فناوریاپلیکیشن و نرم افزار

7 برنامه چت تصویری تصادفی؛ اپلیکیشن های چت تصویری تصادفی آنلاین

برای آشنایی با بهترین برنامه چت تصویری تصادفی به برنامه های خوبی در این زمینه اشاره نموده ایم که با استفاده از آنها میتوانید با اشخاص مختلفی در پیام رسان یا برنامه مربوط در ارتباط باشید که ارتباط شما به صورت تصویری خواهد بود.

تجزیه و بررسی برنامه های ذکر شده برپایه فاکتورهای مختلفی انجام گرفته که در این میان سعی کردیم به بهترین آنها اشاره داشته باشیم تا شما عزیزان بتوانید با گزینه های خوبی از زوایای مختلف آشنا شوید. حال نوبت به معرفی برنامه ها رسیده فقط قبل از رفتن به سمت معرفی آنها باید بدانید که اکثر برنامه های زیر برای اجرای بی دردسر نیازمند یک تغییر دهنده ای پی هستند زیرا برخی از آنها در کشورمان فیلتر شده اند.

بهترین برنامه چت تصویری تصادفی

برای آشنایی با برنامه ها در ادامه با ما همراه باشید.

 

  1. برنامه Chatouts؛ چت تصویری تصادفی زنده جهانی

برنامه Chatouts؛ چت تصویری تصادفی زنده جهانی

Chatouts را میتوان یکی از محبوب ترین برنامه های چت تصویری در سراسر جهان دانست که برای پیدا نمودن اشخاص دلخواه و یا برقراری تماس تصویری کافیست از برچسب # استفاده کنید. با اینکار اشخاص بسیاری برای شما نمایان خواهند شد که بعد از آن بنا به درخواست و نیاز خود میتوانید ارتباط تصویری با اشخاصی که مدنظر دارید را برقرار نمایید. مهمترین ویژگی این برنامه نمایش اطلاعات کاربری اشخاص بوده که میتوانید به شکل بهتری با آنها آشنا شوید. ناگفته نماند که امکان مخفی نمودن اطلاعات برای حفظ حریم خصوصی کاربران نیز برایتان مقدور بوده است. کیفیت تماس بالا و بدون قطعی از دیگر مزایای Chatouts بوده است که در ادامه به لینک دانلود آن دسترسی خواهید داشت.

دانلود برنامه Chatouts برای: اندروید

 

بیشتر بخوانید: 5 ابزار تبدیل متن به گفتار

 

  1. برنامه Badoo؛ برنامه چت تصویری تصادفی

برنامه Badoo؛ برنامه چت تصویری تصادفی ایرانی

Badoo یکی از محبوب ترین برنامه های چت تصادفی در میان ایرانیان بوده است که با جذب 4 میلیون کاربر توانسته در این زمینه به عنوان یک برنامه پیشرو شناخته شود. برقراری تماس تصویری در Badoo به صورت تصادفی صورت میگیرد که با خیال اسوده میتوانید با اشخاصی از سراسر جهان ارتباط تصویری داشته باشید و به شکل بهتری یکدیگر را بشناسید. اتصال برنامه به جی پی اس میتواند اشخاصی که در نزدیکی شما از این برنامه استفاده میکنند را برایتان در معرض دید قرار دهد که با بررسی بخش مربوط میتوانید دوستان جدیدی را پیدا کنید. دانلود برنامه Badoo برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس در نظر گرفته شده است که در ادامه میتوانید به لینک دریافت آن دسترسی داشته باشید. در ادامه لیست باما همراه باشید که قصد داریم برنامه های خوب دیگری را برایتان معرفی نماییم.

دانلود برنامه Badoo برای: اندروید | iOS

  1. برنامه Bigo Live؛ برنامه چت تصویری تصادفی رایگان

برنامه Bigo Live؛ برنامه چت تصویری تصادفی رایگان

Bigo Live برنامه خوب دیگری در این لیست بوده که برای دو پلتفرم اندروید و آیفون عرضه شده که در ادامه میتوانید به لینک دانلود آن دسترسی داشته باشید. بدنیست بدانید برنامه Bigo Live میزبان بیش از 200 میلیون کاربر از سراسر جهان بوده که این مورد سبب خواهد شد تا با طیف وسیعی از اشخاص ناشناس مواجه باشید و امکان برقراری تماس تصویری با آنها را داشته باشید. با استفاده از این برنامه به صورت زنده و تصویری میتوانید با افرادی از سراسر دنیا در ارتباط باشید که امکان چت ویدیویی به صورت گروهی در این برنامه امکان پذیر بوده است. برای این مورد میتوانید تا حداکثر 9 نفر وارد برنامه شوید. همچنین ناگفته نماند که برنامه Bigo Live در بیش از 150 کشور دنیا به ثبت و محبوبیت رسیده است.

دانلود برنامه Bigo Live برای: اندروید | iOS

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تبدیل عکس به لینک

  1. برنامه Holla؛ اپلیکیشن چت تصویری تصادفی آنلاین جهانی

برنامه Holla؛ اپلیکیشن چت تصویری تصادفی آنلاین جهانی

بی تردید Holla یکی از بهترین برنامه چت تصویری تصادفی بوده است که با در اختیار داشتن مزایای بسیار میتواند گزینه خوبی برای ارتباط ویدیویی با اشخاص ناشناخته از سراسر جهان باشد. از اصلی ترین مزایای برنامه Holla میتوان به افکت های آنلاین اشاره داشت که در این زمینه میتوانید فیلترهای خوبی را روی چهره خود قرار دهید و با شکل و شمایل دلخواه در مقابل اشخاصی که منتظر ارتباط ویدیویی با انها هستید حضور پیدا کنید. برای کار با این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نبوده است زیرا توسعه دهنده آن برنامه را بطور کاملا رایگان عرضه نموده است. تمامی تماس های آنلاین و بین المللی توسط این ابزار رایگان بوده که فقط کافیست یک ثبت نام ساده در برنامه داشته باشید.

دانلود برنامه Holla برای: اندروید

 

  1. برنامه Flirtymania؛ بهترین برنامه چت تصویری تصادفی

برنامه Flirtymania؛ بهترین برنامه چت تصویری تصادفی

در لیست معرفی بهترین برنامه های چت تصویری تصادفی برنامه Flirtymania آخرین گزینه ای بوده که قصد معرفی آن را داریم. بدنیست بدانید این برنامه با پوشش دادن بخش های کاربردی بسیار توانسته میزبان میلیون ها شخص از سراسر جهان باشد. با استفاده از ویژگی های تصویری برنامه Flirtymania میتوانید با اشخاصی که مدنظر دارید و یا اشخاصی که اصلا اطلاعی ندارید که برای کجا هستند ارتباط ویدیویی داشته باشید. این برنامه برای دو پلتفرم تحت وب و برنامه قابل اجرا بوده است. رابط کاربری ساده این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن با این برنامه آشنا شوید.

نمایش گذاری تصاویر و ویدیوها در برنامه Flirtymania امکان پذیر بوده است که از این طریق میتوانید به نوعی برنامه اجتماعی دسترسی داشته باشید. اشخاص بسیاری در سطح های متنوع در این برنامه حضور داشته اند که بی شک میتوانیدبا ایرانیان بسیاری نیز آشنا شوید. در ادامه لینک دانلود برنامه Flirtymania برای شما درنظر گرفته شده است که بدنیست بدانید این ابزارتنها برای پلتفرم ای او اس در نظر گرفته شده است زیرا نسخه اندرویدی آن در حال حاظر از گوگل پلی حذف شده است.

دانلود برنامه Flirtymania برای: اندورید

6- مینی چت Minichat ، برنامه چت تصویری رندوم

مینی چت Minichat ، برنامه چت تصویری رندوم

یکی دیگر از برنامه های چت تصویری رندوم که این روزها بر روی زبان ها افتاده مینی چت نام دارد. با Minichat شما می توانید به صورت تصادفی با مردم جهان به صورت تصویری یا همان ویدئویی تماس برقرار کنید. رابط کاربری ساده، دارا بودن ایموجی و استیکرهای جذاب، تعداد کاربران متنوع و زیاد از تمامی کشورهای دنیا از دلایل محبوبیت این برنامه است. همچنین شما می توانید مطمئن باشید که قرار است یک چت تصویری با کیفیت بسیار بالای ویدئو را تجربه کنید.

دانلود برنامه Minichat برای اندورید

7. LiveChat : بهترین برنامه های چت تصادفی

LiveChat : بهترین برنامه های چت تصادفی

این برنامه نیز یکی دیگر از بهترین برنامه های تصادفی ویدئو چت در دنیا است. با استفاده از این برنامه می توانید بی نهایت دوست از سراسر دنیا پیدا کنید. پیدا کردن دوست در این برنامه بیش از 200 میلیون کاربر از 150 کشور دنیا می تواند بسیار آسان باشد. اگر به تماس تصویری تصادفی علاقه مند هستید لایو چت یکی از بهترین های آن هاست.

دانلود برنامه LiveChat برای اندورید

سخن پایانی

 

معرفی بهترین برنامه چت تصویری تصادفی به پایان رسید که در این میان سعی کردیم به بهترین های این حوزه اشاره ای داشته باشیم. با استفاده از برنامه های معرفی شده میتوانید به شکل حرفه ای با اشخاصی از سراسر جهان ارتباط ویدیویی داشته باشید که در این زمینه نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود زیرا تمام ابزارهای لیست رایگان بوده اند. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به برنامه های قرار گرفته بیان کنید. همچنین میتوانید برنامه های پیشنهادی خود در این زمینه را برای  ویکی ارسال کنید که اینکار سبب رشد مقاله از زوایای بسیاری خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا