گوناگون

شروع به کار سرویس ایرانی پارج (جایگزین IMDb در ایران)

در دنیای کنونی وفاداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما اگر مقصد مورد نظر نتواند خواسته‌های مد نظرتان را برآورده کند آیا همچنان به آن وفادار خواهید بود؟ اگر وفاداری شما سبب ضرر و زیانتان شود چطور؟ شاید با خواندن عنوان فوق ذهنتان به سمت موضوعات مختلفی کشیده شود اما لازم است بدانید که این موضوع مربوط به معرفی یک ایده نوآورانه ایرانی است که می‌تواند جایگزین خوبی برای سرویس imdb باشد.

در دنیای مجازی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم شاهد آن هستیم منابع بسیاری روی موضوعات مرتبط به فیلم‌ها و سریال‌ها فعالیت دارند که یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های جزئی آنها مربوط به بیوگرافی بازیگران می‌باشد.

وب سایت پاراج در زمینه بیوگرافی بازیگران توانسته فهرست عظیمی از شخصیت‌های مطرح و شناخته شده را در خود جای دهد. در کنار این موضوع بد نیست بدانید که در صفحه اصلی این ایده شاهد معرفی عناوین مختلفی در سبک‌های متنوع هستیم. حضور پادکست‌های صوتی از فیلم و سریال‌های مطرح می‌تواند به شما این فرصت را بدهد تا بدون نیاز به تماشای چیزی بتوانید اطلاعات مفیدی را از آن کسب کنید. در کنار این موضوع جدول پخش هفتگی سریال‌ها برایتان در نظر گرفته شده است که در این زمینه می‌توانید با موارد محبوب بسیاری مواجه باشید که محدودیتی در این زمینه وجود نداشته است.

در معرفی هر عنوان اطلاعات مهمی نظیر تریلرها و گالری عکس برایتان به نمایش در خواهد آمد که در صورت منتشر شدن ویدیو جدیدی می‌توانید آن را در بخش تریلرهای روز پاراج مشاهده کنید. مجله پاراج روزانه مقالات مفید بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که در این زمینه می‌توانید با بهترین عناوین جهان در سبک‌های مختلف آشنا شوید. همچنین بدنیست بدانید که در این زمینه می‌توانید به موارد مهم ایرانی نیز دسترسی داشته باشید که این موضوع برای دوست داران فیلم و سریال‌های ایرانی یک نیاز مبرم بوده است که می‌تواند سبب متمایز شدن مجله پاراج نسبت به دیگر منابع شود.

یکی دیگر از مزایایی که سبب محبوبیت پاراج نسبت به دیگر موارد مشابه شده است مردمی بودن آن بوده که در بخش نظرسنجی می‌توانید به آمار حقیقی و درست بسیاری دسترسی داشته باشید. با توجه به بررسی‌های به عمل آمده اطلاعاتی که از فیلم‌ها و سریال‌ها درون پاراج قرار می‌گیرد از صحت بالایی برخوردار است و این موضوع می‌تواند عامل مهمی جهت جایگزینی پاراج برای سایت‌های خارجی و داخلی باشد که امروزه سایت‌های خبری بسیاری نسبت به این ایده نوآورانه واکنش نشان داده‌اند.

نمایش امتیازات IMDB و امتیازات Paraj می‌تواند به شما این اجازه را بدهد تا متوجه شوید که فیلم یا سریالی که قصد تماشای آنرا دارید، از سوی بینندگان ایرانی موردپسند واقع شده است یا خیر. همانطور که می‌دانید مزاج بیشتر بینندگان ایرانی به سمت عناوین اکشن و ماجراجویی سوق داده شده است درحالی که این موضوع روی بینندگان خارجی به شدت کمتر است. این مزیت می‌تواند نکته مثبت و مهمی باشد که متاسفانه ازسوی منابع بسیاری نادیده گرفته شده است که امتیازات را برحسب کاربران یک کشور نمایش نمی‌دهند.

ارسال نقد و بررسی نسبت به هرعنوانی که تماشا کرده‌اید وجود خواهد داشت که در این زمینه می‌توانید دیدگاه خود نسبت به اثری که شاهد تماشای آن بوده‌اید را به اشتراک بگذارید. بی‌تردید این اقدام سبب خواهد شد تا کاربران دیگر بتوانند با اطلاعات بیشتری از فیلم یا سریال مربوط مواجه شوند. همچنین بدنیست بدانید که استفاده از این سرویس کاملا رایگان است که نیازی به ثبت نام نیز نخواهید داشت اما شدیدا پیشنهاد می‌شود از طریق یک ایمیل معتبر در آن ثبت نام کنید تا در آینده اگر این منبع به جمع ایده‌های پولی ملحق شد بتوانید از اکانت رایگان خود استفاده کنید.

تجربه کاربری کوتاهی از سمت شما می‌تواند تمامی گفته‌های فوق را تایید یا تکذیب نماید که بد نیست بدانید در این زمینه با ارسال نظرات خود نسبت به سایت معرفی شده می‌توانید ما را در این زمینه همراهی کنید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا