فیلم و سریالسرگرمی

سریال عشق از نو | بررسی داستان و بازیگران سریال عشق از نو ترکی

بررسی سریال ترکی عشق از نو

سریال عشق از نو یک سریال ترکی در ژانر کمدی رمانتیک محصول سال 2015 ترکیه است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال عشق از نو خواهیم پرداخت. تا انتهای این مقاله با مجله ویکی همراه باشید.

سریال ترکی عشق از نو (Ask Yeniden) به کارگردانی ارسوی گولر و با بازی Özge Özpirinçci و Buğra Gülsoy ساخته شد. اولین قسمت این سریال در تاریخ 10 فوریه 2015 پخش شد و با کسب رتبه اول در ریتینگ شروع خوبی داشت. سریال عشق از نو تا قسمت پنجم در صدر این لیست باقی ماند.

اگر می پرسید سریال عشق از نو چند قسمت است باید گفت که این سریال متشکل از 2 فصل با 59 قسمت در 14 ژوئن 2016 پخش از شبکه فاکس ترکیه شد و به پایان رسید.

داستان سریال عشق از نو ترکی

سریال عشق از نو چند قسمت است / هنرپیشه‌های سریال عشق از نو

زینب دختری بسیار شجاع است. شغل پدر زینب، درین شوکت، ماهیگیری است، او بسیار آدم عصبانی و بی باکی است اما به زینب علاقه بسیاری دارد. روزی زینب با پسری به نام ارتان آشنا می شود و کم کم عاشق او می شود. زینب به حدی عاشق شده بود که با ارتان به ایالات متحده می گریزد. او از این اتفاق بسیار خوشحال است، اما این خوشحالی تا زمانی ادامه پیدا می کند که متوجه می شود که باردار است چونکه ارتان بچه را نمی خواهد و از زینب می خواهد که بچه را سقط کند.

درگیری بین زینب و ارتان بالا می گیرد و ارتان اورا ترک می کند ولی زینب بچه اش را به دنیا می آورد. زینب تصمیم می گیرد که بازگردد. او در هواپیما با یک مسافر به نام فاتح آشنا می شود. فاتح تنها پسر خانواده ای ریشه دار و ثروتمند به نام شکرچی زاده است. این آشنایی اندک اندک موجب ایجاد علاقه ای بین زینب و فاتح می شود. اما ماجرا تازه از اینجا شروع  می شود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

بازیگران سریال عشق از نو

در ادامه اصلی ترین هنرپیشه‌های عشق از نو به همراه بیوگرافی کوتاهی از آنها را شرح خواهیم داد. همراه ما باشید.

اوزگه اوزپیرینچی (Özge Özpirinççi) بازیگر نقش زینب

بازیگران سریال عشق از نو / الیف سو در سریال عشق از نو

Ozge Ozpirincci از بازیگران عشق از نو است در سال 1986 در استانبول به دنیا آمد. پس از یک سال در راکفورد، ایلینویز به عنوان دانشجوی مبادله، او زبان انگلیسی خود را کامل کرد و از دانشگاه سابانچی در رشته مدیریت بازرگانی بین المللی فارغ التحصیل شد و در موسسه لی استراسبرگ در نیویورک تحصیل کرد. او با ایفای نقش شخصیت اصلی ایپک در سریال ترکی ” فرشتگان نگهبان” بلافاصله در ترکیه به یک نام آشنا تبدیل شد.

پس از آن، او در بسیاری از پروژه های سینمایی و تلویزیونی ظاهر شد که در فیلم شناسی او دیده می شود. در سال 2011، او نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جوایز معتبر فیلم گرین پاین ترکیه برای بازی در نقش فکریه در فیلم سینمایی “ودا / خداحافظ”. شد. در سال 2016، او برنده بهترین بازیگر نقش اول زن/کمدی تلویزیونی در جوایز تلویزیونی پروانه طلایی ترکیه، برای نمایش تلویزیونی طولانی مدت “دوباره بپرس/دوباره عشق بورز” شد.

اوزگه به‌عنوان حامی فعال حقوق بشر و حیوانات، همچنین در ویدئوهای مختلف اعلامیه خدمات عمومی، از جمله کمپین Adopt-a-Pet در ترکیه و PSAهای سازمان ملل متحد “او برای او” ظاهر شد. با بیش از نیم میلیون دنبال کننده در توییتر و 1.7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، پایگاه هواداران Ozge از آلمان تا آذربایجان گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

بورا گولسوی (Bugra Gülsoy) در نقش فاتح

سریال ترکی عشق از نو / سریال عشق از نو چند قسمت اخر

بورا گولسوی از بازیگران سریال عشق از نو، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر ترکیه ای است. گلسوی در 22 فوریه 1982 در آنکارا متولد شد و دوران کودکی خود را در آنجا گذراند. در سال 2000 برای تحصیل در رشته معماری در دانشگاه مدیترانه شرقی به قبرس رفت. در حالی که اولین تجربه صحنه ای او در سن 13 سالگی بود، حرفه بازیگری گلسوی زمانی آغاز شد که او در نمایشنامه یوجین یونسکو به نام “خروج از شاه” زیر “تئاتر باز” در قبرس ظاهر شد.

در سال 2008، گلسوی به استانبول نقل مکان کرد تا اولین برنامه تلویزیونی خود را که در کانال D ظاهر شد، “همه برای یک” فیلمبرداری کند. گلسوی پس از موفقیت در این برنامه، در بسیاری از برنامه های تلویزیونی موفق دیگر مانند “فراموش نشدنی”، “فاطماگل چه مشکلی دارد؟”، “شمال جنوبی”، “داستان قدیمی”، “حالا به من بگو هیکران” و “عشق” ظاهر شد

. گلسوی در کنار پروژه های تلویزیونی خود پا به عرصه سینما گذاشت و نقش «برات» را در فیلم «گونسی گوردوم» Mahsun Kirmizigul بازی کرد. در سال 2011، پس از همکاری با کارگردان درویش زعیم در فیلم “Golgeler vie Suretler”، گلسوی برای بازی در نقش “کومالی” در فیلم برنده جایزه جشنواره فیلم آلتین پورتاکال “Beautiful Gunler Gorecez” مورد توجه بیشتری قرار گرفت. بعدها، در سال 2015، گلسوی به عنوان نقش اصلی در برنامه تلویزیونی «دوباره بپرس»، کمدی رمانتیک انتخاب شد و با موفقیتش در آن، توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کرد.

پس از این پروژه، گلسوی یک بار دیگر موفقیت خود را در بازیگری کمدی به نمایش گذاشت و در فیلم کمدی پرفروش “Gorumce” با بازیگر Gupse Ozay به اشتراک گذاشت. در سال 2016، گلسوی و سرهات تئومان در جایگاه کارگردانی فیلم «محله» تولید شده «GET» که بوگرا گلسوی در آن نقش «صبری» را نیز بازی می‌کند، به اشتراک گذاشتند. بورا اهیرا در سریال ترکی پادشاهی Uyanis: Büyük Selcuklu بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای | بهترین سریال های ترکی با محوریت قبیله

تامر لونت (Tamer Levent) در نقش شوکت

بازیگران سریال عشق از نو / سریال ترکی عشق از نو قسمت اخر

تامر لونت از بازیگران سریال ترکی عشق از نو است که در سال 1977 از گروه عالی کنسرواتوار دولتی آنکارا فارغ التحصیل شد. او ابتدا به عنوان بازیگر و سپس به عنوان کارگردان در تئاترهای دولتی مشغول به کار شدفیلم هایی که او کارگردانی کرد به جشنواره هایی در روسیه، کانادا، کره جنوبی، ایران و قبرس شمالی دعوت شد. او همچنان در کادر کارگردانی تئاترهای دولتی است و موسس و اولین رئیس بنیاد کارمندان اپرا و باله تئاتر دولتی TOBAV و انجمن بازیگران تئاتر TOMEB است.

بیشتر بخوانید: سریال قرص ماه | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی قرص ماه

نیلای دنیز (Nilay Deniz) در نقش سلین

بازیگران عشق از نو / خواهر فادیک در سریال عشق از نو

نیلای دنیز از هنرپیشه‌های عشق از نو در 3 می 1993 در آیدین ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای فیلم های کرم شب تاب (2017)، 20 دقیقه (2013) و Behzat Ç: Ankara Detective Story (2010) شناخته شده است. او از سپتامبر 2017 با ارچین کارابولوت ازدواج کرده است. او در نقش خواهر فادیک در سریال عشق از نو بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال | معرفی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

میرای آکووالیگیل (Miray Akovalıgil) درنقش شازیمن در سریال عشق از نو

شازیمن در سریال عشق از نو / بازیگران فیلم عشق از نو

میرای آکای در 14 نوامبر 1983 در بورسا ترکیه چشم به جهان گشود. او مدتی به عنوان وکیل در پکن مشغول به کار بوده است. میرای با سریال دختران آفتاب شناخته شد. او بازیگر نقش شازیمن در سریال عشق از نو است. از دیگر کارهای او می توان از Her Sey Asktan (2016) نام برد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار ؛ معرفی بازیگران سریال فداکار (Fedakar)

تولین اورال (Tülin Oral) در نقش گلسوم

سریال عشق از نو چند قسمت است / سریال عشق دوباره

تولین اورال از بازیگران عشق از نو در 8 اوت 1937 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای Anneler ve Kizlari (1971)، Balatli Arif (1967)، Bugulu eyes (1970) و سریال Ask Yeniden شناخته شده است. او قبلا با اردول بوراتاپ ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

سو بورجو یازقی (Su Burcu Yazgı Coşkun) در نقش الیف سو در سریال عشق از نو

آسیه در سریال عشق از نو / بازیگر نقش الیف سو در سریال عشق از نو

بورجو از بازیگران سریال عشق از نو است که در سن پنج سالگی به عنوان بازیگر کودک شروع به بازی کرد. او در رشته تئاتر دبیرستان هنرهای زیبای پرا مشغول به تحصیل است. موفقیت او با شخصیت “زینپ” به دست آمد که می تواند ذهن ها را در سریال های فانتزی محبوب “من به تو یک آقا بدهم” در کنار دمت اوزدمیر، اکین کوچ، بوراک کان، برک کانکات بخواند.

او در بسیاری از سریال ها و فیلم های محبوب بازی کرد. برخی از سریال‌های بلند مدت محبوب او سریال‌های کمدی «دوباره بپرس»، سریال درام «راون» هستند. او در مورد بازی خود در سریال “اتاق قرمز” مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در سن پانزده سالگی از بازیگران سریال خواهران و برادران بود.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و زمان پخش عشق ممنوع ۱۴۰۲

جان سیپاهی (Can Sipahi) در نقش اورهان

بازیگران سریال ترکی عشق از نو / بازیگران خردسال سریال عشق از نو

جان سپاهی در 20 ژانویه 1988 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با نام من بیلور است، نه باتلر (2018)، پاییته عبدالحمید (2017) و دوباره در عشق (2015) شناخته شده است. جان یکی از هنرپیشه‌های عشق از نو در نقش پسر عمه زینب است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

لاله باشار (Lale Başar) در نقش مکدس

سال ساخت سریال عشق از نو / فیلم ترکی عشق از نو

لاله بسار در 27 ژانویه 1964 در اردو، ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای «خانه هیچکس» (2013)، سریال تازه عروس (2017) و «زمزمه اگر فراموش کنم» (2014) و همچنین سریال ترکی عشق از نو شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازی بخت ترکی

اورهان آلکایا (Orhan Alkaya) در نقش فهمی

اسیه در فیلم عشق از نو / سریال ترکی عشق از نو

اورهان آلکایا در 5 فوریه 1958 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم های I Love You (1983)، لبخند ساری (1993) و Time Goes By (2010) شناخته شده است. اورهان از بازیگران سریال عشق از نو در نقش پدر فاتیح است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

سما کچیک (Sema Kecik) در نقش مریم اوزر

اسم واقعی الیف سو در سریال عشق از نو / بیوگرافی بازیگران سریال عشق از نو

سما کجیک از هنرپیشه‌های سریال عشق از نو است که در سال 1965 در آگری ترکیه به دنیا آمد. او از بازیگران سریال تازه عروس Love Me ،(2017) ،Yazi Tura (2004) و سریال Ask Yeniden بوده است.

بیشتر بخوانید: سریال ملکی | معرفی داستان و بازیگران سریال هندی ملکی

نازلی توسون اوغلو (Nazlı Tosunoğlu) در نقش یادگار

هنرپیشه‌های عشق از نو / خواهر فادیک در سریال عشق از نو

نازلی توسون اوغلو در 26 مه 1964 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. نازلی توسون اوغلو که زندگی هنری خود را با نقش‌های کوچک در گروه‌های تئاتر آماتور آغاز کرد، در سازمان‌هایی مانند Tiyatrokare و BKM کار کرد و در نمایش‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخت. این هنرمند که از سال 95 جلوی دوربین رفته در فیلم ها و سریال های مختلف ایفای نقش کرده است.

این هنرمند که با بازی در سریال ایکین بهار به موفقیت دست یافت، در سریال دامات خارجی ادامه داد و در ساخت شبکه TRT نیز شرکت کرد. او از سال 2009 در سریال تلویزیونی آرکا سوکاکلار که از کانال دی پخش می شود، نقش نازیکه را بازی می کند. او بیشتر برای سریال های ایکینجی بهار (1998)، خیابان های پشت (2006) و ایسلر گوچلر (2012) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

سخن پایانی؛ سریال ترکی عشق از نو

سعی کردیم در این مقاله اطلاعاتی درباره سریال ترکی عشق از نو را به شما ارائه دهیم. احتمالا سریال عشق از نو را مشاهده کرده اید. نظر شما درباره داستان و بازیگران سریال عشق از نو ترکی چیست؟ لطفا در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

4/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا