فناوریگوناگونموبایل و گجت

برند جدید گوشی Transsion، سهم بازار اپل و سامسونگ را ربوده است

شاید نام Transsion را نشنیده باشید، اما سازنده این گوشی چینی در طول سال جاری، خود را به عنوان یکی از پنج تولید کننده برتر گوشی های هوشمند تثبیت کرده است و سهم بازار را از شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ و … ربوده است.

طبق گزارش جدید Canalys در ( Android Central) فروش کلی در طول سه ماهه (ژوئیه، آگوست و سپتامبر) نسبت به مدت مشابه در سال 2022 حدود 1 درصد کاهش داشته است. در سه ماهه سوم 2023 به ترتیب سامسونگ با 20 درصد در بالای جدول، اپل با 17 درصد دوم، شیائومی با 14 درصد در مکان سوم و اوپو با 9 درصد در رتبه چهارم، جزو پر فروش ها بوده اند. و سپس در مکان پنجم با 9 درصد، گوشی های Transsion را داریم که به گفته Canalys نسبت به سهم 6 درصدی سال گذشته، رشد چشمگیری داشته و تحلیلگران این شرکت، رشد بیشتری را برای Transsion پیش‌بینی می‌کنند.

Transsion برای بسیاری از مردم یک نام جدید و نا آشناست، و همچنین در مقایسه با اپل، سامسونگ و گوگل به عنوان یک شرکت نسبتاً جدید شناخته می شود، اما در واقع اکنون 17 سال از عمر آن می گذرد. این شرکت در سال 2006 در هنگ کنگ تاسیس شد و در ابتدا فروش تلفن های خود را در آفریقا متمرکز کرد تا بتواند جای پای خود در بازار در حال توسعه پیدا کند.

گوشی transsion-1

این شرکت در حال حاضر گوشی‌هایی را در خاورمیانه، آمریکای لاتین و هند به فروش می‌رساند. گوشی های Transsion عمدتاً دستگاه‌هایی مقرون به صرفه‌ هستند و در عین حال که هزینه ها را تا حد امکان پایین نگه داشته اند، مشخصات سخت افزاری مناسبی را ارائه می دهند.

Transsion برند گوشی های Itel، Tecno و Infinix را در زیر مجموعه خود دارد. این شرکت در ابتدا بر روی عرضه تلفن های همراه ساده متمرکز بود و در سال 2014 یعنی هفت سال پس از رونمایی اپل از اولین آیفون خود ،شروع به تولید گوشی های هوشمند نمود.

Transsion با فروش 22.7 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم 2023، اکنون یک بازیگر جدی در فروش جهانی گوشی های هوشمند است. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا مدیران شرکت تصمیم می‌گیرند در آینده فعالیت‌های خود را در بازارهای ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا گسترش دهند یانه .

منبع: Techradar

بیشتر بخوانید : شیائومی Poco C65 با پردازنده Helio G85 و صفحه نمایش 90Hz

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا