فناوریلپ تاپ و کامپیوتر

برطرف کردن مشکل مثلث زرد روی آیکون اینترنت ویندوز | برطرف کردن مشکل مثلث زرد روی علامت وای فای لپ تاپ

حل مشکل علامت تعجب روی وای فای

علامت نعجب روی وای فای یا علامت مثلث زرد در آیکون اینترنت مشکلی است که بیشتر کاربران استفاده کننده از اینترنت با آن مشکل دارند به همین مجله ویکی قصد دارد در این مقاله به حل مشکلب علامت تعجب روی وای فای بپردازد همراه مجله ویکی باشید تا دستورالعمل های لازم در حل مشکل عدم اتصال اینترنت درصورت نمایش علامت تعجب روی وای فای را به راحتی برطرف کنید.
برای رفع مشکل علامت تعجب روی وای فای چندین روش وجود دارد که در این قسمت ما قصد داریم به برسی انواع روش ها برای برطرف کردن علامت تعجب روی وای فای نماییم .

Restart کردن مودم برای رفع مشکل علامت تعجب وای فای

ممکن است بین خط تلفن و مودم شما اخلال پیش آمده باشد و یا مودم به دلیل زیاد روشن ماندن قادر به سرویس دهی نباشد در اینصورت تنها کافیست یکبار مودم خود را ریست کنید . برای ریست کردن دستگاه مودم خود تنها باید دکمه خاموش روشن را فشار دهید . یک دکمه پشت مودم وجو دارد اگر یک باز آن را بزنید مودم به صورت عادی روند ریست شدن را طی می کند مجدد برای اتصال به اینترنت پس از گذارندن چند لحظه دکمه را مجدد بفشارید تا مودم روشن شود.

خاموش کردن آنتی ویروس برای رفع مشکل علامت تعجب وای فای

بسیاری از آنتی ویروس ها ممکن است به دلیل وجودویروس بر روی سیستم از دسترسی شما به اینترنت جلوگیری کنند در اینصورت با خاموش کردن آنتی ویروس دوباره وای فای خود را تست کنید .برای غیر فعال کردن آنتی ویروس مطلب غیر فعال کردن آنتی ویروس را مطالعه نمایید .

تنظیمات Internet option برای رفع مشکل علامت مثلث زرد در تسکبار ویندوز

اگر قصد برطرف کردن مشکل علامت تعجب روی آنتن در کامپیوتر را با این روش را دارید در قسمت جستجو سیستم خود کلمه Internet Option را تایپ کرده و enter را فشار دهید، از تب بازشده روی سربرگ Connections رفته و بر روی LAN Settings کلیک کنید، تمامی تیک‌های موجود در منوی ظاهرشده را بردارید و روی Ok کلیک کنید. و به راحتی مشکل نخواندن وای فای را برطرف نمایید اگر قصد مخفی کردن وای فای را دارید تا کسی به راحتی نتواند به آن وصل شود مطلب مخفی کردن وای فای را مطالعه نمایید

نصب نبودن و یا عدم نصب درایور برای رفع مشکل مثلث زرد روی وای فای

در نسخه‌ی آخر سیستم‌عامل ویندوز (ویندوز 10 ) درایورها به‌صورت اتوماتیک نصب می‌شوند، برای احتیاط بیشتر درایورهای مربوط به سخت‌افزار سیستم خود را از روی DVD که توسط شرکت سازنده در اختیار شما قرارگرفته است،نصب کنید، اگر به DVD نام‌برده شده دسترسی ندارید، می‌توانید از سایت سازنده‌ی سخت‌افزار خود این درایورها را دریافت کنید. با انجام این کار تمامی مشکلات درایو کارت شبکه برطرف می شود برای اطلاعات بیشتر دراین زمینه مطلب نصب کارت شبکه را مطالعه نمایید.

IP دادن دستی به کارت شبکه برای رفع مشکل آموزش رفع مشکل نمایش مثلث زرد بر روی نماد اینترنت

ابتدا روی آیکون اینترنت که روی آن علامت تعجب قرار دارد کلیک راست کرده و گزینه‌ی Open Network and Sharing Center را بزنید، پس از باز شدن صفحه از منوی سمت چپ روی Change Adapter Setting کلیک کنید، در صفحه‌ی بازشده روی اولین گزینه‌ی موجود بر صفحه کلیک راست کرده و گزینه‌ی Properties را بزنید، در صفحه‌ی بازشده بر روی IPv4 دو بار کلیک کنید و IP دستی دهید. توجه داشته باشید که IP شما باید در رنج 192/168 باشد.

 Restart کردن کارت شبکه برای رفع مشکل علامت تعجب روی وای فای

همانند روش قبل ابتدا روی آیکون اینترنت که بر روی آن علامت تعجب قرار دارد کلیک راست کرده و گزینه‌ی Open Network and Sharing Center را بزنید، پس از باز شدن صفحه از منوی سمت چپ بر روی Change Adapter Setting کلیک کنید، در صفحه‌ی بازشده گزینه‌ی Disable را بزنید، پس از چند ثانیه دوباره بر روی کارت شبکه کلیک راست کرده و Enable را بزنید.

رفع مشکل Limited access برای برطرف کردن مشکل علامت تعجب روی آیکون اینترنت ویندوز

ممکن است مشکل علامت تعجب وای فای سیستم بسیار پیش پا افتاده تر از روش های بالا باشد گاهی آداپتور مودم به صورت اتوماتیک به حالت خواب یا sleep می رود.

در قسمت پنجره ی ویندوز عبارت network and sharing center را بیابید سپس وارد قسمت Change Adapter Setting شوید.

در این قسمت اگر قست برطرف کردن ارور limited و علامت تعجب وای فای را دارید باید از فهرستی که می بینید وای فای مورد نظر خود را پیدا و انتخاب نمایید سپس وارد قسمت Properties شده و از تب Network منوی Configure را انتخاب کنید .

این قسمت تب Power Management را انتخاب نمایید و تیک گزینه ی Allow the computer to turn off this device to save power را بردارید و ok نمایید با انجام این کار مشکل no internet access در وایرلس را می توانید برطرف نمایید پس علامت تعجب در وای فای نیز برطرف می شود.

برطرف کردن مشکل مثلث زرد روی علامت وای فای لپ تاپ توسط Troubleshooter

برای برطرف کردن مشکل علامت تعجب روی وای فای روش های مختلفی وجود دارد این روش یکی از روش ای اساسی و مهم در برطرف کردن خطاهای اینترنت می باشد.

شرکت مایکروسافت برای بهبود عملکرد نرم افزارهای خود قابلیتی ایجاد کرده که برای عیب یابی می باشد با اجرای Windows Networking Troubleshooter به راحتی می توانیم تمامی مشکلات موجود را پیدا نماییم . برای استفاده از این قابلیت در منوی استارت عبارت Networking Troubleshooter و یا Identify and repair network problems را سرچ کنید با این کار پنجره ای برای ما باز می شود که شروع به برسی سیستم ما می کند و تمامی مشکلات اینترنت را برسی می کند.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا