ارز دیجیتالکسب و کار

آینده ازر شیبا اینو | پیش بینی قیمت شیبا تا سال 2025

شیبا اینو یکی از محبوب ترین سکه های میم در بازار است. ثابت کرده است که قاتل دوج کوین که خود را “قاتل دوج کوین” معرفی می کند، بسیار بیشتر از یک سکه شوخی است. از آنجایی که سرمایه گذاران بیشتری را جذب می کند، بسیاری در تلاش هستند تا پیش بینی قیمت سکه شیبا اینو و چشم انداز آینده دارایی را رمزگشایی کنند.

در زیر، می‌توانید نظرات کارشناسان درباره پیش‌بینی قیمت شیبا اینو و جایی که بازار شاهد پیشرفت دارایی در چند سال آینده است، بیابید.

تاریخچه قیمت شیبا اینو

در میان بهترین شیت‌کوین‌ها، شیبا اینو در 1 آگوست 2020 راه‌اندازی شد. قیمت 1 واحد از دارایی 0.00000000051 دلار است. در آن زمان 100 دلار، 196,078,431,372 SHIB بود.

اما، شیبا اینو در آوریل 2021 با اوج تاریخی بازارها در آن زمان مورد توجه قرار گرفت. این یک فرصت عالی برای خودخوانده “قاتل Dogecoin” ایجاد کرد تا رشد کند. از آن زمان شیبا اینو به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال کم ارزش بازار شناخته شده است.

فهرست بایننس SHIB را تقویت می کند

معیارهای قیمت نشان می دهد که SHIB با 0.00001377 دلار شروع به معامله کرد. این دارایی به زودی هنگامی که در Binance فهرست شد، افزایش چشمگیری پیدا کرد. اعلام فهرست در 10 می منتشر شد و باعث شد که قیمت SHIB در 24 ساعت حدود 114٪ افزایش یابد.

شایان ذکر است که SHIB قبلاً سر و صدای بازاریابی پیدا کرده بود. ایلان ماسک در مارس 2021 توییتی درباره خرید یک سگ شیبا اینو منتشر کرد و جردن بلفورت، سرمایه‌گذار معروف وال استریت، این دارایی را در آوریل تایید کرد. با این حال، فهرست Binance یک تقویت بزرگ برای میم کوین با تم سگ بود.

کمک های مالی بیشتر بازاریابی و یک کمک مالی عمده

وقتی بایننس SHIB را فهرست کرد، این دارایی بلافاصله به یک پدیده جهانی تبدیل شد. موج دیجیتال زمانی توجه وال استریت را به خود جلب کرد که مجله فورچون مقاله ای درباره آن نوشت و ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم نیز با اهدای 50 تریلیون SHIB به صندوق امداد کووید-19 هند خبرساز شد.

ShibaSwap فعال می شود – و اخبار عملکردی بیشتر

سایت رسمی شیبا اینو

توسعه‌دهندگان Shiba Inu به دنبال سرمایه‌گذاری از هجوم، ShibaSwap را راه‌اندازی کردند – یک صرافی غیرمتمرکز که همچنین به نظر می‌رسد نام‌های صنعتی بزرگی مانند UniSwap و Curve Finance را برای پول خود به کار ببرد.

ظرف 24 ساعت پس از راه اندازی، ShibaSwap بیش از 1 میلیارد دلار در کل دارایی های خود قفل شده بود. این SHIB های سیمانی چیزی فراتر از یک میم سکه است.

زمانی که Shopping.io همکاری خود را با Shiba Inu اعلام کرد، یک قایق بزرگ دیگر آمد. به لطف این مشارکت، مشتریان اکنون می توانند از SHIB به عنوان یک روش پرداخت هنگام خرید کالا از eBay، Walmart و Amazon استفاده کنند.

لیست کوین بیس، اخبار پرداخت بیشتر، و ماموریت انجام شده است

تا سپتامبر 2021، بسیاری از سرمایه‌گذاران شروع به تعدیل پیش‌بینی قیمت سکه شیبا اینو کردند، زیرا این دارایی به عنوان یکی از بهترین میم‌کوین‌ها در سراسر جهان شهرت پیدا می‌کرد.

در 9 سپتامبر، Coinbase SHIB را فهرست کرد و دارایی را به افسانه “اثر Coinbase” رساند. قیمت سکه شیبا اینو در روز 5 درصد افزایش یافت و همچنان به افزایش خود ادامه داد زیرا NowPayments نیز این سکه را به عنوان کانال پرداخت برای پلتفرم های تجارت الکترونیک گنجانده است.

در 1 نوامبر، SHIB از Dogecoin به عنوان برترین میم کوین بازار پیشی گرفت. در بالاترین حد خود، SHIB به قیمت 0.00008845 دلار رسید.

سرگرمی AMC در راه است

شیبا اینو اخیراً چند ماه نسبتاً آرام را تحمل کرده است. رکود بازار بر قیمت آن تأثیر گذاشته است، همانطور که بر روی هر سکه اصلی تأثیر گذاشته است.

برجسته ترین پذیرش شیب اینو در شرکت سرگرمی افسانه ای AMC است. در این ماه، آدام آرون، مدیر اجرایی AMC تایید کرد که قصد دارند شیبا اینو و دوج کوین را به عنوان روش‌های پرداخت در سینماهای خود بپذیرند. انتظار می‌رود این حرکت چند هفته دیگر آغاز شود و بخشی از برنامه بزرگ‌تر AMC برای گنجاندن ارزهای دیجیتال در سیستم پرداخت خود است.

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2022

قیمت فعلی Shiba Inu 0.00002024 دلار است. این دارایی در 24 ساعت گذشته 4.98 درصد افزایش یافته است، اگرچه در بازار گسترده تر که 6.19 درصد رشد داشته است عقب است.

به لطف عملکرد چشمگیر، قیمت سکه شیبا اینو امروز بالاتر از اکثر شاخص های میانگین متحرک (MA) خود معامله می شود – از MA 20 روزه 0.00002386 دلار تا MA 200 روزه آن 0.00002361 دلار. اما، MA 10 روزه 0.00002471 دلاری همچنان بالاتر از قیمت خود است. ما انتظار داریم که به زودی شاهد عبور SHIB از این نقطه مقاومت باشیم، زیرا به راه خود ادامه می دهد.

در همان زمان، برداشت 23.6 فیبوناچی اصلاحی SHIB از آخرین بالاترین اصلی خود، 0.00002427 دلار را نشان می دهد. این می تواند به عنوان یک منطقه حمایتی برای سکه در دراز مدت عمل کند.

پیش بینی قیمت شیبا تا سال 2022

امسال، انتظار داریم که قیمت رمزارز Shiba Inu به قیمت 0.000030 دلار برسد. بازار در حال حاضر انتظار رشد بیشتری برای Shiba Inu دارد. ثابت شده است که این سکه بسیار بیشتر از یک میم سکه است و استفاده از آن به عنوان یک کانال پرداخت قابل توجه تر است. در عین حال، رشد صرافی ShibaSwap همچنان به رشد خود ادامه می دهد. ارزش کل قفل شده در بورس از اوج ژوئیه 2021 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما بورس برای ادامه مسیر رشد ارگانیک کافی است.

پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2023 (Shiba Inu 2023: Into The Metaverse)

به نظر می رسد یکی دیگر از نقاط رشد شیبا اینو، ورود توکن ها به Metaverse باشد.

در ژانویه سال 2022، توسعه دهندگان Shiba Inu اعلام کردند که در حال کار بر روی Shibverse هستند – یک پروژه فراجهانی همهجانبه برای اکوسیستم آنها. هنوز جزئیات زیادی در مورد Metaverse منتشر نشده است، اما تحلیلگران انتظار دارند که این یک معامله بزرگ برای Shiba Inu باشد.

متاورس یک شرکت بزرگ است که شرکت های مختلفی در حال حاضر سرمایه خود را برای آن اختصاص داده اند. جی پی مورگان – بانکی که در حال حاضر مقداری زمین در متاورس دارد – تخمین می زند که این مفهوم جدید می تواند یک بازار تریلیون دلاری باشد.

با انتخاب شیبا اینو برشی از این بازار، انتظار داریم که به سود سکه تبدیل شود. در سال 2023، ما قیمت SHIB را 0.000040 دلار تخمین می زنیم.

چشم انداز بلندمدت پیش بینی قیمت شیبا اینو – پیش بینی 2025

با تمدید پیش‌بینی قیمت سکه Shib Inu تا سال 2025، دارایی دیجیتال را پیش‌بینی می‌کنیم که سطح قیمت 0.0001 دلار را به چالش می‌کشد. کارشناسان رمزارز توافق دارند که بدون توجه به هر اتفاقی که در کوتاه مدت رخ دهد، قیمت سکه در بلندمدت رشد خواهد کرد. با توجه به اینکه شیبا اینو یکی از بزرگترین سکه های بازار است، مطمئناً از این افزایش قیمت سود خواهد برد.

موارد استفاده اضافی مانند ادغام آن در Shibaswap و کاربرد آن در Shibaverse نیز باید قیمت SHIB را بیش از پیش تقویت کند. بنابراین، حرکت به سمت 0.0001 دلار تا سال 2025 منطقی به نظر می رسد.

در صورت ادغام بازار، شیبا اینو ممکن است با پیش‌بینی قیمت بسیار پایین‌تر مواجه شود و این یک رقابت کاملاً آزاد باشد.

تیم Shiba Inu که به دنبال جدا شدن از مسیر وجودی خود در رسانه های اجتماعی است، موارد استفاده قوی را برای حمایت از رشد اکوسیستم خود ایجاد می کند.

این به راحتی در موارد استفاده تجاری رو به رشد آن برای چندین شرکت قابل مشاهده است. اعلامیه اخیر شبکه پرداخت ضد کلاهبرداری محبوب Flexa نشان می دهد که میم کوین عزم خود را برای دور شدن از هنجار نشان می دهد.

ادغام آن در شبکه Flexa باعث می شود دارندگان توکن SHIB بتوانند دارایی های دیجیتال خود را در بیش از 41000 مکان در ایالات متحده و کانادا خرج کنند.

به این ترتیب، Shiba Inu می تواند برای تقویت تسویه سریع تراکنش ها استفاده شود. Flexa تنها شرکتی نیست که این حرکت را انجام می دهد زیرا بیش از 600 کسب و کار وجود دارد که به اکوسیستم Shiba Inu متصل شده اند. نام‌های برجسته‌ای مانند GameStop، GiftChill، Whole Foods، Nordstrom و چندین نام دیگر امکان پرداخت با توکن‌های SHIB را فراهم می‌کنند.

پذیرش سریع به طور کلی به افزایش قیمت در آینده اشاره دارد. این در مهمترین دارایی دیجیتال بیت کوین که بیشترین سهم را در زیرساخت پرداخت غیرمتمرکز دارد، مشهود است. ادامه پذیرش SHIB نشان دهنده تعصب فزاینده نسبت به دارایی دیجیتال است که می تواند به افزایش قیمت در ماه های آینده تبدیل شود.

پروژه همکار اتریوم Decentraland فضایی قوی برای اکوسیستم Metaverse ایجاد کرده است. تا کنون، متاورس نه تنها چشم‌ها و گوش‌های کنجکاو را جذب کرده است، بلکه سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را نیز به خود جلب کرده است. فضای Metaverse با پشتیبانی از تکثیر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) میلیاردها دلار ارزش دارد و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در سال‌های آینده آن را به سطح تریلیون دلاری سوق دهد.

برنامه‌های اخیر شیبا اینو برای ایجاد سرزمین عجایب دیجیتالی برای پروژه‌ها و کسب‌وکارها به آن اعتبار بیشتری می‌دهد. در نقشه راه اخیر خود، جامعه پر جنب و جوش کاربران خاطرنشان کردند که Metaverse فضای امیدوارکننده ای است.

با توجه به این موضوع، پروژه میم نقشه های مجازی به نام سرزمین های شیبا را راه اندازی خواهد کرد. در حالی که این هنوز در حال انجام است، پیامدهای احتمالی این پرتاب دور از ذهن نیست.

برای شروع، Shiba Inu فرصتی مناسب برای شرکت‌ها برای اتصال به سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی بیشتر از آنچه Decentraland در حال حاضر می‌تواند فراهم کند. توکن SHIB در حال حاضر برای بادام زمینی معامله می شود و بزرگترین گروه دارندگان افراد هستند.

این به فرصت‌های بیشتری برای ارتباط با این مجموعه از سرمایه‌گذاران در محیطی مملو از سرگرمی و بدون بارها تبدیل می‌شود. SHIB یک بازار باز برای خرید ابزار و همچنین راه‌اندازی پروتکل‌های مشابهی ایجاد می‌کند. یک نمونه مناسب Oshiverse است که انتظار می رود Shiba Inu را به یک پروژه بزرگ در فضای رمزنگاری تبدیل کند.

پروژه Shiboshi NFT احتمالاً در اینجا سروصدا خواهد کرد و انتظار می‌رود که این امر کشش بیشتری را برای پروتکل مبتنی بر اتریوم ایجاد کند. همه اینها ردپای خوبی هستند که سرمایه گذاران می توانند برای تصمیم گیری هوشمندانه برای خرید سکه شیبا اینو دنبال کنند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا