اپلیکیشن و نرم افزارفناوری

بهترین برنامه های چراغ قوه برای اندروید

نمی‌دانید که آیا می‌توانید با چراغ قوه تلفن اندرویدی خود کارهای بیشتری به جز استفاده از آن در تاریکی انجام دهید؟ شگفت‌انگیز خوشایندی بود که فهمیدیم می‌توانید از چراغ قوه تلفن اندرویدی خود به عنوان چراغ بارق، چراغ مهمانی، سیگنال SOS و موارد دیگر استفاده کنید! با این حال، تعداد زیادی برنامه در فروشگاه Play وجود دارد که به سادگی چراغ قوه شما را روشن می کنند و نه چیز دیگری. این فهرست توسط Cashify یک انحراف از روزمرگی است و 5 برنامه چراغ قوه را پوشش می دهد که یا مشعل شما را در دسترس تر می کند یا ابزار جدیدی را به آن اضافه می کند.

1. Icon Torch – Flashlight

یک اپلیکیشن چراغ قوه ساده و مستقیم برای اندروید که رابط کاربری ندارد و فقط از آیکون استفاده می کند. رتبه – 4.6 با 12 هزار بررسی و بیش از 1 میلیون بار دانلود.

هیچ تبلیغات آزاردهنده ای ندارد، تنظیماتی ندارد، ویجت نیست و رایگان است. می توانید کلید را در این برنامه در هر مکانی از صفحه اصلی گوشی قرار دهید. آن را روی دسکتاپ تلفن، در نوار راه اندازی سریع، نوار ناوبری پایین یا در خود نوار اعلان قرار دهید.

برای فعال کردن فوری چراغ قوه، میانبر را فشار دهید. برای خاموش کردن آن، دوباره آن را فشار دهید. همچنین می‌توانید تنظیمات برق را با نصب یک برنامه همراه که دکمه روشن/خاموش تلفن شما را قادر می‌سازد تا چراغ قوه را روشن/خاموش کند، حتی در دستگاه قفل شده، مدیریت کنید. فقط دکمه پاور را سه بار فشار دهید و می توانید به راحتی چراغ قوه آیکون مشعل را روشن یا خاموش کنید.

2. High-Powered Torch

با ادعای روشن‌ترین چراغ قوه ال‌ای‌دی اندروید، تورچ با قدرت بالا در پلی‌استور اندروید با 487 هزار بررسی و بیش از 10 میلیون بار، رتبه 4.4 را دریافت کرده است.

این اپلیکیشن با ضربه های سریع و در دسترس گوشی شما را به یک چراغ قوه روشن تبدیل می کند. دارای سه حالت روشنایی است که با فعال کردن فلاش دوربین، طرح بندی تمیز و رابط کاربری آسان کار می کند. قدرتمند، سریع، ساده و رایگان، دارای حالت strobe با 10 فرکانس فلاش مختلف و حالت سیگنال SOS داخلی است. یک قطب نما که بدون اینترنت کار می کند یک مزیت آشکار است. بنابراین اگر به دنبال یک چراغ قوه همه کاره با قطب نما هستید، این یکی است.

3. Torch – Tiny Flashlight

یکی از بهترین ابزارهای بهره وری، Torch – Tiny Flashlight دارای امتیاز 4.4 ستاره، 4 میلیون بررسی و بیش از 100 میلیون بار دانلود است.

Tiny Flashlight + LED یک برنامه مشعل ساده و رایگان با چراغ های LED و چندین حالت صفحه نمایش است. دارای پلاگین های رایگان مانند Strobe، چراغ های هشدار، مورس و چراغ های چشمک زن است. یک برنامه مشعل بسیار بهینه و قابل اعتماد که روی باتری گوشی شما نیز سبک است. این یک برنامه کوچک چراغ قوه اندروید با حجم دانلود تنها 6.99 مگابایت است.

4. Flashlight

این برنامه مشعل/چراغ قوه بی ادعا دارای رتبه 4.3 با 460 هزار بررسی است و بیش از 10 میلیون بار دانلود دارد. برنامه Flashlight یک برنامه مشعل رایگان، بصری و آسان برای اندروید است که از فلاش LED داخلی دوربین استفاده می کند و درخشان ترین نور ممکن را ارائه می دهد.

اگر دستگاه شما فلاش دوربین ندارد (یا اگر خراب است یا مشکل دارد)، می توانید از حالت صفحه سفید استفاده کنید. برای دسترسی سریع به برنامه چراغ قوه، می‌توانید از دکمه‌های نوار وضعیت در ناحیه اعلان استفاده کنید یا روی ویجت چراغ قوه در صفحه اصلی خود کلیک کنید. با سهولت دسترسی و سادگی، آنچه را که می گوید انجام می دهد.

5. Shake Flashlight

Shake Flashlight با ارائه یک روش منحصر به فرد برای روشن کردن چراغ قوه در اندروید، رتبه 4.1 را با 55 هزار بررسی و بیش از 1 میلیون بار دانلود به دلیل نامش مشخص است.

چراغ قوه Shake فقط با تکان دادن دستگاه شما روشن و خاموش می شود. دارای تنظیماتی است که به شما امکان می دهد حساسیت لرزش را تنظیم کنید.

در دستگاه‌های اندرویدی که از تشخیص لرزش ژیروسکوپی هنگام خاموش بودن صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کنند، کار می‌کند، و در دستگاه‌های اندرویدی که از این عملکرد پشتیبانی نمی‌کنند، ممکن است مجبور شوید هنگام استفاده از ویژگی لرزش، صفحه را روشن نگه دارید. بنابراین اگر به دنبال راهی منحصر به فرد برای روشن کردن چراغ قوه هستید، این برنامه برای شما مناسب است.

اینها 5 انتخاب برتر ما برای بهترین برنامه های چراغ قوه اندروید بودند که کارهایی را که می توانید با مشعل زیر دوربین عقب و در برخی موارد صفحه نمایش خود انجام دهید را گسترش می دهند. ما همه موارد دارای رتبه برتر را امتحان کردیم و آن را به تعداد انگشت شماری کاهش دادیم تا مجبور نباشید. کدام یک را دانلود کردید و چگونه می خواهید از آن استفاده کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا