاشماز (Aytaç Sasmaz) بتزیگر سریال ترکی بازی بخت در نقش بورا

بازیگران فیلم بازی بخت / عکس بازیگران سریال بازی بخت

آیتاچ شاشماز بازیگر متولد 4 آگوست 1998 در مانیسا است. اولین تجربه بازیگری او در فیلم سینمایی پسر بد در سال 2017 بود. او در سال 2017 با بازی در نقش فیض الله آلتی پرمک در سریال Söz (2017) بسیار به شهرت رسید. او که با انتشار عکس های سلفی و شخصی در اینستاگرام به شدت محبوب شده است، بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده به دست آورده است. او برادر بازیگر همکار اسماعیل ایگه شاشماز است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

هانده سوباشی (Hande Subasi) بازیگر سریال ترکی بازی بخت در نقش نرگس

سریال بازی بخت قسمت / سریال Baht Oyunu

هانده سوباسی از هنرپیشه‌های سریال بازی بخت ترکیه ای در 21 فوریه 1984 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Zevcat، Günesi Gördüm (2009) و Anadolu Kartallari (2011) شناخته شده است. او قبلا با Can Tursan ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

ادریس نبی تاشکان (Idris Nebi Taskan) بازیگر سریال بازی بخت در نقش روزگار

سریال بازی بخت ترکی / داستان سریال ترکی بازی بخت

ادریس نبی تاسکان بازیگر خوشتیپ و خوش سیمای ترکی در 18 آگوست 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای پسرم (2015)، زمان مرگ (2021)،Özgür Dünya (2019) و سریال ترکی پرچم سرخ شناخته شده است. ادریس در سریال باهت اویون ترکیه ای نقش روزگار را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکیه ای

آسلی سومن (Asli Sümen) بازیگر سریال بازی بخت در نقش توچه

بیوگرافی توچه در سریال بازی بخت / اسم واقعی توچه در سریال بازی بخت / عکس توچه در سریال بازی بخت

با مختصر بیوگرافی توچه در سریال بازی بخت ترکی با شما هستیم. اسم واقعی توچه در سریال بازی بخت آسلی سومن است که در 17 سپتامبر 1994 در مرسین ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Twist of Fate (2021)، Erkek Severse (2022) و Altay شناخته می شود. او یکی از بازیگران سریال Baht Oyunu در نقش توعچه دیکمان است.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

امراه بن (Emrah Ben) از بازیگران سریال بازی بخت ترکیه ای در نقش اصلان

سریال Baht Oyunu / هنرپیشه‌های سریال بازی بخت ترکیه ای

امراه بن متولد 20 مه 1986 در باندیرما ترکیه است.او یک بازیگر است.او در سال 2008 از گروه تئاتر دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شد. او همچنین برای مدت طولانی نمایش های کمدی تک نفره را روی صحنه اجرا می کرد. او یکی از معدود بازیگرانی که جایزه «کمدین تازه کار» را در بخش نمایش یک نفره در آمریکا دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ستاره شمالی ترکی

فوندا ایلهان (Funda Ilhan) از هنرپیشه های سریال بازی تخت در نقش بلما

سریال بازی بخت چند قسمت است / سریال باهت اویون

فوندا ایلهان در 28 ژوئن 1971 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که با بازی‌های Halka (2019)، Meta Ask (2022) و Valley of the Wolves: Ambush (2007) شناخته می‌شود. فوندا در سریال Twist of Fate در نقش بلما بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

سوئدم گوزالیر (Sugdem Gözalir) از بازیگران سریال Twist of Fate درنقش پیریل

سریال Twist of Fate / سریال بازی بخت قسمت اخر

سوگدم گوزالیر در 25 نوامبر 1994 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای فیلم‌های شانس دوم (2016)، 4N1K (2018) و Twist of Fate (2021) شناخته شده است. او یکی از بازیگران سریال ترکی بازی بخت در نقش پریل است.

بیشتر بخوانید: سریال پرندگان آتش | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال پرندگان آتش

طوبی چام (Tugba Çom) از بازیگران سریال Baht Oyunu در نقش یاسمین

الیف در سریال بازی بخت / بازیگران سریال بازی بخت ترکی

طوبا چوم با جمجمه داغ (2022)، Bizum Hoca 2 (2021) و Another Self (2022) شناخته شده است. او از سال 1394 با ایرهان مکار ازدواج کرده و دارای یک فرزند است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله

آنلیل چلیک (Anil Çelik) از بازیگران سریال بازی بخت ترکی در نقش علی

آنیل چلیک در 1 ژانویه 1988 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و تهیه کننده است که برای Daydreamer (2018)، Night of Silence (2012) و Kollama (2008) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دختر مردم

ایرم یوکسل (Irem Yüksel) بازیگر نقش سلین در بازی بخت

سلین در بازی بخت / کوزی باتی در سریال بازی بخت

ایرم یوکسل با فیلم‌های New Life (2020)، Secrets of an Angel (2022) و Ask Filmi (2023) شناخته می‌شود. İrem Yüksel با استفاده از نام کاربری شبکه های اجتماعی “iremyuk” بیش از 117 هزار دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال یک پری | بازیگران سریال ترکی یک پری

سخن پایانی؛ سریال باهت اویون

در این مقاله به معرفی و بررسی بازیگران و داستان سریال بازی بخت ترکی پرداختیم. به نظر شما بازی کدام یک از بازیگران سریال Baht Oyunu بهتر بود. نظر شما درباره داستان سریال بازی بخت ترکی چیست؟ نظرات خودتان را درباره این سریال با ما درمیان بگذارید.

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا