شبکه های اجتماعی

آموزش روش پاک کردن تبلیغات اینستاگرام

 

چگونه تبلیغات اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟ حذف تبلیغات اینستاگرام مدتی هست که به دغدغه‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شده است. با افزایش استفاده از فضای مجازی توسط عموم مردم جامعه، تبلیغ محصولات و خدمات وارد بُعد جدیدی شده است. اگر این تبلیغات بیش از حد باشند، مطمئناً برای کاربران فضای مجازی آزاردهنده خواهند بود. اینستاگرام به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، جایگاه خاصی در حوزه‌ی تبلیغات برای خود کسب کرده است. برندها و کمپانی‌های بزرگ تبلیغات خود را به این مجموعه می‌سپارند و بیشترین بازده را دریافت می‌کنند. بخش عظیمی از درآمد اینستاگرام از همین راه به دست می‌آید. بستن تبلیغات اینستاگرام موضوعی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. در این مقاله سعی داریم روش‌های حذف تبلیغات اینستاگرام را آموزش دهیم. برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه با ما همراه باشید!

ر این ویدیو مشاهده می‌کنید که:

  • توضیح شرایط حذف تبلیغات
  • چه پست‌هایی تبلیغاتی هستند؟
  • روش حذف تبلیغ بوسیله‌ی Hide ad
  • حذف تبلیغ بوسیله‌ی ریپورت تبلیغ
  • کم کردن تبلیغات اینستاگرام از طریق تنظیمات
  • بلاک کردن پیج‌های تبلیغاتی

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

این امکان برای کاربران اینستاگرام فراهم است که در پیج خود پست‌های تبلیغاتی منتشر کنند. پست‌هایی که به این منظور منتشر می‌شوند، در زیر نام کاربری خود کلمه‌ی Ads یا Sponsored را نمایش می‌دهند. این گونه پست‌ها توسط کاربران و با مجوز از طرف اینستاگرام انتشار می‌یابند. امکان حذف این گونه پست‌ها به یکباره وجود ندارد و اینستاگرام برای درآمدزایی آن‌ها را به کاربران خود نمایش می‌دهد.

روش‌های حذف تبلیغات اینستاگرام

چگونه تبلیغات اینستاگرام را ببندیم؟ برای حذف تبلیغات اینستاگرام، روش مشخص و قطعی وجود ندارد و بستن همیشگی تبلیغات اینستاگرام ممکن نیست. اما راه‌هایی هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها میزان تبلیغات را تا حدود زیادی کاهش داد. در ادامه به آموزش این روش‌ها می‌پردازیم:

روش اول حذف تبلیغات اینستاگرام: درخواست برای مخفی کردن تبلیغات

اولین روش برای حذف تبلیغات اینستاگرام، ارسال درخواست برای اینستاگرام مبنی بر حذف آن‌ها می‌باشد. در این روش زمانی که اینستاگرام برای شما یک پست تبلیغاتی نمایش داد، باید از طریق آن پست درخواست خود را مبنی بر عدم نمایش تبلیغات برای اینستاگرام ارسال نمایید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وقتی پست تبلیغاتی برای شما به نمایش در آمد، روی آیکون 3 نقطه در گوشه‌ی بالا و سمت راست عکس کلیک کنید.
پست تبلیغاتی
  1. گزینه‌ی Hide This را انتخاب کنید.
درخواست پنهان کردن تبلیغات
  1. در این مرحله اینستاگرام از شما دلیل درخواست مخفی کردن را می‌پرسد. روی گزینه‌ی It’s inappropriate کلیک کنید.
گزارش نامناسب بودن تبلیغ

با تکرار این روند در طی یک مدت، تبلیغات اینستاگرام برای اکانت شما به صورت چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

روش دوم حذف تبلیغات اینستاگرام: ریپورت پست‌های تبلیغاتی

یکی دیگر از روش‌های حذف تبلیغات اینستاگرام، ریپورت پست‌های تبلیغاتی است. در این روش شما برای اینستاگرام یک گزارش با مضمون نامناسب بودن محتوای پست تبلیغاتی ارسال می‌کنید. بعد از ریپورت پست، اینستاگرام به شما اعلام می‌کند که دیگر چنین تبلیغی را مشاهده نخواهید کرد.

برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وقتی پست برای شما به نمایش در آمد روی آیکون 3 نقطه بزنید.
پست تبلیغاتی
  1. گزینه‌ی Report Ad را انتخاب کنید.
ریپورت پست برای حذف تبلیغات اینستاگرام

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا