ارز دیجیتالمعرفی و بررسی ارزهای دیجیتال

شیت کوین چیست؟ معرفی 5 شیت کوین برتر 2022 از نظر مجله فوربز

معرفی شیت کوین های برتر 2022

اصطلاح شیت کوین به ارزهای دیجیتال با ارزش کم اشاره دارد که هیچ هدف خاص و قابل تشخیصی ندارند. این کلمه یک اصطلاح تحقیرآمیز است که اغلب برای توصیف ارزهای رمزنگاری شده، پس از محبوب شدن بیت کوین ساخته شده اند استفاده می شود. در واقع شت کوین ها خیلی سریع وارد بازار کریپتوکارنسی شده و خیلی زود هم از آن حذف می شوند و معمولا دارای نوسان قیمتی بسیاری نیز هستند. با ویکی همراه باشید.

نوسان گیری با شیت کوین ها

نوسان گیری با شیت کوین ها

نوسان گیری در دنیای ارز دیجیتال تعریف ساده ای دارد. این اصطلاح زمانی بکار می رود که شما بتوانید از افزایش قیمت یک ارز سود قابل ملاحظه ای کسب کنید و به محض مشاهده اولین نشانه از سقوط قیمت، اقدام به فروش ارز مورد نظر کنید. این استراتژی معمولا در دنیای ارزهای دیجیتال برای خرید فروش آن دسته از ارزهای رمزنگاری شده که نوسانات قیمت زیادتری دارند استفاده می شود.از آنجایی که گفته شد، یکی از اصلی ترین ویژگی های شیت کوین ها رشد و کاهش قیمت شدید آن ها است، این دسته از رمز ارزها برای نوسان گیری در بازار مناسب هستنئ. در واقع بسیاری از تریدرهای حرفه ای از این نوسان قیمت برای سرمایه گذاری و سوددهی بیشتر استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: توکن امضای دیجیتال چیست؟

5 شت کوین با ارزش سال 2022 از نظر مجله فوربز

گرچه سال 2022 بازار ارزهای دیجیتال با کاهش ارزش چشمگیری مواجه بود، اما بسیاری از تریدرهای حرفه ای با نوسانگیری از طریق شت کوین یا آلت کوین ها توانستند تا حدی جلوی ضررهای مالی و سرمایه گذاری خود را بگیرند. از این رو در ادامه این مقاله ما 5 مورد از با اررزش ترین شت کوین های سال 2022 در بازارهای مالی رمز ارز را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:  بهترین کیف پول های ارز دیجیتال اندروید و آیفون 2022Dogecoin (DOGE)

بهترین شیت کوین های انفجاری

  • ارزش بازار: 18 میلیارد دلار

Dogecoin رمز ارز اصلی میم است که به عنوان یک شوخی در سال 2013 شروع شد. ریچارد گاردنر، مدیر عامل ارائه‌دهنده نرم‌افزار مالی Modulus Global، اشاره می‌کند که دوج کوین حامیان بزرگی داراست، اما همچنان ریسک‌پذیرتر از بیت‌کوین است.
Garry Krugljakow، بنیانگذار پروتکل 0VIX،می‌گوید:
«شیت کوین‌هایی مانند DOGE می‌توانند بسته به نوسانات بازار تا پایین‌ترین و بالاترین میزان نوسان داشته باشند، زیرا هنوز موارد استفاده در دنیای واقعی را ثابت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین ICO را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

کاردانو (ADA)

شیت کوین های انفجاری ۲۰۲۲

  • ارزش بازار: 14 میلیارد دلار

کاردانو اولین پذیرنده مکانیزم اجماع اثبات سهام بود که با حذف بعد حل مسئله رقابتی و انرژی، بر پلتفرم هایی مانند بیت کوین، زمان تراکنش را سرعت می بخشد.

هولمز می‌گوید: «کاردانو یک پیشگام از نظر فکری در صنعت رمز ارزها است که راه را برای اثبات مکانیسم‌های اجماع سهام هموار کرده است. ADA یک راه حل بلاک چین است که نسبت به بسیاری از همتایان خود هزینه های پایین با سطوح امنیتی بالاتر را وعده می دهد.

اما دانیل لاگوین، مدیر عامل ارائه‌دهنده شبکه بلاک چین و مشاور لجر بایت، می‌گوید:
که این شیت کوین وعده‌های زیادی داده و هنوز به آن عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های کسب درآمد رایگان بیت کوین گوشی

سولانا (SOL)

شت کوین های آینده دار

  • ارزش بازار: 12 میلیارد دلار

Solana که برای کمک به تأمین مالی غیرمتمرکز و برنامه‌ها و همچنین قراردادهای هوشمند توسعه یافته است، از مکانیزم‌های ترکیبی منحصربه‌فرد اثبات سهام و اثبات تاریخ برای پردازش سریع و ایمن تراکنش‌ها استفاده می‌کند.
سولانا یکی از سریع ترین بلاک چین های موجود است. ویتنی ستیاوان، تحلیلگر تحقیقاتی با تبادل دارایی‌های دیجیتال Bitrue می‌گوید:
با این حال، این رمز ارز به دلیل متمرکز بودن بیش از حد با گره‌های اعتبارسنجی بسیار کمی در مقایسه با اتریوم با انتقاداتی مواجه شده است.
هولمز می‌گوید Solana یک راه‌حل بلاک‌چین بسیار مقیاس‌پذیر با کارمزدهای بسیار پایین است، اما مشکلات شدیدی بوده است.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های ارز دیجیتال اندروید و آیفون 2022

شیبا اینو (SHIB)

شت کوین های متاورس

  • ارزش بازار: 6.9 میلیارد دلار

مانند DOGE، این نیز یک سکه میم است. این یک شوخی بر اساس یک شوخی است که “قاتل دوج کوین” نامیده می شود. اگرچه شیبا اینو مبتنی بر بلاک چین اتریوم است، شیبا اینو یکی از شت کوین ‌هایی است که نمی‌توان روی آن سرمایه‌گذاری بلند مدت کرد، اگرچه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر SHIB وجود دارد.

این بدان معنا نیست که هیچ راهی برای سرمایه گذاری روی آن ها وجود ندارد. تریدرهای مشتاق نوسان گیری می توانند پول زیادی با سرمایه گذاری بر روی آن به دست آورند .

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های کریپتویی رایگان برای پول درآوردن از ارز دیجیتال کدامند؟

ترون (TRX)

کانال معرفی شت کوین های انفجاری

  • ارزش بازار: 5.7 میلیارد دلار

Tron یک بلاک چین است که توسعه دهندگان می توانند از آن برای به اشتراک گذاری محتوای رسانه ای را با استفاده از فناوری بلک چین را می دهد. این پروتکل به تمامی کاربران امکان انتشار، ذخیره سازی و مالکیت دیتا و محتوا را به صورت کاملاً رایگان، غیرمتمرکز و خودکار می‌دهد.

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا