فناوریاپلیکیشن و نرم افزارموبایل و گجت

بهترین تم های هواوی و آنر | بهترین تم‌های EMUI کدامند؟

بهترین تم‌های EMUI برای دستگاه‌های هوآوی و آنر

بعنوان یک کاربر گوشی های آنر و هواوی ، در انتخاب تم شما با گزینه های بسیاری روبرو هستید که شاید همین تعدد گزینه ها انتخاب را برای شما سخت کند. ما در این مقاله از ویکی بهترین تم های هواوی و آنر را معرفی کرده ایم. این تم ها از بیشترین میزان دانلود در فروشگاه برنامه های هواوی برخوردار بودند.

بهترین تم‌های EMUI برای دستگاه‌های هوآوی و آنر

با توجه به اینکه اکثر دستگاه‌های هوآوی و آنری که بعد از سال ۲۰۱۸ عرضه شده‌اند، نسخه‌های جدیدتری از EMUI را اجرا می‌کنند، همه تم‌های معرفی شده در لیست، برای این دستگاه‌ها بسیار مناسب هستند. در این لیست بهترین تم‌های رایگان EMUI را معرفی کرده‌ایم که بدون نیاز به خریداری، قابل استفاده روی دستگاه شما هستند.

Pure Dark 5.0

بهترین تم های هواوی

اگرچه برای تمامی دستگاه‌هایی که از سیستم عامل Android 9 پشتیبانی می‌کنند، حالت تاریکی وجود دارد، اما برای EMUI اینطور نیست. لذا اگر به دنبال یک تم تاریک برای دستگاه EMUI 9 یا نسخه قدیمی‌تر هستید، این تم برای شما مناسب است. این تم به صورت رایگان در گوگل پلی قابل دانلود است. با دانلود و نصب آن، همچنین مجموعه‌ای از آیکون‌های تیره و تصاویر پس زمینه تیره نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌تواند جایگزین حالت تاریکی مدام باشد.

بیشتر بخوانید: 3 روش استعلام اینترنت مودم های ایرانسل

تم Gradient Minimal EMUI

برترین تم های هواوی

این تم مناسب برای کسانی است که علاقه‌مند به زندگی با رنگ‌های روشن هستند. این تم کاملاً مخالف یک تم حالت تاریک است. آیکون‌های ساده با رنگ‌های روشن و پس زمینه سفید با گرافیک در وسط، دو ویژگی اصلی این تم هستند. برچسب‌های آیکون‌ها به رنگ سیاه هستند که با پس زمینه این تم خوانایی بالایی دارند. این تم برروی دستگاه‌هایی که نسخه‌های EMUI 5 و تا Magic UI 4 را اجرا می‌کنند، عالی کار می‌کند. بله، دستگاه‌های جدید از Honor پس از جدایی از Huawei نیز قادر به نصب این تم‌ها خواهند بود..

Download Pure Dark 5.0

بیشتر بخوانید: چگونه جستجوی ایمن را در گوشی اندروید غیر فعال کنیم؟

تم BlueFlutter EMUI

دانلود تم های هواوی

این تم با رنگ‌های روشن و جذاب، یک تم ساده و در عین حال جذاب است. این تم دارای پک آیکون‌هایی با رنگ‌های مختلف می‌باشد که با یک تصویر پس زمینه آبی روشن زیبا همراه است. همچنین، این تم شیوه نمایش صفحه قفل پیش‌فرض شما را تغییر می‌دهد و یک مربع چرخان با ساعت داخل آن و یک قفسه برنامه با سه برنامه پرکاربرد را برای دسترسی سریع به آن‌ها از روی صفحه قفل فراهم می‌کند. این تم برروی تمامی دستگاه‌هایی که از EMUI 9 به بالا پشتیبانی می‌کنند، عالی کار می‌کند.

Download BlueFlutter EMUI Theme

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین | گوشی‌های 108 مگاپیکسلی شیائومی کدامند؟

G Pix Android 12 EMUI Theme

بهترین تم های هواوی

آیا می‌خواهید بعضی از خوبی‌های Android 12 را در دستگاه هوآوی و آنر خود تجربه کنید؟ با این تم Android 12، شما پک آیکون‌های خوب، تصویر پس زمینه قهوه‌ای روشن و البته یک صفحه قفل با سبک Android 12 خواهید داشت. گاهی اوقات رنگ‌ها ممکن است کمی کند باشند، اما به هر حال این تم کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. با این حال باید توجه داشت که این تم فقط روی دستگاه‌هایی که نسخه EMUI 5 به بالا را اجرا می‌کنند، قابل اجراست. بله، این تم باید بر روی دستگاه‌های Magic UI نیز کار کند.

Download BlueFlutter EMUI Theme

تم ZenUI برای دستگاه‌های EMUI

دانلود ۵۹ تم زیبا و دیدنی برای گوشی های هواوی

تم Zen UI برای دستگاه‌های EMUI، یک تم زیبا و فوق‌العاده است. رنگ سبز پاستلی که در پس زمینه و صفحه قفل قابل مشاهده است، این تم را جذاب و زیبا می‌کند. در نوار اعلان همچنین شاهد کمی از رنگ سبز هستیم. با توجه به آیکون‌ها، برنامه‌های پیش‌فرض رنگ سبز جایگزین رنگ معمول آیکون‌ها می‌شود. برای برنامه‌های دیگر، آیکون‌ها در قالب یک مربع قرار می‌گیرند که آن‌ها را زیباتر می‌کند. این تم بهترین عملکرد خود را روی دستگاه‌هایی که نسخه EMUI 10 به بالا را اجرا می‌کنند دارد. این تم برروی دستگاه‌های EMUI 9 قابل اجرا است، اما برخی قسمت‌ها تغییرات را نشان نمی‌دهند.

Download G Pix Android 12 EMUI Theme

تم Morning Breeze EMUI

نصب تم گوشی هواوی

Morning Breeze یک تم برای افرادی است که عاشق غروب آفتاب و دیدن مناظر طبیعی هستند. اگر شما علاقه‌مند به طبیعت هستید و با رنگ آبی آشنایی دارید، این تم برای شما یکی از بهترین‌هاست. شما پک آیکون‌های مستطیلی با ظاهری زیبا و رنگ‌های جذاب را دریافت خواهید کرد. این تم برروی دستگاه‌هایی که نسخه EMUI 5 به بالا را اجرا می‌کنند، به خوبی کار می‌کند. پس زمینه و صفحه قفل دارای تصویر پس زمینه یکسان هستند.

Download ZenUI EMUI Theme

تم Fog EMUI

دانلود تم هارمونی هواوی

آیا به دنبال یک طرح تک رنگ هستید؟ تم Fog EMUI ممکن است برای شما مناسب باشد. این تم با یک تصویر پس زمینه زیبا که مه را نشان می‌دهد، شروع می‌شود و دارای یک نوار برنامه است که در آن می‌توانید برنامه‌های پرکاربرد خود را قرار دهید. صفحه قفل و نوار اعلان همانند همیشه هستند، اما آیکون‌ها جایی هستند که تغییرات شروع می‌شود. آیکون‌های سفارشی با رنگ‌های پاستلی که به شما یک نگاه جذاب می‌دهد، در این تم قرار دارند و بر روی هر نوع تصویر پس‌زمینه تیره احساس خوبی را به شما القا می‌کند.

Download Fog EMUI Theme

تم Glamour

دانلود تم هواوی y7

این تم برای افرادی که علاقه‌مند به رنگ صورتی هستند، یک تم خوب و جذاب است. این رنگ نه زیاد روشن است و نه بسیار تیره، بلکه درست مطابق با چشم‌ها است. تم Glamour برای دستگاه‌های EMUI، یک تم خوب و جذاب است. این تم شامل یک صفحه قفل جدید با آیکون‌های بزرگ و جریان دار برای صفحه اصلی است. اندازه آیکون‌ها به اندازه آیکون‌های iPhone است. این تم برروی دستگاه‌هایی که نسخه EMUI 9 به بالا را اجرا می‌کنند، کار می‌کند.

Download Glamour Theme

بهترین تم هواوی Flyme

دانلود تم هواوی میت 10 لایت

Flyme یک تم فوق‌العاده زیبا برای افرادی است که عاشق رنگ آبی هستند. این تم دارای یک تصویر پس زمینه زیبای آبی دریا است که برای تقریباً همه برنامه‌ها، آیکون‌های دایره‌ای جذابی دارد. با این حال، این تم آبی روشن فوق‌العاده Flyme شما را همچنین با یک صفحه قفل سفارشی‌سازی شده که بهتر از سبک صفحه قفل پیش‌فرض بر روی دستگاه Huawei یا Honor شما است، پوشش می‌دهد. این تم برروی دستگاه‌هایی که EMUI 10 و نسخه‌های جدیدتر را اجرا می‌کنند، قابل نصب است.

Download Flyme Theme

تم Velvet Version 2

دانلود تم مشکی برای هواوی

اگرچه این تم هیچ جذابیت ولوت ندارد، اما با دیدن ظاهر خود حس خوبی به شما القا می‌کند. اولین چیزی که می‌توان دید، پس زمینه زرد و سیاه (یا خاکستری) است که روی صفحه اصلی و قفل صفحه بسیار زیبا به نظر می‌رسد. این تم همچنین دارای مجموعه‌ای از آیکون‌های سفید برای تقریباً همه برنامه‌ها است. این آیکون‌ها اندازه مناسبی دارند و به خوبی در صفحه نمایش شما جا می‌شوند. درباره صفحه قفل بحث کنیم، شما یک ساعت افقی خوب با دو میانبر در پایین صفحه در هر گوشه بالایی دستگاه خود خواهید داشت. بهترین ویژگی این تم، نوار شارژ انیمیشنی است که فقط زمانی ظاهر می‌شود که دستگاه شما شارژ می‌شود. کلیتا تم خوبی است که با EMUI 9 کار می‌کند، اما با EMUI 10 و نسخه‌های جدیدتر به خوبی کار می‌کند.

Download Velvet Version 2

در قسمت نظرات به ما بگویید که کدام تم، گزینه مورد علاقه شماست و در حال حاضر از کدام تم برای دستگاه Honor یا Huawei خود استفاده می‌کنید؟

3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا