گوناگونموبایل و گجت

گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra در یک سایت دیده شد

Samsung Galaxy S24 Ultra در وب سایت BIS ظاهر می شود

انتظار می‌رود سامسونگ رویداد بعدی Unpacked خود را در ژانویه برگزار کند تا مدل‌های Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra را معرفی کند. در حالی که شایعات در مورد تاریخ عرضه بالقوه Galaxy S24 در حال افزایش است، ظاهرا Galaxy S24 Ultra در وب سایت اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شود. همانند نسل قبلی خود، گلکسی اس 23 اولترا، مدل آینده ممکن است دارای یک دوربین چهارگانه پشتی 200 مگاپیکسلی باشد.

طبق گزارش 91Mobiles، Galaxy S24 Ultra با شماره مدل SM-S928B/DS در وب سایت BIS ظاهر شده است. این شماره مدل از فهرست اخیر Geekbench آشناست. فهرست BIS مورخ 21 نوامبر به ورود قریب الوقوع آن به بازار هند اشاره دارد. با این حال، هیچ جزئیاتی در مورد رم و تنظیمات ذخیره سازی یا مشخصات گوشی ارائه نمی دهد.

گلکسی اس 24 اولترا اخیرا در پلتفرم بنچمارک Geekbench با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مشاهده شد. انتظار می رود سامسونگ از نسخه بهینه سازی شده تراشه در گوشی آینده با هسته های گرافیکی و پردازنده مرکزی اورکلاک شده استفاده کند. گفته می شود که در پیکربندی های 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

تاریخ عرضه Galaxy S24 الترا

انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک واحد دوربین چهارگانه در پشت باشد که شامل یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی است. احتمالاً باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می شود. این گوشی همچنین ممکن است از جنس تیتانیوم باشد.

طبق اطلاعات فاش شده گذشته، رویداد Galaxy Unpacked 2024 در 17 ژانویه 2024 در سن خوزه، ایالات متحده برگزار خواهد شد. طبق گزارش ها، سامسونگ در همان روز و به طور کلی، پذیرش پیش سفارش برای Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra را آغاز خواهد کرد. فروش ممکن است از 30 ژانویه آغاز شود. اگرچه سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد عرضه سری گلکسی S24 اعلام نکرده است.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا