گوناگون

حتما این وسایل ضروری را برای سفر نوزاد و کودک به همراه داشته باشید!

در حالی که من وسواس بسته بندی تک تک محصولات مسافرتی کودک را درک می کنم، اما به احتمال زیاد نیمی از آن را استفاده نخواهید کرد و فقط از اینکه مجبور هستید مقدار زیادی را حمل کنید احساس پشیمانی خواهید کرد. ممکن است قبل از اینکه دقیقا بفهمید برای سفر با کودکتان به چه چیزهایی نیاز دارید، کمی آزمون و خطا نیاز است، اما سیسمونی ارزان لیستی از بهترین وسایل سفر برای کودک شما پیشنهاد میدهد.

این لیست را طوری تنظیم شده که مواردی را که به نظر برای سفر با نوزاد ضروری هستند، برجسته کند. همچنین توصیه هایی را برای محصولات مسافرتی نوزاد با وزن کم یا جایگزین، در صورت لزوم، ارائه می شود.

در اینجا 5 مورد از وسایل سفر کودک که هرگز بدون آنها از خانه خارج نشوید آورده شده است:

کریر کودک – استفاده از کریر دستان شما را آزاد نگه میدارد و زندگی را در سفر با نوزاد بسیار آسان‌تر میکند.

پتوهای سبک وزن – پتو یکی از همه کاره ترین ملزومات سفر کودک در لیست هستند.

تخت مسافرتی کودک – تختخواب مسافرتی شماره 1 برای سفر کودک، مورد نیاز است. هنگامی که کودک من بزرگتر شد، چادر مسافرتی نیز مورد نیاز است! هر دو به راحتی بسته بندی می شوند و حمل آن در هر مکانی راحت است!

صندلی غذای سفری پارچه‌ای – موقعیت‌های زیادی وجود دارد که از داشتن یک صندلی غذای مسافرتی همه کاره بسیار راضی میشود! – از رستوران‌ها گرفته تا هتل‌ها

پد تعویض پوشک – یک وسیله پر زرق و برق برای مسافرت کودک نیست، بلکه وسیله ای است که استفاده زیادی از آن خواهید داشت.

13 مورد ضروری برای سفر کودک من

مورد ضروری برای سفر کودک من

1. کریر نوزاد برای سفر

وقتی صحبت از رفت و آمد در حین مسافرت با نوزاد می شود، من به شدت کریر نوزاد را توصیه می کنم. در طبقه بندی لوازم ضروری سفر نوزادان، آن را به همه توصیه می شود.

چیزهای شگفت انگیز در مورد این روکش این است که استفاده از آن آسان است و چگونه می توانید کودک خود را در آن بپوشانید.

2. پتوی کودک سبک برای سفر

اگرچه ممکن است این مورد عجیب و غریب به نظر برسد که در زیر وسایل ضروری سفر کودک وجود داشته باشد، اما در تجربه من، پتوهای قنداق یکی از بهترین ملزومات سفر برای کودک هستند. آنها بسیار همه کاره هستند!

پتوهای قنداق برای سفر با نوزاد بسیار متنوع هستند. آنها برای دادن محل بازی روی زمین به کودک شما در فرودگاه عالی هستند (اگر یکی از این تشک های بازی مسافرتی کودک را ندارید)، بدیهی است که برای قنداق کردن یا گرم نگه داشتن کودک شما خوب عمل می کنند.

بهترین بخش این است که حتی زمانی که با کودک نوپا سفر می کنید، از این پتوها استفاده خواهید کرد!

تخت نوزاد مسافرتی یا چادر مسافرتی

3. تخت نوزاد مسافرتی یا چادر مسافرتی

در حالی که بسیاری از هتل‌ها و مراکز اجاره‌ای دارای تخت هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، داشتن یک تخت نوزاد قابل حمل بهترین راه برای ایجاد یک محیط خواب آشنا به کودک است. همچنین اگر قصد دارید در طول سفر زیاد جابجا شوید، نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد.

برای نوزادان بزرگتر (بزرگتر از 6 ماه)، تختخواب مسافرتی گزینه مناسبی برای تخت مسافرتی کودک است که ما به طور گسترده در سفرهای خانوادگی خود از آن استفاده می کنیم.

4. روکش کالسکه

یکی از اشتباهات استفاده از پتو روی کالسکه در زمان چرت زدن است. روکش کالسکه این مشکل را حل می کند و یکی از آن ملزومات سفر کودک است که باید در لیست بسته بندی همه برای سفر با کودک باشد! روکش هم به عنوان پوششی برای کالسکه های هواپیما و هم به عنوان سایه بان آفتاب برای کالسکه ها عمل می کند. آنقدر همه کاره است که می تواند به راحتی در دسته محصولات مسافرتی کودک برای خواب، پرواز یا رفت و آمد قرار گیرد.

صندلی مسافرتی قابل حمل کودک

5. صندلی مسافرتی قابل حمل

یکی دیگر از ضروریات سفر کودک که به طور گسترده در سفرهای خانوادگی خود از آن استفاده کرده‌اید، صندلی بلند سفری پارچه‌ای است. غذا خوردن در سفر با نوزاد می تواند چالش برانگیز باشد و داشتن صندلی بلند مسافرتی برای تغذیه کودک در محیط های مختلف بسیار راحت است.

6. پد تعویض پوشک

یکی دیگر از موارد بسیار ساده و در عین حال بسیار مهمی که قطعاً در فهرست وسایل ضروری برای سفر با کودک قرار می دهم، پد تعویض پوشک است. در صورت داشتن مکان، نیازی به نگرانی در مورد یافتن مکانی برای تعویض کودک خود نخواهید داشت.

پد تعویض پوشک قابل حمل قطعاً در رده بهترین وسایل مسافرتی کودک قرار می گیرد!.

7.  دماسنج

همه وسایل سفر کودک نباید پر زرق و برق یا هیجان انگیز باشند اصول اساسی نیز مهم هستند. در حالی که امیدوارم در سفر هرگز مجبور نباشید با بیماری کودک خود کنار بیایید، بسته بندی چند مورد ضروری و جعبه کمک های اولیه کودک ارزشش را دارد.

همیشه یک دماسنج کودک و بچه تایلنول را در چمدان دستی ام قرار دهید.

8. لیوان ضد نشت

یک فنجان میان وعده ضد ریزش می‌تواند وسیله‌ای باشد که من بیشتر در سفرهای خانوادگی خود، به‌ویژه با پسرم، از آن استفاده کرده‌ام. یک فنجان میان وعده خوب برای سفر با نوزادی که مواد جامد می خورد ضروری است.

فنجان‌های اسنک ضد نشت فعالیت‌های بسیار خوبی برای نوزاد در هواپیما هستند. آنها به همان اندازه برای میان وعده در حین گشت و گذار مفید هستند. کودک شما می تواند در حالی که شما به سمت جاذبه بعدی می روید، در کالسکه غذا بخورد!

9. کیف پوشک کوله پشتی

شما می‌توانید کیف پوشک روزانه‌تان را از خانه بیاورید، اما تجربه من به من آموخت که چیزی داشته باشم که به دست‌های شما کمک می‌کند، مانند این کیف پوشک کوله‌پشتی!

من حتی از کوله‌پشتی معمولی پیاده‌روی خود به‌عنوان کیف پوشک یا کیف دستی برای سفر با کودک استفاده کرده‌ام، اما یکی از این کیف‌های پوشک کوله‌پشتی برای مسافرت برای مرتب نگه داشتن وسایل ضروری سفر کودک شما بسیار بهتر است.

11. کالسکه مسافرتی سبک

گزینه‌های کالسکه مسافرتی شما از کالسکه‌های چتری ساده تا کالسکه‌های مسافرتی سبک که دارای سایبان هستند و به اندازه کافی کوچک تا می‌شوند تا در بالای سر هواپیما قرار بگیرند، هستند.

بسیاری از والدین فکر می‌کنند که به کالسکه نیاز دارند تا تمام وسایل سفر کودک خود را در فرودگاه ببرد، اما من فکر می‌کنم استفاده از کریس نوزاد برای عبور از فرودگاه آسان تر است. علاوه بر این، نداشتن کالسکه شما را مجبور می‌کند تا وسایل سفر را به راحتی ببندید و وسایل غیر ضروری سفر کودک خود را در خانه بگذارید.

اسباب بازی های مسافرتی کودک

12 اسباب بازی های مسافرتی کودک

در حالی که امیدوارید کودکتان را در هواپیما بخوابانید، باید چند اسباب بازی ببندید تا کودکتان در پرواز سرگرم شود.

13. صندلی ماشین مسافرتی کودک

اگر قصد دارید یک صندلی ماشین در هواپیما بیاورید یا برای ماشین کرایه ای نیاز دارید، باید از قبل برای سفر با این وسایل ضروری کودک برنامه ریزی کنید.

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا