گوناگون

خرید سررسید یا سالنامه 1402 را چگونه انجام دهیم؟ راهنمای خرید سررسید از سالنامه ماهور

اولین گزینه ای که در هنگام خرید سر رسید 1402 برای خریداران مطرح است اندازه و قطع سر رسید می باشد. نکته ی دیگر این است که سر رسید ها را با توجه به تاریخ بندی طراحی می کنند که شامل:

روزشمار،

دو روز شمار،

هفته شمار،

ماه شمار

شما در هنگام خرید سر رسید 1402 باید به دسته بندی آن ها از لحاظ تاریخی توجه کنید. نکته ی دیگر دسته بندی جلد این سر رسید ها است که افراد می توانند با توجه به نوع مصرف و نیاز خود آن را انتخاب کنند. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به شکل روزانه از سر رسیدها استفاده می کنید. بهتر است سر رسیدهایی با جلد محکم را انتخاب کنید تا در طول روز آسیب نبیند و در طول سال جلد آن از بین نرود.

نوع دیگری از دسته بندی سر رسید 1402 تقسیم بندی آن از نظر سایز می باشد این سر رسیدها به چند دسته که شامل: جیبی، متوسط، اداری و نسبتا بزرگ است تقسیم می شود. اگر شما امکان حمل سر رسیدهای سنگین را ندارید فقط به سر رسیدهایی احتیاج دارید که تنها قرار هایتان را در آن یادداشت کنید بهترین گزینه برای شما سر رسید جیبی می باشد.

تقویم رومیزی 1402

تقویم رومیزی 1402 یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی برندها می باشد. استفاده از این تقویم ها به عنوان بهترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی به شمار می رود. تقویم های رومیزی به عنوان یک هدیه مناسب تبلیغاتی به شمار می روند که در میان مخاطبان و کارکنان پخش می شود. تقریبا همه دفاتر و ادارات بر روی میز خود از تقویم رومیزی استفاده می کنند. یکی از مهمترین ویژگی های استفاده از تقویم رومیزی 1402 این است که شما می توانید همه روزهای ماه را بدون ورق زدن در یک نگاه اجمالی مشاهده کنید. زمانی که شما لوگوی مخصوص شرکت یا برندتان را بر روی این تقویم ها چاپ کنید به سادگی می توانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید. استفاده از تقویم رومیزی 1402 به شکل سفارشی یک راهکار هوشمندانه برای ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان است.

یکی از مهمترین پارامترهایی که درباره تقویم های رومیزی وجود دارد طراحی متناسب و زیبای این محصولات می باشد. تقویم ها را می توانید بر اساس فرمت، جنس و پایه تقسیم بندی کنید.

قیمت تقویم رومیزی 1402

قیمت تقویم رومیزی 1402 بر اساس نوع کاغذ، جنس و پایه تقویم و جنس آن می تواند متغیر باشد. یکی دیگر از عواملی که می تواند بر روی قیمت تقویم 1402 تاثیر بگذارد این است که جنس پایه تقویم از چه نوع متریالی انتخاب شده باشد و گرماژ کاغذهای تقویم چقدر باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصولات خدمات پس از چاپ و صحافی می باشد. این خدمات شامل: استفاده از سلفون بر روی پایه و برگه ها، استفاده از کاغذ هایی با گرماژ مختلف مانند کاغذ های135گرم، 180گرم، 200گرم می باشد که قیمت آن ها بر روی قیمت تمام شده تقویم 1402 تاثیر زیادی می گذارد. 

 

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا