اپلیکیشن و نرم افزار

بهترین تم های سامسونگ 2023| دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ ۲۰۲۳

بهترین تم های سامسونگ در سال 2023

در این مقاله تلاش کردیم لیست . همچنین لینک دانلود بهترین تم های سامسونگ در اینجا برای شما قرار داده خواهد شد. با معرفی فهرست بهترین و جدیدترین تم سامسونگ در سال ۲۰۲۳ با ویکی همراه باشید.

دانلود بهترین تم های رایگان سامسونگ در سال ۲۰۲۳

در ادامه با معرفی و دانلود بهترین تم های سامسونگ در سال 2023 همراه ما باشید.

تم نئون تیره

بهترین تم های سامسونگ / دانلود تم های سامسونگ

Dark Neon یک تم رایگان با پس زمینه تیره است. شاید این تم زیباترین تم سامسونگ باشد. این تم بسیار رنگارنگ است و ظاهر و احساس شگفت انگیزی به گوشی سامسونگ شما می دهد. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

تم Samsung Galaxy Note 10 One UI Theme

بهترین تم های سامسونگ 2022 / تم جدید گوشی سامسونگ

یک تم رنگارنگ با ظاهری شاد. اگر طرفدار رنگ های شاد با یک پس زمینه روشن هستید این تم کاملا مناسب شماست. برای دانلود بهترین تم برای گوشی سامسونگ می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

تم سرمای یخبندان

گلکسی تم سامسونگ / دانلود رایگان تم گوشی سامسونگ اندروید

این تم سامسونگ 2023 رایگان زمینه ای تیره و جذاب دارد. این تم دارای ظاهری از رنگ های تیره عمیق است که حسی شگفت انگیزی به گوشی سامسونگ شما می دهد. برای دانلود بهترین برنامه تم گوشی سامسونگ می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید

تم سامسونگ پینک کی پاپ

برنامه تم گوشی سامسونگ / دانلود تم سامسونگ با لینک مستقیم

پینک کی پاپ یک تم رایگان با پس زمینه صورتی است. و این تم دارای یک پوشش صورتی رنگ در همه قسمت های گوشی است. اگر از طرفداران کی پاپ هستید این تم سامسونگ 2023 مناسب شماست. می توانید برای دانلود بهترین تم های سامسونگ مستقیماً آنها را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

 

تم Mirror of Metal Gear

تم های سامسونگ a12 / تم های سامسونگ کجاست

Mirror of Metal Gear یک تم رایگان با پس زمینه تاریک اما درخشان است. و این تم یک تم HD به نظر می رسد، که ظاهری فوق العاده به گوشی سامسونگ شما خواهد بخشید. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

تمی با بافت طلا

تم های سامسونگ a51 / بهترین تم های گلکسی تم

Gold Texture یک تم رایگان با پس زمینه تیره و از بهترین تم های سامسونگ 2023 است. زیبایی خیره کننده این این تم با رگ های طلایی در متن و نوشته های گوشی بسیار جذاب است و حسی شبیه اعماق یک معدن طلا را به گوشی شما خواهد بخشید. برای دانلود می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی اپلیکیشن PicsArt به همراه امکانات و مشخصات

تم گوشی سامسونگ سنت پاتریک

تم های سامسونگ a32 / تم گلگسی

Saint Patric یک تم رایگان با پس زمینه سبز است. و این تم دارای یک پوشش سبز رنگ است در کنار رنگ های شادی مثل صورتی و نئون است و ظاهری شاد و فانتزی نیز دارد. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

تم جدید 3. Samsung One UI 3.0

بهترین تم های فروشگاه سامسونگ / تم های سامسونگ برای شیائومی

گرچه تم های با پس زمینه تاریک طرفداران زیادی دارند و اغلب در مصرف باتری موجب صرفه جویی میشود اما اگر شما دوست دارید رنگ های روشن در پس زمینه گوشی شما قرار داشته باشد این تم زیبا با رنگ های شاد و پر انرژی مناسب شماست. برای دانلود می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

 تم روز ولنتاین سامسونگ

تم های سامسونگ برای شیائومی / تم های سامسونگ a52

روز ولنتاین یک تم رایگان است که مخصوص عاشقان طراحی شده است. دارای والپیپرهای مختلف با حالت های زوجی است که ظاهری رمانتیک به گوشی شما می دهد. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی برنامه Vidma؛ اپلیکیشن حرفه ای ویرایش ویدیو برای اندورید

تم رایگان هسته انرژی

تم های سامسونگ دانلود / تم های سامسونگ a10s

Energy Core یک تم رایگان با پس زمینه تیره براق و تکنیکی است. این تم نیز از بهترین تم های سامسونگ 2023 ست و این تم یک تم مایل به سبز با پوشش رنگ سبز روی صفحه است و ظاهر و احساس شگفت انگیزی به گوشی سامسونگ شما می دهد. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

تم Snowy Velley UX

تم های سامسونگ a71 / تم های سامسونگ

Snowy Velley UX یک تم رایگان با پس زمینه سفید و والپیپرهای طبیعت آبی است. این تم ظاهری ساده دارد و مختص کسانی است که نمی خواهند ظاهری گوشی موبایلشان بسیار شلوغ به نظر برسد. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

تم Light And Shadow Overpoint

دانلود گلکسی تم سامسونگ / تم خاص گوشی سامسونگ 2022

از بهترین نم های سامسونگ در سال 2023 این تم است. Light And Shadow Overpoint یک تم رایگان با پس زمینه خاکستری روشن و والپیپرهای هندسی خاکستری است. این تم نیز بسیار ساده است و ظاهری شیک و ساده اما زیبا دارد.  می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش رفع مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام-علت سیاهی اینستا ۲۰۲۲

تم گلکسی شش رابط کاربری

بهترین تم های سامسونگ ۲۰۲۲ / تم های فروشگاه سامسونگ 2022

Six UI یک تم رایگان با پس زمینه سفید و والپیپرهای آبی است. این تم ساده و یکدست و بدون شلوغی به نظر می رسد همچنین دارای والپیپرهای خاکستری است. برای دانلود می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

تم گوشی سامسونگ پیکسل کردن

برترین تمهای گوشی سامسونگ ۲۰۲۲

Pixelize یک تم رایگان است که به شما احساس اندروید استوک می دهد. این تم از گوشی های هوشمند پیکسل گوگل الهام گرفته شده است و همچنین بسیار جالب به نظر می رسد. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

تم رایگان بلوبری تیره

بهترین تم های فروشگاه گلکسی ۲۰۲۲ / تم های گلکسی استور 2022

Blueberry Dark یکی از بهترین تم های تیره موجود در برنامه فروشگاه تم های Galaxy است. این یک تم بسیار ساده است و به صورت رایگان برای دانلود در دسترس است. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش روش پاک کردن تبلیغات اینستاگرام

تم سامسونگ لیبرتی کلاه تاریک

تم های رایگان گوشی سامسونگ ۲۰۲۲

جدیدترین تم سامسونگ، Liberty Cap Dark یک تم رایگان با پس زمینه سیاه تیره است. این یک تم بسیار ساده است و می تواند برای صرفه جویی در عمر باتری شما مفید باشد. می توانید مستقیماً این تم را در برنامه فروشگاه تم گلکسی سامسونگ جستجو کنید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین تم های سامسونگ 2023 را به شما معرفی کردیم و همچنین لینک دانلود بهترین تم های سامسونگ را برای شما قرار دادیم. امیدواریم که مورو قبول شما واقع شده باشد. نظرات خودتان را درباره لیست بهترین تم های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ برای ما در بخش نظرات کامنت کنید.

4.1/5 - (22 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا