شبکه های اجتماعیاپلیکیشن و نرم افزارفناوری

آموزش ساخت اکانت چهارم در تلگرام

تلگرام یکی از نخستین اپلیکیشن‌های پیام رسان بود که امکان داشتن چند اکانت را به‌طور همزمان فراهم کرد. همچنین جابه‌جای میان اکانت‌های تلگرام نیز به سادگی امکان‌پذیر است. اما حال که برخی جاها صحبت از ساخت 4 اکانت تلگرام می‌شود؛ شاید شما هم برای این منظور تلاش کرده باشید و حتما متوجه شدید که بیشتر از سه اکانت، امکان‌پذیر نیست. طی این مقاله قرار است به این موضوع بپردازیم که ساخت اکانت چهارم در تلگرام چگونه انجام می‌شود؟

امکاناتی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می‌دهد از تنوع بالایی برخوردار است و به همین خاطر، بسیاری از مردم، تلگرام را یکی از برترین شبکه های اجتماعی حال حاضر می‌دانند. به عنوان مثال، امکان ساخت اکانت زیاد تلگرام که به شما امکان می‌دهد بیش از یک حساب ایجاد کنید. در حالی که چنین گزینه‌ای در خیلی از برنامه‌ها وجود ندارد و برای ورود با اکانت دیگر، حتما باید از اکانت فعلی خود خارج شده و با اکانت جدید، مجددا وارد حساب خود شوید. این یکی از ویژگی‌های کاربردی و مفیدی است که این روزه بین تلگرام و سایر رقبای آن تفاوت ایجاد می‌کند.

حالا با دانستن اینکه می‌توانید چهار حساب در تلگرام داشته باشید، ممکن است بپرسید که این امر چگونه امکان‌پذیر است؟ این مقاله ویکی دقیقا برای پاسخ به این سوال و تمام سوالات مرتبط با ساخت نامحدود اکانت در تلگرام نوشته شده است تا شما را راهنمایی کند.

روش‌های ساخت اکانت چهارم در تلگرام

اگر برای ساخت 4 اکانت تلگرام تلاش کرده باشید؛ حتما متوجه شده‌اید که تلگرام‌ این اجازه را به شما نخواهد داد. برای ساخت اکانت چهارم در تلگرام‌ می‌توان از دو روش زیر استفاده کرد:

1- خرید اشتراک پرمیوم تلگرام

در نسخه جدیدی که تلگرام برای اشتراک پرمیوم خود از آن رونمایی کرده، در کنار تمامی سرویس‌های فوق‌ العاده‌ای که نسبت به اکانت معمولی دارد، اضافه کردن یک اکانت دیگر می‌باشد. یعنی با پرمیوم کردن اکانت خود، ساخت اکانت چهارم در تلگرام برای شما امکان پذیر می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت ماهیانه پنج دلار اکانت خود را به پرمیوم ارتقا دهید.

در حساب پریمیوم می‌توانید به صورت همزمان از چهار اکانت تلگرام بر روی تلفن همراه خود استفاده کنید. با این حال حتی با پرمیوم کردن اکانت‌ خود، ساخت بیش از 4 اکانت در تلگرام امکان پذیر نمی‌باشد و نمی‌شود تعداد اکانت نامحدود در تلگرام‌ ساخت.

2- استفاده از برنامه‌های غیررسمی دیگر تلگرام

هرچند که تلگرام این کار را پیشنهاد نمی‌کند، اما اگر شرایط خرید اکانت پرمیوم را ندارید؛ می‌توانید با نصب و استفاده از برنامه‌های شبیه سازی شده تلگرام مثل ایکس‌گرام یا پلاس، با اکانت‌های دیگری که دارید وارد شوید. به این ترتیب تعداد بیشتری از اکانت‌های تلگرام خود را به صورت هم‌زمان بر روی یک تلفن همراه داشته باشید.

سخن پایانی

امروزه با رشد فروشگاه‌های اینترنتی، تعداد زیادی از صاحبین کسب و کارها هستند که برای محافظت از حریم خصوصی خود در هنگام استفاده از تلگرام، ترجیح می‌دهند تا از حساب‌های متفاوتی استفاده کنند و زندگی شخصی خود را از تجارتشان جدا کنند. این مقاله برای کسانی‌ست که به ساخت اکانت چهارم در تلگرام علاقمند هستند و ترجیح می‌دهند تا با سازماندهی کردن حساب‌های تلگرام‌، شغل و زندگی شخصی خود را جدا از یکدیگر مدیریت کنند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا