گوناگون

شماره مجازی تلگرام بخر تا هویتت پنهان بمونه

مدتی است که استفاده از شماره‌های مجازی برای کاربری‌های مختلف به خصوص در حوزه ارتباطات یا حتی تجارت بسیار متداول شده است و حتی بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و بین المللی که در سطح کلان فعالیت می‌کنند از این شماره‌های مجازی استفاده می‌کنند. در واقع به دلیل سهولت راه اندازی و کاربری شماره‌های مجازی و همچنین هزینه پایین‌تر آن نسبت به شماره تلفن‌های اصلی یا سیم کارتی همراه با نفوذ و گسترش اینترنت پر سرعت در جای جای زندگی انسان‌ها، تعداد کاربران استفاده کننده از این شماره‌ها در دنیا روز به روز در حال افزایش است.

با توجه به کاربرد گسترده‌ی تلگرام برای مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف، بسیاری از افراد برای کار خود و یا تبلیغات، نیاز به چندین اکانت مختلف تلگرام دارند و با توجه به نیاز هر اکانت به شماره‌ی جدید، این امکان از طریق خرید شماره مجازی به سهولت فراهم می‌شود. بنابراین خرید شماره مجازی تلگرام امروزه کاملا مرسوم است.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی یکی از امکانات عصر حاضر در حوزه اینترنت است که از طریق آن می‌توان بدون استفاده از سیم کارت از شماره تلفن همراه کشورهای دیگر بهره‌مند شد. بنابراین شماره مجازی سیم کارت ندارد و فقط در بستر اینترنت فعالیت می‌کند!

شماره مجازی تلگرام

مزیت‌های شماره‌ مجازی

این شماره‌های مجازی دارای امکاناتی نظیر توانایی برقراری تماس، توانایی ساخت اکانت‌های متعدد در شبکه‌های مجازی مثل تلگرام، واتساپ و غیره یا توانایی ارسال و دریافت پیامک را دارا هستند. از دیگر امکانات این شماره‌ها می‌توان به قابلیت ارسال پیام به صورت ناشناس اشاره کرد که در مواقعی که نیاز به ارسال اطلاعاتی بدون احراز هویت شخص ارسال کننده است ، مفید واقع می‌شوند.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه این شماره‌ها بخصوص برای کشورهایی نظیرکشورمان ایران که تحت تحریم جهانی هستند، این است که به دلیل تحریم ایران بسیاری از شرکت‌ها یا وبسایت‌های خارجی و بین المللی از ارائه خدمات به ایرانیان یا شرکت‌های ایرانی خودداری می‌کنند که با استفاده از شماره‌های مجازی می‌توان بر خلاف تحریم‌ها به راحتی به خدمات مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

غالبا تمایز بین شماره‌های شخصی و مجازی برای افراد به راحتی امکان پذیر نیست و این شماره‌ها با کد کشورهای مختلف به صورت رایگان یا غیر رایگان عرضه می‌شوند و دقیقا شبیه به شماره‌های سیم کارتی هستند. با این‌حال ربات‌ها یا برنامه‌هایی هستند که قابلیت شناسایی شماره‌های مجازی از شماره‌های اصلی را دارا می‌باشند و در نهایت پلیس حوزه تولید و تبادل اطلاعات یا فتا در ایران می‌تواند در مواقع ایجاد مزاحمت از طریق شماره‌های مجازی این شماره‌ها را ردگیری کند.

از دیگر مزایای استفاده از شماره‌های مجازی هزینه‌های پایین و مقرون به صرفه این شماره‌هاست بخصوص در مواقعی که بایستی برای تماس با افراد در کشوهای دیگر از تماس تلفنی استفاده کرد، هزینه‌ این تماس‌ها نسبت به شماره‌های شخصی بسیار کاهش می‌یابد و تنها هزینه‌ایی که معمولا استفاده از شماره‌های مجازی برای افراد دارد هزینه اتصال و اشتراک اینترنت است.

شماره مجازی در تلگرام

همان‌طوری که اشاره شد از طریق شماره‌های مجازی می‌توان در شبکه های پیام رسان اجتماعی مثل تلگرام اکانت ساخت و از خدمات آن استفاده کرد. بی شک یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های عصر حاضر در حوزه پیام رسان‌های اینترنتی تلگرام است که فارغ از قابلیت‌های انتقال پیام بین افراد از قابلیت‌های اطلاع رسانی از طریق ایجاد کانال، فروشگاه‌های خرید و فروش اینترنتی، گروه‌های ارتباطی برخوردار است. درگذشته نه چندان دور یعنی همین چهار پنج سال اخیر از زمان تاسیس تلگرام، اگر برای ساختن اکانت در تلگرام یا دیگر اپلیکیشن‌های ارتباطی نیاز به استفاده از شماره واقعی سیم کارت شخص بود امروزه در مدت زمان کوتاهی تلگرام این قابلیت را پیدا کرده است که با شماره‌های مجازی هم بتوان اکانت تلگرامی ساخت.

البته در دنیای رقابت و همسان‌سازی خدمات، این قابلیت امروزه برای طیف وسیعی از پیام رسان‌ها ممکن شده است مثلا برای واتساپ یا توییتر هم این امکان فراهم شده است.

مزایای استفاده از شماره مجازی تلگرام

امروزه شماره‌های مجازی در حوزه پیام رسان‌ها مانند تلگرام یا غیره به مانند شماره‌های سیم کارتی دقیقا قادر به استفاده از کلیه خدمات این اپلیکیشن‌ها هستند. یعنی افراد می‌توانند با تهیه و خرید شماره مجازی تلگرام از همه کشورهای جهان قادر باشند در مواقعی که مایل به استفاده از شماره شخصی و واقعی خود نیستند یا مواقعی که برای استفاده شخصی و تجاری نیاز به اکانت‌های متعدد دارند از این شماره‌های مجازی تلگرام استفاده کنند. هنگام استفاده از شماره‌های مجازی به صورت کلی یا در هر پیام رسانی از جمله تلگرام، شماره تلفن اصلی و اطلاعات حساب کاربری افراد در اختیار دیگر کاربران قرار نمی‌گیرد.

یک مزیت ویژه دیگر این شماره مجازی تلگرام ، راحتی استفاده از آن‌ها برای کشورهایی است که با محدودیت استفاده از یک اپلیکیشن خاص مانند تلگرام مواجه هستند. این شماره‌های مجازی در مواقع فیلترینگ، محدودیت‌های شماره‌های اصلی را ندارند و کاربران با اکانت‌های خریداری شده خود به راحتی می‌توانند از کلیه خدمات کشوری که شماره مجازی آن خریداری شده است بهره ببرند.

خرید شماره مجازی از وبسایت مای ممبر

وبسایت مای ممبر یکی از سایت‌های معتبر در حوزه فروش خدمات اینترنتی نظیر فروش شماره‌های مجازی تلگرام و دیگر پیام رسان‌هاست. خدمات این وبسایت در گستره وسیعی از اقدامات کاربردی در اینترنت و خدمات موبایل انجام می‌شود. با مراجعه به وبسایت مای‌ممبر می‌توانید پاره ای از این خدمات را مشاهده نمایید که در صفحه اصلی سایت آن قرار داده شده است. این خدمات در زمینه پیام رسان تلگرام شامل فروش شماره مجازی تلگرام، خرید ممبر  تلگرام ، خرید لایک و رای تلگرام، خرید ویو در تلگرام و بسیاری از خدمات کاربردی دیگر است. این خدمات و طیف وسیعی از خدمات دیگر برای پیام رسان‌های دیگر نظیر واتساپ، توییتر، اینستاگرام، ایمو و غیره در سایت مای ممبر عرضه شده است.

همواره در نظر داشته باشید که برای خرید شماره‌های مجازی از وبسایت‌های معتبر بایستی اقدام به خرید نمایید زیرا بسیاری از شماره‌های مجازی که در بعضی از وبسایت‌ها به صورت رایگان عرضه می‌شوند در اکثر مواقع بدون علت مشخصی و بعد از گذشت مدت زمانی غیرفعال می‌شوند و به دلیل عدم امنیت کافی و مناسب، امکان دسترسی دیگر کاربران به اطلاعات شخصی افراد وجود دارد.

برای خرید شماره مجازی معتبر تلگرام اولین اقدام ثبت سفارش شماره مجازی مورد نظر در سایت‌های اینترنتی معتبر مانند سایت مای ممبر است. این شماره‌های مجازی با کد تمام کشورهای جهان که شما را قادر به انتخاب کشور مورد نظر می‌سازد با قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزان در سایت مای ممبر برای فروش گذاشته شده‌اند. شماره‌های مجازی عرضه شده در وبسایت مای ممبر از امنیت و کیفیت مطلوب برخوردار هستند و پشتیبانی آنلاین سایت شامل کلیه خدمات ارائه شده در سایت است .

 

 

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا