معرفی و بررسی ارزهای دیجیتالارز دیجیتال

بررسی و معرفی ارزدیجیتال اوکی بی OKB

مزایا و معایت ارز OKB

اوکی بی با نماد اختصاصی OKB برروی بستر ERC20، یک ارز دیجیتال با رتبه ۹۶ در بازار  و عرضه ۳۰۰ میلیون بیت‌کوین محسوب می‌گردد. این ارزدیجیتال دائم در حال خلق فرآیندهای جدید و نوآوری می‌باشد، که می‌توان برداشتی را مبنی بر افزایش خدمات آن در آینده کرد. با مجله ویکی همراه باشید.

تاریخچه اوکی بی

این ارز در قالب صرافی OKex در سال 1392 (2014) توسط OK Blockvhin بناشده و به نوعی یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزدیجیتال از نظر حجم بالای معاملاتی (بیش از ۱.۵ میلیارد) که صورت می‌گیرد، شناخته شده است.

هدف ارزدیجیتال اوکی بی

ارز دیجیتال OKB بررسی و معرفی ارزدیجیتال اوکی بی OKB محصولات و خدمات صرافی اوکی بی

یکی از هدف‌های اصلی که این شبکه به دنبال دارد، بر میز گذاشتن پروژه‌های دیجیتالی با آینده‌ای مناسب برای سرمایه گذاران ماهر شبکه و کاربران صرافی می‌باشد. مورد دیگری که وجود دارد، حمایت از معاملاتی است که می‌تواند در پیشرفت صنعت دیجیتالی تاثیر بسزایی داشته باشد.
همچنین می‌توان گفت تسهیل پرداخت کارمزدها برای انجام معاملات، نیز یکی از اهداف این بنیاد شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال فیرو

ذخیره سازی ارزدیجیتال OKB

برای ذخیره و انتقال این ارز، صرافی‌هایی در نظر گرفته شده که بتوان یک کیف‌پول اختصاصی را تحت عنوان صرافی  OKExدر اختیار قرارداد. علاوه بر این صرافی‌ها، تمامی کیف پول‌های مخصوص اتریوم نیز برای نگهداری ارز موردنظرمان مناسب می‌باشد.

حریم حافظتی اوکی بی

رمز ارز okb فروش ارز okb ارز دیجیتال okb چیست

به طور کلی کاربرد و پشتیبانی این توکن توسط OKEx انجام می‌شود. اکثر پروژه‌های مهمی که در این شبکه وجود دارند نیز بر امنیت بلاکچین فکوس کرده‌اند. در ادامه مسئولیت حفاظتی هر کدام از این پروژه‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

پروژه‌های موجود در این حیطه امنیتی که نقش مهمی را ایفا می‌کنند شامل: SlowMist،Boesin  و Certic می‌باشند. به عنان مثال slowmist یک بادیگارد شخصی معرفی شده و از تمامی قراردادها و کیف‌پول و… محافظت می‌کند. Boesin نیز مانند slowmist حفاظت می‌کند و تنهای تفاوتی که دارد در نحوه بررسی آن می‌باشد. به این صورت که بررسی خود را از داخل انجام می‌دهد. در آخر Certic حفاظت خود را در مقابل هکرها نشان می‌دهد و به نوعی یکی از جدیدترین پشتیبانی‌ها محسوب می‌گردد.

لازم به ذکر است که بهره مندی از این پشتیبانی‌ها نیازمند پرداخت هزینه به صورت توکن OKB می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی توکن داک (DOCK)

محصولات و خدمات صرافی اوکی بی

منظور از محصولاتی که اوکی‌بی ارائه می‌دهد، ابزارهای متفاوتی می‌باشد. که می‌توان به قراردادهای آینده، معاملات لحظه‌ای و … اضافه نمود. خدماتی که می‌توان از این صرافی دریافت نمود، کیف پول‌های مخصوص برای ذخیره و انتقال ارز، امکانات وام گیری، کسب درآمد، صرفه جویی کوین و… می‌باشد.

پروژه‌های OKB در قالب سرگرمی و کاربرد

مزایا و معایت ارز OKB ارز okb چیست ارز okb ارز دیجیتال okb

خیلی از پروژه‌هایی که در این حیطه جاری هستند می‌توانند علاوه بر رسیدن به اهدافی که توسط آن‌ها دارید، کاربری‌های متنوع و جالبی را در این راستا در خدمت شما قرار می‌دهند. این کاربرد‌ها شامل: ایمن سازی گوشی موبایل و کارت سوخت، کرایه ملزومات سفر، بازی سرگرم کننده به همراه تخفیف، پشتیبانی فروشگاه‌های فیزیکی، کرایه اتاق و… می‌باشند.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی ارز‌دیجیتال کوانت (Quant)

مزایای ارزدیجیتال اوکی بی

•  سهیم بودن کاربران در مدیریت این شبکه برای بهبود بهتر OKB، مانند رای دادن به پروژه‌های مرتبط
•  بهره‌مندی از تخفیف‌های کارمزد و دریافت پاداش
•  همکاری این شبکه با کسب و کارهای دارای پتانسیل رشد

معایب ارزدیجیتال OKB

•  یکی از مواردی که می‌تواند تردیدی به شما دهد، معاملات مشکوکی است که شایعه شده در این شبکه صورت می‌گیرد. هرچند مدرکی مبنا بر درستی این مورد وجود ندارد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا