معرفی صرافی های ارز دیجیتالارز دیجیتال

بررسی و معرفی از ارزدیجیتال کین (KIN)

رمز ارز کین (KIN)

از ارزدیجیتال کین (KIN) چه می دانید؟ بایر گفت که ابداع بیت‌کوین یک انقلاب فناوری در جهان بود. انقلابی که باعث به‌ وجود آمدن یک زنجیره گسترده از داده‌‌ها، تراکنش‌ها و رمزها شد و این کشف عظیم باعث ایجاد راهی شد که توسعه‌دهندگان و ارگان‌های مختلفی، این مسیر را دنبال کنند و به پیشرفت و تکامل شبکه کمک کنند. یکی از این شرکت‌ها شرکت پیامرسان KiK است که ارزدیجیتال خودش را با نام ارز Kin بصورت توکن به بازار عرضه کرد. با مجله ویکی همراه باشید.

رمزارز کین در اواخر سال 2017 از طریق ICO به کاربران بلاکچین عرضه شد. این ارز در ابتدای راه فقط در خود شبکه‌ اجتماعی kik تولید و استفاده می‌شد، بنابراین ارز دیجیتال KIN، به نوعی ارز شبکه کیک به شمار می‌آید. بطور کلی می‌توان هدف از ارائه این ارزدیجیتال را ایجاد یک رابط کاربری آسان، تشویق کاربران و برنامه نویسان و تعامل بهتر در شبکه اجتماعی KIK دانست. اما این ارز فقط مختص به برنامه کیک نیست، بسیاری از معامله‌گران و همچنین فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، به این ارز نگاهی مطلوب و به عنوان فرصتی برای سرمایه‌گذاری دارند. شبکه اجتماعی KIK با ۱۰ سال قدمت و تهیه سرمایه بالای یک میلیارد دلار تصمیم به ارائه این توکن گرفت و توانست سود بالایی از این کار دریافت کند.

ارزدیجیتال کین (KIN)

این موضوع از دید کاربران و فعالان حوزه کریپتو باارزش و نوآورانه تلقی شد. بلاکچین کین در مقیاسی با استفاده انبوه ساخته شده است و از اکوسیستم اقتصاد دیجیتال گسترده پشتیبانی می‌کند که در آن توسعه دهندگان و کاربران، میلیون‌ها معامله خرد انجام می‌دهند. این ارزدیجیتال یکی از پر کاربردترین رمزارزها در سراسر جهان است. در حقیقت تیم ارزدیجیتال کین ادعا دارد که این دارایی دیجیتال، بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد که از خرید و فروش و معاملات تجاری خود با استفاده از این ارز سودهای بالایی دریافت می‌کنند. Kik تعیین ارزش ارز را در اختیار کاربران قرار داده است به طوری که توسعه دهندگان می‌توانند اقدام به فعالیت در اکوسیستم غیرمتمرکز متن باز پلتفرم Kik کنند.

جالب است بدانید در شبکه کین از الگوریتم موتور پاداش استفاده شده است. از طریق این مکانیزم، ارز کین به صورت روزانه و یا دوره‌ای پاداش‌هایی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. این پاداش‌ها بر اساس روش‌هایی مشخص و تعیین شده بین کاربران و افرادی که در اکوسیستم توکن کین مشارکت دارند تقسیم می‌شود و این کار باعث تشویق و ترغیب کاربران و توسعه‌دهندگان برای فعالیت بیشتر در شبکه می‌شود.

از طرف دیگر کاربران این ارزدیجیتال نیز می‌توانند در ازای انجام بعضی از فعالیت‌ها، توکن دریافت نمایند از جمله این فعالیت‌ها می‌توان مولتی تسکینگ‌ها اشاره کرد، کارهایی مثل دیدن تبلیغات، اشتراک گذاری مطالب، لایک و فالو در شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این قبیل. هدف نهایی KIN ساخت یک بستر امن، آسان و تعاملی است که کاربران سراسر جهان بتوانند براحتی و با سرعت مبادله انجام دهند و توسعه دهندگان بتوانند از این فضای ایجاد شده در بلاکچین نهایت استفاده را ببرند. این ارز دیجیتال محبوب هم‌اکنون با نماد KIN در بزرگترین صرافی‌های جهان در معامله است.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال فیرو

نحوه استخراج ارزدیجیتال کین

نحوه استخراج ارزدیجیتال کین

اگرچه استخراج ارز کین با رایانه‌ها شخصی کاملاً امکان پذیر است، اما اگر در بحث استخراج رمزارز جدی هستید، باید به ASIC هم فکر بکنید. در هر صورت بهترین روش برای استخراجKin ، کارت گرافیک (GPU) است. بطور کلی می‌توان گفت که به منظور استخراج ارز دیجیتال کین به ابزار‌های زیر نیاز دارید:

  • کیف‌پول مطمئن جهت دریافت ارز
  • ASIC یا کارت گرافیک قدرتمند
  • پیکربندی تنظیمات
  • پیوستن به استخر پاداش

استخراج ارز کین یک فرایند پیچیده است و بستگی به امکانات شما و همچنین تراکم شبکه دارد. شما می‌بایست قبل از انجام این کار تحقیقات کافی در این زمینه انجام دهید تا ضرری متوجه شما نشود.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی توکن داک (DOCK)

کیف‌پول‌هایی از ارزدیجیتال کین پشتیبانی می‌کنند

علیرغم محبوبیت و کاربری آسان ارز کین، ولت‌های معتبر و بزرگ کمی از این ارز پشتیبانی می‌کنند، اما بد نیست بدانید که جامعه Kin مشغول رایزنی جهت راه یافتن به کیف‌پول‌های بزرگ و معتبردنیا است. بهترین کیف‌پول‌هایی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم موارد ذیل می‌باشند:

  • سولونگ والت
  • تراست والت
  • بونوفیدا والت
  • تروس
  • لایکه

بررسی نکات مثبت و منفی ارزدیجیتال کین (KIN)

بررسی نکات مثبت و منفی ارزدیجیتال کین (KIN)

در ادامه به بررسی نکات مثبت و منفی ارز دیجیتال کین می پردازیم.

نکات مثبت رمز ارز کین

  • محبوب و پرطرفدار
  • غیر متمرکز و متن باز
  • سریع و امن
  • تیمی قوی
  • مقیاس‌پذیر
  • رو به توسعه

بیشتر بخوانید: چین لینک چیست؟ همه ی آنچه که باید درباره Chainlink بدانید!

نکات منفی ارز کین

  • بازاری با ارزش نسبتا پایین
  • استخراج نه‌چندان آسان
به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا