فیلم و سریالسرگرمی

سریال خیانت ترکی | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی خیانت

سریال ترکی فریب (Aldatmak)

سریال خیانت ترکی به تازگی محبوبیت بسیاری در نزد مخاطبان پیدا کرده است. از این رو در این مقاله به بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی خیانت خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال خیانت یا سریال ترکی فریب (Aldatmak) یک سریال درام ترکیه به کارگردانی مورات ساراچ اوغلو تهیه شده است که در 22 سپتامبر 2022 در ATV پخش شد. در این سریال درام وحیده پرچین، ارجان کسال و مصطفی اوغورلو ایفای نقش کرده اند. نویسندگی سریال ترکی خیانت را یلدیز تونچ برعهده دارد.

داستان سریال ترکی خیانت

سریال Aldatmak سریال فریب ترکی

گزیده یک قاضی برجسته و مشهور در دادگاه خانواده است. او زنی درستکار و پایبند به اصول است که زندگی های های بسیاری را از خطر طلاق و نابودی نجات داده است و سبب شده که بچه های زیادی با از دست دادن خانواده خود مهر و محبت پدر و مادر خود را از دست ندهند.

او همیشه فکر می کرد که زندگی او با شوهر و دو فرزندش یک زندگی عالی است و برای همیشه همینطور خواهد ماند. اما یک اتفاق تمام تصورات گزیده را برهم می زند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

بازیگران سریال خیانت ترکی

بازیگران سریال ترکی خیانت از معروف ترین هنرپیشه های ترکیه هستند که در کارهای ماندگار بسیاری ایفای نقش کرده اند. در ادامه به معرفی هنرپیشه‌های سریال خیانت ترکی خواهیم پرداخت.

وحیده پرچین (Vahide Perçin) در نقش گزیده

بازیگران سریال خیانت ترکی بازیگران سریال ترکی خیانت

وحیده پرچین در 13 ژوئن 1965 در ترکیه و در شهر ازمیر به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Ayhan Hanim (2014)، Ilk Ask (2006) و Bitter Lands (2018) شناخته شده است. وحیده پرچین جایزه بهترین بازیگر زن ترکیه را برای بازی در فیلم İlk Aşk از آنِ خود کرده است.

ما ایرانی ها وحیده را بیشتر در نقش میانسالی خرم سلطان در سریال حریم سلطان و همچنین سریال ترکی ازدواج اجباری روزی روزگاری در چوکوروا به خاطر داریم. او قبلا با آلتان گوردوم ازدواج کرده بود. او از بازیگران سریال ترکی خیانت در نقش اصلی و در کاراکتر قاضی گزیده بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

ارجان کسال (Ercan Kesal) در نقش علی سزای اوکوموش

بازیگران سریال خیانت ترکی بازیگران سریال ترکی خیانت

ارجان کسال بازیگر با سابقه و مشهور ترکیه در 12 سپتامبر 1959 در آوانوس، نوشهیر، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با فیلم های روزی روزگاری در آناتولی (2011)، او را می شناسید (2020) و سریال ترکی قبیله ای گودال (2016) شناخته شده است. وی از سال 1384 با نازن کسال ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

مصطفی اوغورلو (Mustafa Ugurlu) درنقش مورات تاریک

هنرپیشه‌های سریال خیانت ترکی هنرپیشه‌های سریال ترکی خیانت

مصطفی اوغورلو از بازیگران سریال ترکی خیانت در 25 نوامبر 1955 در کارامان ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های آگیر رومن (1997)، خودی (2016)، سریال ترکی جدید 2023 شاهماران و خاطرات باد (2015) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

یوسف چیم (Yusuf Çim) در نقش اوزان

سریال خیانت ترکی چند قسمت است سریال ترکی خیانت قسمت اول

یوسف چیم از بازیگران سریال خیانت در 26 سپتامبر 1991 متولد شد. او بازیگر، خواننده، مجری تلویزیون و مدل ترکیه ای است. اولین نقش او در سریال عزرا به نویسندگی و کارگردانی تایفون گونیر بود که در آن نقش ناظر مصطفی را بازی کرد. این سریال برای اولین بار در دسامبر 2014 از تلویزیون شو پخش شد.

او سپس در سال 2015 در سریال چیلک کوکوسو از گلد پروداکشن در مقابل دمت اوزدمیر ظاهر شد و شخصیت «بوراک ماژاراوغلو» را به تصویر کشید. در سال 2016 در سریال دیگری به نام Hanım Köylü که توسط گلد پروداکشن تولید شده بود بازی کرد و در مقابل گلسیم ایلهان علی بازی کرد. او در سریال مولانا جلال الدین رومی نیز بازی کرده است.

یوسف چیم همزمان در فشن شوها درس می خواند و به عنوان مدل فعالیت می کند و حتی جایزه بهترین مدل ترکیه 2011 را نیز دریافت کرد. بسیاری از برندهای معروف به او پیشنهاد کار در حوزه تبلیغات را دادند و او را به شوهای پولو، رالپ، مانگو دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: برسی داستان و معرفی بازیگران سریال نامادری ترکی

جم بندر (Cem Bender) در نقش اولتان کاشیف اوغلو

سریال ترکی خیانت قسمت آخر سریال ترکی خیانت چند قسمت است

جم بندر در 1 ژانویه 1965 در ترابزون ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های عمر و ما (2019)، محافظ (2018) و هزارتو (2011) شناخته شده است. او از هنرپیشه های سریال فریب ترکی در نقش اولتان است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال هی سلطان ترکی

جانر شاهین (Caner Şahin) در نقش تولگا

فصل دوم سریال ترکی خیانت / سریال ترکی فریب

جانر شاهین بازیگر ترکی است که در ۱۹۹۲ به دنیا آمد. او تحصیلاتش را در دانشکده مهندسی دانشگاه استانبول گذراند. جانر شاهین سابقه بازیگری در آثاری مانند Brothers (2018)، Kuzgun (2019) و سریال Aldatmak (2022) را در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

فیزا سویل گونگور (Feyza Sevil Güngör) در نقش اویلوم

بازیگران سریال ترکی فریب / فصل دوم سریال ترکی خیانت

Feyza Sevil Güngör از دیگر بازیگران سریال خیانت ترکی است که برای سریال Çember (2017)، سریال Aldatmak (2022) و Savasci (2017) شناخته شده است. او همجنین یکی از هنرپیشه‌های کورولوش عثمان نیز بوده است.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

آسنا کسکینجی (Asena Girisken) در نقش یشیم

سریال خیانت ترکی فصل دوم / هنرپیشه های خیانت

آسنا گیرسکن در 12 ژانویه 1992 در آنتاکیا، هاتای، ترکیه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران سریال ترکی فریب است که برای سریال سه سکه (2021)، سریال Aldatmak (2022) و Travel Mates (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترانه تابستان | بررسی داستان و بازیگران سریال آهنگ تابستانی

جم سورگیت (Cem Sürgit) درنقش امیت

بازیگران خیانت ترکی / هنرپیشه های سریال فریب ترکی

از دیگر هنرپیشه‌های سریال ترکی خیانت جم سورگیت است که در 11 اکتبر 1983 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های شعله های سرنوشت (2020)، سریال آلداتمک (2022) و گورستان (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال عشق از نو | بررسی داستان و بازیگران سریال عشق از نو ترکی

دفنه سامیلی (Defne Samyeli) در نقش الماس

داستان یربال ترکی خیانت / زمان پخش سریال خیانت ترکی

دفنه سامیلی متولد 1 ژوئیه 1972 مجری تلویزیون، خواننده و بازیگر ترکیه ای است. او در سال 1991 در مسابقات زیبایی ترکیه رتبه سوم را کسب کرد. سامیلی که کار خود را با روزنامه نگاری آغاز کرد و از دانشگاه بوغازیچی فارغ التحصیل شد، در بولتن اصلی کانال دی به سرپرستی تونکای اوزکان گزارشگر خبری بود.

او 2 جایزه بین المللی را برای ارائه اخبار متفاوت خود در بولتن خبری اصلی کانال D Samyeli دریافت کرد. از ماه می 2010 برای مدتی برنامه Defne Her sey Bambaska را در ATV ارائه کرد. سامیلی که سال ها به عنوان ستون نویس در روزنامه ملیت کار می کرد، در 3 ژانویه 2015 راه خود را از روزنامه جدا کرد. او از بازیگران سریال خیانت ترکی در نقش الماس اشت.

بیشتر بخوانید: سریال قرص ماه | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی قرص ماه

سخن پایانی؛ سریال خیانت (Aldatmak)

در این مقاله با معرفی داستان و بررسی بازیگران سریال خیانت با شما بودیم. نظر شما درباره بازیگران و داستان سریال ترکی خیانت چیست؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

3.3/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا