معرفی و بررسی ارزهای دیجیتالارز دیجیتال

بررسی و معرفی توکن داک (DOCK)

بررسی ارزدیجیتال داک

در دنیای امروز اطلاعات حرف اول را میزند! فناوری، داده‌های انبوه، حریم خصوصی، تاییدنامه‌ها. جمع کردن تمام این‌ها در یکجا کار راحتی نیست! توکن داک در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند و با داشتن امکانات زیاد در زمینه صدور تاییدنامه‌ها، اثبات مدارک دیجیتالی و شبکه‌های توسعه دهنده، طرحی نوین در حوزه ارز‌های دیجیتال است. با مجله ویکی همراه باشید.

توکن داک توسط الینا کادوری و نیک لمبرت پایه گذاری شد. داک با هدف حل مشکلاتی از قبیل اطلاعات غیرقابل اعتماد و نادرست، ناسازگاری در سیستم عامل‌ها، ناکارآمدی در تأیید داده‌ها و عدم کنترل و حریم خصوصی کاربران ایجاد شده است.

در دنیای امروز اطلاعاتی که متعلق به کاربران هستند بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. توانایی داک برای پیمایش در جامعه بستگی به این دارد که بتواند اطلاعات مختلفی را که نشانگر اثبات مالکیت فرد یا افرادی باشد به درستی ذخیره و تایید کند.

این اطلاعات می‌تواند گذرنامه، اثبات هویت و تابعیت، مدرک فارغ التحصیلی، مجوز حرفه‌ای اثبات توانایی در یک کار یا هر چیز دیگری باشد. در حقیقت کار اصلی داک به زبان ساده، جمع آوری داده‌ها و صدور تاییدیه دیجیتال با امضای دیجیتالی است. مشکلات زیادی در نحوه دریافت، اشتراک‌گذاری و کنترل این داده‌ها وجود دارد. اما دست داک در این قضیه باز است، داک در سراسر فناوری شبکه با اجازه دادن به هر سازمان یا توسعه دهنده‌ای برای صدور از طریق Dock، می‌تواند هم در بازارها  و هم صنایع همکاری کند تا به نقل از خود توسعه دهندگان؛ آینده بهتر را رقم بزند. این تایید نامه‌ها هم بطور کلی و هم جداگانه قابل تایید و اثبات هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی کیف پول کیپ کی

استخراج ارز دیجیتال داک

توکن داک همچنین مجموعه‌ای از ابزارها را با استفاده از فناوری بلاکچین فراهم می‎کند که به مشاغل و توسعه دهندگان امکان ایجاد اعتبار قابل تأیید را می‌دهد. Dock در حال حاضر ۱۰ توسعه دهنده اصلی دارد که بطور پیوسته در حال توسعه و گسترش فناوری این توکن هستند. بد نیست بدانید  داک آنچه را که به اعتقاد خودش اولین تأیید کننده جهانی اعتبارنامه‌های استاندارد کنسرسیوم اینترنت (W3C) است، ایجاد کرده.

W3Cیک جامعه بین المللی است که استانداردهای باز را در سراسر وب توسعه می‌دهد. این مشخصات قالبی را برای تایید گواهینامه‌های ایمن، رعایت حریم خصوصی و تأیید رمزنگاری فراهم می‌کند. گواهینامه‌های استاندارد W3C را می‌توان از طریق Dock صادر کرد و تأیید کننده منبع باز، استفاده رایگان در دسترس عموم است.

استخراج ارزدیجیتال داک

از آنجا داک یک توکن تایید کننده و پشتیبان است، قابلیت استخراج ندارد. در حال حاضر بیش از یک بیلیون توکن داک در گردش است. بطور کلی توکن‌هایی که فناوری‌شان بر پایه بانک اطلاعات و تایید داده‌ها باشد فقط بصورت تغییر در بلوک‌ها قابل اجرا هستند و تعدادی محدود دارند.

بیشتر بخوانید: چین لینک چیست؟ همه ی آنچه که باید درباره Chainlink بدانید!

کیف پول‌هایی از داک پشتیبانی می‌کنند

این توکن بطور کامل معرفی و شناخته نشده و والت‌های کمی از این ارز پشتیبانی می‌کنند، از مهم‌ترین کیف‌پول‌هایی می‌توان ارز دیجیتال داک را در آن نگهداری کنید، موارد زیر هستند

بررسی نکات مثبت و منفی Dock

بررسی نکات مثبت و منفی Dock

برخی ار ویژگی های مثبت و منفی توکن داک را بررسی می کینم.

نکات مثبت داک

  • مناسب برای مشاغل و کسب کارها
  • آزاد برای توسعه دهندگان
  • صدور تاییدنامه‌ها
  • پشتیبان داده‌ها
  • راستی آزمایی اطلاعات در بستر بلاکچین

نکات منفی داک (Dock)

  • غیرقابل استخراج
  • تقریبا ناشناخته
  • ارزش پایین
  • رتبه کم در بازار جهانی

بیشتر بخوانید: معرفی کیف پول گرین آدرس (GreenAddress)

سخن پایانی؛ توکن داک

دنیای ارزدیجیتال هر لحظه در حال توسعه و پیشرفت است. در صورتی که قصد خرید توکن داک را دارید می‌توانید از یک صرافی معتبر و مطمئن خریدتان را انجام دهید و با استفاده از کیف پول‌هایی که از این ارز پشتیبانی می‌کنند آنرا ذخیره کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا