ارز دیجیتالمعرفی و بررسی کیف پول ها

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال اندروید و آیفون 2022 برای مبتدیا با رابط کاربری ساده

در دنیای رمز ارز انقدر اصلاحات و عبارات عجیب زیاد است که شاید بسیاری از تازه کارانی که به این حوزه ورود کرده اند در ابتدا نا امید شوند. یکی از مواردی که مبتدیان این حوزه باید از آن استفاده کنند کیف پول های دیجیتالی است. در این مطلب ما بهترین و امن ترین و ساده ترین کیف پول های ارز دیجیتال برای گوشی های اندروید و IOS را معرفی کرده ایم که می توانید با استفاده از گوشی موبایل خود تنها با چند کلیک به خرید و فروش رمز ارز بپردازید. همراه ویکی باشید.

بهترین و امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال برای گوشی موبایل

1. Coinbase: بهترین کیف پول دیجیتال اندروید برای مبتدیان

کیف پول های دیجیتال اندروید / بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون

کوین بیس بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای مبتدیان است. Coinbase دارای یک رابط کاربری آسان است. کاربران می توانند هزاران دارایی رمزنگاری شده را ذخیره کنند، این موارد از جمله ارزهای دیجیتال سنتی مانند بیت کوین، برنامه های غیرمتمرکز از Aave تا ZRX، هزاران توکن و حتی NFT.را شامل می شود.

کیف پول کوین‌بیس که خود حضانت دارد به کاربران امکان کنترل کامل ارزهای دیجیتال خود را می‌دهد، NFT‌ها را با خیال راحت در کیف پول ذخیره کنید زیرا که این کیف پول امنیت بسیار بالایی دارد.

نکته: کیف پول کوین بیس و اپلیکیشن صرافی کوین بیس محصولات متفاوتی هستند.

کیف پول Coinbase می تواند توسط همه به طور مستقل از برنامه تبادل Coinbase استفاده شود. کیف پول کوین بیس به کاربران این امکان را می دهد که گذرواژه های خصوصی خود را مدیریت کنند تا دارایی های رمزنگاری شده را مستقیماً در دستگاه های خود ذخیره نمایند و نه در یک حساب صرافی یا کارگزاری متمرکز.

کاربران کیف پول کوین بیس لزوما نیازی به حساب کاربری در صرافی کوین بیس ندارند، اما امکان اتصال کیف پول کوین بیس با حساب کوین بیس وجود دارد.

برنامه Coinbase در بیش از 100 کشور در دسترس است. بنابراین، برنامه Coinbase یک راه حل همه کاره برای مبتدیانی است که می خواهند ارزهای دیجیتال بخرند و بفروشند، حساب خود را متصل کنند و همه را از یک مکان مدیریت کنند. در عین حال، کیف پول Coinbase عمدتاً توسط افرادی استفاده می شود که صرفاً به دنبال یک محصول رایگان فقط دارای کیف پول رمزنگاری هستند.

بیشتر بخوانید: آینده رمزارز محبوب ایلان ماسک (دوج کوین) dogecoin چیست؟

2. Gemini: بهترین برنامه کیف پول رمزنگاری موبایل 2022

امن ترین کیف پول ارز دیجیتال / برترین کیف پول ارز دیجیتال

جیمینی یک کیف پول رمزنگاری موبایل با مجوز کامل با ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته و پشتیبانی ممتاز است. سرمایه گذاری در بیش از 75 ارز دیجیتال با حداقل 5 دلار امکان پذیر است. کیف پول Gemini بیشتر دارایی ها را در سیستم ذخیره سازی سرد با شکاف هوا در درجه سازمانی خود ذخیره می کند. علاوه بر این، بخشی از دارایی ها در کیف پول آنلاین بیمه شده ذخیره می شود.

دارایی‌های ذخیره‌شده در فضای ذخیره‌سازی با امنیت بالا Gemini تحت پوشش‌های حفاظتی مختلفی هستند، مانند بیمه در برابر انواع مختلف از دست دادن دارایی‌های دیجیتال از کیف پول داغ و کنترل‌های داخلی گسترده در محیط ذخیره‌سازی و تولید آن‌ها. علاوه بر این، Gemini توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک، مشروط به الزامات ذخیره سرمایه و امنیت سایبری تنظیم می شود.

Gemini همچنین ویژگی های مختلف دیگری را ارائه می دهد. به عنوان مثال، Gemini Earn به کاربران این امکان را می‌دهد تا با APY تا 8.05 درصد از ارزهای دیجیتال سود کسب کنند. کارت اعتباری جمینی یک مسترکارت است که توسط وب‌بانک صادر می‌شود و در آن کاربران در هر خرید با استفاده از کارت اعتباری، تا 3 درصد از طریق بیت‌کوین، اتر و سایر ارزهای دیجیتال پاداش‌های ارز دیجیتال دریافت می‌کنند، البته این امکان در کشور ما امیتازی محسوب نمی شود. علاوه بر این، Gemini Active Trader  یک پلتفرم معاملاتی با کارایی بالا برای ارزهای دیجیتال با ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند نمودارهای پیشرفته، معاملات بلوکی و انواع سفارش است که معامله‌گران فعال‌تر از آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال لایت کوین چیست | تاریخچه، پیش بینی آینده و نحوه خرید و فروش و استخراج لایت کوین

3. ZenGo: بهترین برنامه کیف پول نرم افزار بدون کلید

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای کامپیوتر / بهترین کیف پول دیجیتال اندروید در ایران

کیف پول های نرم افزاری به شکل های مختلف وجود دارند. وجه مشترک اکثر آنها قابلیت استفاده عالی، تعامل سریع و آسان آنهاست. با این حال، تنها تعداد کمی از آن ها در بازار در زمینه  امنیت شهرت بی عیب و نقصی اند.

ZenGo  به طوری ایجاد شده است حتی اگر کسی به کیف پول داغ شما نفوذ کند، به سادگی نمی تواند وجوه را بدزدد. چطور؟ از طریق تقسیم کلید خصوصی به دو قسمت و غیرمتمرکز کردن فضای ذخیره سازی آن در سرورهای شرکت و دستگاه شما. به این ترتیب، یک تراکنش نمی تواند بدون تعامل بین هر دو قسمت کلید مجاز باشد.

درست است که مدل امنیتی ZenGo به اندازه پیشرفته ترین کیف پول های سخت افزاری قوی نیست، حقیقت این است که ZenGo هنوز هک هیچگاه نشده است. علاوه بر این، تیم آن بسیار روی امنیت سرمایه‌گذاری کرده است و تحقیقات و تحلیل‌های مداومی را برای توسعه مکانیسم‌های جدید و بهتر برای محافظت از وجوه کاربران انجام می‌دهد.

اما امتیاز ZenGo تنها در مورد امنیت نیست. این کیف دارای رابط کاربری فوق العاده ای است و بسیار مناسب برای مبتدیان است. دارای بسیاری از ویژگی‌های فوق‌العاده است، از جمله گزینه خرید، تجارت و فروش رمز ارز تنها با چند ضربه، پشتیبانی از روش‌های پرداخت مختلف، پشتیبانی انسانی 24 ساعته، سیاست‌های کارمزد منصفانه از دیگر ویژگی های آن است.

بیشتر بخوانید: آینده ازر شیبا اینو | پیش بینی قیمت شیبا تا سال 2025

4. Exodus: بهترین برنامه کیف پول موبایل با ویژگی های دسکتاپ

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال دسکتاپ / بهترین کیف پول دیجیتال

اگر از علاقه مندان مبتدی بیت کوین هستید، احتمالاً قصد خرید و فروش مقادیر کمی از ارزهای دیجیتال را دارید تا با این فناوری آشنا و راحت شوید.

Exodus یک کیف پول داغ چند ارزی است که بشدت مناسب مبتدیان است و می توانید آن را به صورت کاملا رایگان دانلود و بر روی دستگاه اندروید یا iOS خود نصب کنید. همچنین اگر می‌خواهید دارایی‌های خود را از طریق رایانه خود خرید و فروش کنید، این برنامه یک نسخه کیف پول دسکتاپ نیز دارد.

رابط کاربری آن نیز کاربرپسند و ساده است و کار شما را آسان می کند، این عملکرد به شما امکان می دهد تا فقط با چند ضربه مستقیماً بیت کوین را با دستگاه موبایل خود خریداری کنید.  Exodus  همچنین از مبادله کریپتو برای بیش از 100 نوع رمز ارز مختلف پشتیبانی می کند.

اگرچه بعید است، اما اگر با Exodus با مشکل مواجه شدید، می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آن نیز در تماس باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های کریپتویی رایگان برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

5. Trust Wallet: بهترین برنامه کیف پول موبایل برای تازه کارها

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای ایرانیان / بهترین کیف پول های دیجیتالی

Trust Wallet  اپلیکیشن رسمی کیف پول موبایل بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در سطح جهان است.

این کیف پول نرم افزاری از بیش از 40 بلاک چین پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید از آن برای ذخیره عجیب ترین آلت کوین ها استفاده کنید. از استانداردهای پشتیبانی شده می توان به BEP2، BEP20، ERC-20 و ERC-721 اشاره کرد. اخیراً این کیف پول پشتیبانی از زنجیره هوشمند Binance را اضافه کرده است.

برنامه غیرمتمرکز است و اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نمی کند. کلیدهای عمومی و خصوصی را به صورت محلی ذخیره می کند تا از حداکثر امنیت و محافظت از وجوه شما اطمینان حاصل کند.

استفاده از این کیف پول بسیار آسان است و رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. این برنامه برای مبتدیان مناسب است و به دلیل ویژگی های امنیتی عالی که دارد، به طوری که اولین قدم های خود را به دنیای رمز ارز و معامله گران پیشرفته مطمئن تر شروع کنید.

Trust Wallet برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است. این اپلیکیشن در میان کیف پول‌های موبایل ارزهای دیجیتال با بالاترین رتبه در هر دو بازار قرار دارد.

بنظر شما بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای افراد مبتدی کدام است؟ اگر پیشنهادی دارید در قسمت کامنت ها برای ما و کاربرای ویکی بنویسید!

منبع: Best Crypto Wallet 2022: Top 10 Wallets To Store Cryptocurrency (daytradingz.com)

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا