فیلم و سریالسرگرمی

سریال حلقه ترکی | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی حلقه

زمان پخش سریال حلقه ترکی (Halka)

سریال حلقه ترکی با بازی هانده ارچل از پربیننده ترین سریال های ترکی تا به امروز بوده است. در این مقاله به بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی حلقه خواهیک پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال حلقه (Halka) محصول سال 2019 ترکیه است. کارگردانانی مانند ولکان کوچا تورک (Volkan Kocatürk), باشاک سویسال (Başak Soysal) و سلیمان مرت اوزدمیر این سریال را کارگردانی کردند. سریال ترکی حلقه در سال 2019 از شبکه TRT 1 پخش شد.

بازی بازیگرانی همچون هانده ارچل، سرکان چای اوغلو، کان ییلدریم و هازال سوباشی جذابیت سریال ترکی حلقه را دوچندان کرده است. همچنین نظرات در مورد سریال حلقه بسیار مثبت بوده و این سریال در سایت IMDb امتیاز خوب 8.6 را کسب کرده است. فصل دوم سریال حلقه ترکی قرار بود در سال 2021 تهیه و پخش شود که تا به امروز خبری از ساخت و پخش آن نیست.

داستان سریال ترکی حلقه

سریال حلقه سریال ترکی حلقه

داستان سریال حلقه درباره یک سازمان مافیایی است که تمامی کارهای خرابکارانه و غیرقانونی در ترکیه را مدیریت می کنند. این سازمان مخوف هرگز اجازه به قدرت رسیدن افراد سازمان را نمیدهد و به سرعت آنها را از سر راه خود برمی دارد.

بعد از ماجراهای بسیار دو جوان با فهمیدن گذشته خود تصمیم به انتقام از این سازمان می گیرند. کاعان و جهانگیر می کوشند تا با همدستی هم این سازمان نخوف را نابود کنند و انتقام خوشان را ار آنها بگیرند. مطمعنا از دیدن این سریال جذاب لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

زمان پخش سریال حلقه از شبکه جم سریز

در این بخش میتوانید از زمان پخش سریال ترکی حلقه از شبکه جم سریز مطلع شوی. سریال ترکی حلقه روزهای جمعه، یکشنبه و سه شنبه در ساعت 23:00 از شبکه جم سریز پخش می شود. تکرار این سریال نیز در ساعت 11:00 و 19:00 پخش خواهد شد.

بازیگران سریال حلقه ترکی

زمان پخش سریال حلقه از شبکه جم سریز

بازیگران مهشور و توانمند ترکیه در سریال حلقه حضور دارند که با بازی زیبای خودشان این سریال را به یکی از بهترین سریال های ترکی تبدیل نموده اند. در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه‌های سریال حلقه ترکی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

سرکان چای اوغلو (Serkan Çayoglu) در نقش جهانگیر

بیوگرافی جهانگیر در سریال حلقه / بوسه جهانگیر و مژده در سریال حلقه

سرکان چای اوغلو از بازیگران سریال حلقه متولد 31 می 1987 است. او که در ابتدا به مدلینگ فکر می کرد، پس از مدتی به بازیگری روی آورد و آموزش حرفه ای بازیگری را نزد نام هایی چون Ümit Çırak و Dolunay Soysert دریافت کرد. او ابتدا در فصل پایانی سریال تلویزیونی Kuzey Güney در سال 2012 نقش رافائل، دوست مروه بلوغور از ایتالیا را بازی کرد و سپس در Zeytin Tepesi بازی کرد.

سرکان در سال 2014 در سریال فصل گیلاس را بازی کرد. در سال 2016، او در Verissimo در ایتالیا به همراه معشوقش Özge Gürel، و سپس در C’è posta per te، یکی از برنامه های پرمخاطب ایتالیا شرکت کرد. سرکان با شخصیت «دمیر سراهوغلو» در سریال زندگی عشق جلوی دوربین رفت. در سال 2018 در نقش کایا به عنوان بازیگر نقش اول سریال Börü که از شبکه استار تی وی پخش شد شرکت کرد.

در ادامه بیوگرافی جهانگیر در سریال حلقه باید گفت که او در سال 2020 در سریال ینی حیات نقش آدم را به عنوان بازیگر اصلی بازی کرد. سرکان نقش اصلی در سریال روزی روزگاری قبرس را بین سال‌های 2021 تا 2022 از شبکه TRT 1 پخش شد، بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای

هانده ارچل (Hande Erçel) در نقش مژده

عکسهای هانده ارچل در سریال حلقه / هانده ارچل در سریال حلقه

هاندده ارچل از مشهور ترین بازیگران ترکیه ای است که در 24 نوامبر 1993 در ترکیه بدنیا آمده است. هانده با بازی در سریال چکاوک در سال 2013 به شهرت رسید. موفقیت او با اولین نقش اصلی اش در نقش سلین یلماز در سریال محبوب تینیجری ترکی Günesin Kizlari در سال 2015 بدست آمد. او همچنین در همان سال سریال دختران آفتاب را بازی کرد که شهرت او را دوچندان کرد.

او مدتی با کرم بورسین بازیگر ترکیه ای دوست بود که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی بپا کرده بود. هانده پس از جدایی از کرم با هاکان سابانجی میلیاردر ترکیه ای وارد رابطه شده است. هانده علاقه زیادی به خوانددگی دارد. هانده ارچل در سریال حلقه نقش مژده آکای را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: برسی داستان و معرفی بازیگران سریال نامادری ترکی

کان ییلدیریم (Kaan Yildirim) در نقش کاعان

نظرات در مورد سریال حلقه / داستان سریال حلقه

کان ییلدیریم از بازیگران سریال ترکی حلقه در 24 دسامبر 1986 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه‌کننده است. شهرت او با سریال Ulan Istanbul در سال 2014 بدست آمد. کان ییلدیریم برای فیلم‌های « Insanlik Suçu» (2018)، « Bölük» (2017) و « Adi Mutluluk» (2015) شناخته شده است. کان ییلدیریم به تازگی در سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ مولانا جلال الدین رومی به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: سریال ترانه تابستان | بررسی داستان و بازیگران سریال آهنگ تابستانی

هازال سوباشی (Hazal Subasi) در نقش بهار

بازیگران سریال حلقه ترکی / بهار در سریال حلقه ترکی / بازیگران فصل دوم حلقه

هازال سوباسی از هنرپیشه‌های سریال ترکی حلقه است در 2 می 1995 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Hot Skull (2022)، Kasaba Doktoru (2022) و 10 Days of a Curious Man شناخته می شود. هازال بیشتر به خاطر بازی در نقش زهرا در سریال تلویزیونی Adini sen koy در سال 2016 و سریال Halka شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال خیانت ترکی | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی خیانت

احمد ممتاز تایلان (Ahmet Mümtaz Taylan) در نقش جمال

بازیگران فصل دوم حلقه هنرپیشه‌های سریال ترکی حلقه

تایلان در رشته تئاتر از کنسرواتوار ایالتی دانشگاه هاجتپه فارغ التحصیل شده است. او بیشتر برای بازی در نقش اسکندر در سریال کمدی سوررئال موفق Leyla ile Mecnun و فیلم های دیگر شناخته می شود. او بین سال‌های 1989 تا 1993 در تئاتر دولتی دیاربکر کار کرد. در سال‌های 1993 و 1994 با روبرتو سیولی در تئاتر آن در روهر آلمان کار کرد.

تایلان از آن زمان در بسیاری از پروژه های تئاتری با یوسل ارتن کار کرده است. او دبیرکل Devlet Tiyatrolari Sanatcilari Dernegi یا DETIS (انجمن هنرمندان تئاتر دولتی) شد و در این سمت خدمت کرد تا اینکه در سال 2006 استعفا داد. در سال 2002 برای نمایش Misafir Sahneleysi برنده جایزه بهترین کارگردانی Ismet Küntay شد. تایلان در از بازیگران سریال حلقه ترکی در نقش جمال است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال هی سلطان ترکی

نازان کسال (Nazan Kesal) در نقش حمیرا

عکس های سریال حلقه تیزر سریال حلقه

نازان کسال از بازیگران سریال ترکی حلقه در 28 مارس 1969 در مانیسا ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و کارگردان است که برای مو (2010)، آب و هوا (2006)،Daire (2013) و سریال یک پری شناخته شده است. او از 18 دسامبر 2005 با ارجان کسال ازدواج کرده و دارای یک فرزند است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

اردال ییلدیز (Erdal Yildiz) در نقش ترزی در سریال حلقه

ترزی در سریال حلقه / بازیگران سریال ترکی حلقه

اردال یلدیز در سال 1966 در تونجلی ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی‌های Collide (2016)، Suck Me Shakespeer (2013) و Tatort (1970) و همچنین سریال Halka شناخته می‌شود. او از هنرپیشه‌های سریال حلقه در نقش ترزی در سریال حلقه ترکی است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

فوندا ایلهان (Funda Ilhan) در نقش گلای

بازیگران سریال حلقه ترکی هنرپیشه‌های سریال حلقه

فوندا ایلهان در 28 ژوئن 1971 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های متا اسک (2022)، سریال هالکا (2019) و دره گرگ ها: کمین (2007)  و سریال بازی بخت شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

بوراک سرگن (Burak Sergen) در نقش ایلهان

بازیگران سریال حلقه هنرپیشه‌های سریال ترکی حلقه

بوراک سرگن از بازیگران سریال حلقه در 9 فوریه 1961 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای استانبول Kanatlarimin Altinda (1996)، لوبیا (2000) و ترکان در فضا (2006) و سریال Halka شناخته شده است. او از سال 1999 با ایسیل سرگن ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال عشق از نو | بررسی داستان و بازیگران سریال عشق از نو ترکی

دیلان تلکوک (Dilan Telkok) در نقش ایرم

 بوسه جهانگیر و مژده در سریال حلقه سریال halka فصل دوم

دیلان تلکوک از هنرپیشه‌های سریال ترکی حلقه در 16 سپتامبر 1995 در ساکاریا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای سریال Halka (2019)، روز هشتم (2018) و گوورسین (2019) شناخته شده است. او از اکتبر 2019 با برکای هاردال ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال قرص ماه | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی قرص ماه

سخن پایانی؛ سریال Halka

در این مقاله به معرفی و بررسی داستان و بازیگران سریال حلقه ترکی پرداختیم. البته صحبت هایی برای شروع فصل دوم سریال حلقه در فضای مجازی شده است اما بطور رسمی این موارد تایید نشده اند. دوباره به این صفجه سری بزنید تا داستان و بازیگران فصل دوم حلقه را نیز به شنا معرفی کنیم.

درکل نظر شما درباره سریال ترکی حلقه چیست؟ بازیگران و داستان این سریال را چکونه دیدید؟ نظرات خودتان را درباره سریال Halka با ما درمیان بگذارید.

 

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا