فناوریگوناگونموبایل و گجت

رونمایی از کانسپت موبایل Samsung Galaxy S24

به نظر می رسد سال 2024 می تواند سال ارتقاء نرم افزاری گوشی های سامسونگ باشد، این شرکت به جای تغییرات بزرگ در طراحی سخت افزار، تصمیم دارد روی بهبود نرم افزار خود بیشتر کار کند. برای اثبات این قضیه، بر اساس تصاویر لو رفته از گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس مشاهده می کنیم که از نظر ظاهری آنها بسیار شبیه به نسل های قبلی خود هستند.

 OnLeaks@ که یک مجله افشاگر با سابقه و معتبر است، تصاویری را در X (توئیتر) به اشتراک گذاشته که کانسپتی (Concept) از این دو گوشی جدید را ارائه می دهد. یک مدل کانسپ یا ساختگی، مدلی است که شبیه یک موبایل واقعی طراحی شده است، اما در واقع کار نمی کند و جنبه ی نمایشی دارد. این مدل ها اغلب توسط سازندگان لوازم جانبی برای کمک به طراحی لوازم جانبی موبایل استفاده می شوند و گاهی اوقات می توان آن ها را در ویترین موبایل فروشی ها نیز یافت.

 با توجه به اینکه @OnLeaks آنها را به اشتراک گذاشته است، احتمالاً به مدل واقعی نزدیک هستند.

طبق عکس ها این کانسپت ها تا حد زیادی با رندرهای قبلی سامسونگ گلکسی اس 24 مطابقت دارند، از این نظر که شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس دارند، اما کناره آن ها صاف تر است. با توجه به اخباری که قبل تر فاش شده بود این گوشی‌های جدید Samsung galaxy S24 ممکن است حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته باشند، ولی تشخیص آن از روی این تصاویر دشوار است.

دوربین‌های سه لنزی (البته محل قرار گیری فلاش تغییر کرده)، دکمه‌های پاور و صدا مشابه مدل قبلی، و حتی طراحی مشابه برای پورت USB-C، اسلات سیم‌کارت و بلندگو در لبه پایینی گوشی. درهر صورت می توانید منتظر تغییرات بزرگی در جنبه های مختلف سامسونگ گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس باشید. جدای از افزایش قدرت، به لطف Samsung Gauss این دو گوشی به همراه Samsung Galaxy S24 Ultra ، قرار است از توانایی‌های هوش مصنوعی قابل توجهی برخوردار شوند.

با وارد شدن سری سامسونگ گلکسی S24 در ماه ژانویه به بازار موبایل، به احتمال زیاد در چند هفته اول عرضه، چندتا از بهترین گوشی‌های سال 2024 را شاهد خواهیم بود.

منبع:Techradar

بیشتر بخوانید: برند جدید گوشی Transsion، سهم بازار اپل و سامسونگ را ربوده است

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا