فناوریاپلیکیشن و نرم افزارشبکه های اجتماعی

آموزش پایان تماس در گوگل میت و خروج از جلسه در گوگل میت

در این مقاله سعی کرده این به آموزش نحوه پایان تماس در گوگل میت و یا خروج از جلسه Google Meet همراه با خارج شدن سایرین را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

تفاوت قطع تماس گوگل میت و خروج از جلسه

قطع تماس گوگل میت / پایان تماس در گوگل میت

گوگل تغییراتی را برای بهبود امنیت در Google Meet اعمال کرده است. اکنون، وقتی یک میزبان Google Meet (که به عنوان سازمان‌دهنده جلسه در تقویم Google فهرست شده است) جلسه خود را ترک می‌کند، دو گزینه دارد:

  1. ترک کردن تماس در گوگل میت:

میزبان جلسه را ترک می کند، اما جلسه ادامه خواهد داشت. اگر شرکت کنندگان می خواهند بعد از خروج شما جلسه را ادامه دهند یا اگر جلسه قرار است تکرار شود و می خواهید شرکت کنندگان جلسه بعدی را بدون میزبان شروع کنند از این گزینه استفاده کنید.

  1. پایان تماس در گوگل میت:

همه افراد، از جمله افرادی که در اتاق‌های پراکنده هستند، از جلسه اخراج خواهند شد. به شرکت کنندگان اطلاع داده می شود که میزبان جلسه را پایان داده است. پس از پایان جلسه، افراد نمی توانند دوباره به آن جلسه بپیوندند مگر اینکه میزبان ابتدا دوباره به جلسه گروهی ملحق شود.

بیشتر بخوانید: آموزش تماس صوتی و تصویری با گوگل میت با گوشی و کامپیوتر

اگر میزبان جلسه «پایان تماس» را انتخاب کند چه اتفاقی می‌افتد؟

 

  • جلسه بلافاصله پایان می یابد
  • همه شرکت کنندگان فوراً از جلسه اخراج می شوند
  • به شرکت کنندگان اطلاع داده می شود که میزبان جلسه را خاتمه داده است

چرا گوگل این تغییر را انجام داد؟

پاسخ کوتاه و مختصر اینکه برای بهبود امنیت و ایمن تر کردن جلسه یا کلاس شما.

Google Meet از مجموعه‌ای از محافظت‌های ضد سوء استفاده برای ایمن نگه داشتن جلسات شما و همچنین محافظت‌های پیشگیرانه استفاده می‌کند تا به شما به عنوان میزبان اجازه دهد دسترسی افراد حاضر در جلسه را محدود کنید. این ویژگی اخیر به شما این امکان را می دهد که یک جلسه را به طور کامل خاتمه دهید، و از استفاده مجدد از لینک جلسه شما پس از پایان جلسه جلوگیری می کند که یک لایه امنیتی سایبری بسیار مهم اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: عوض کردن عکس پروفایل گوگل میت

آموزش پایان جلسه در گوگل میت برای خود و سایرین

معمولاً هم شرکت کنندگان و هم میزبان فقط می توانند جلسه را برای خود ترک کنند و جلسه بذای باقی حضار ادامه می یابد. با این حال، تنها تحت طرح «Google Workspace for Education»، سازمان‌دهندگان و ناظران جلسه می‌توانند جلسه را برای همه پایان دهند. برای این کار باید از رایانه شخصی یا iPhone/iPad استفاده کنید (اندروید هنوز این ویژگی را راه اندازی نکرده است).

آموزش پایان جلسه در گوگل میت فقط برای خود

پایان دادن به تماس گوگل میت

برای پایان دادن به جلسه برای خود لازم است تنها برای روی دکمه قرمز با علامت تلفن طبق عکس بالا کلیک کنید تا جلسه برای شما به پایان برسد.

 

منبع

 

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا