سرگرمیفیلم و سریال

معرفی کارتون مینیون ها 2 Minions 2: The Rise of Gru

مینیون ها 2 (Minions: The Rise of Gru) یک انیمیشن کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط ایلومینیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این فیلم دنباله ای بر پیش درآمد اسپین آف Minions (2015) و پنجمین ورودی کلی در فرنچایز Despicable Me است. این فیلم به کارگردانی کایل بالدا و براد آبلسون و جاناتان دل وال به عنوان کارگردانان مشترک، استیو کارل را در نقش گرو و پیر کافن در نقش مینیون ها و تاراجی پی. لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترجو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

مینیون ها 2 پس از دو سال تأخیر به دلیل همه‌گیری COVID-19، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی در 13 ژوئن 2022 داشت و در تاریخ 1 ژوئیه 2022 در ایالات متحده اکران شد. این انیمیشن توسط Universal Pictures، در سینما های جهان پخش گردیده. این فیلم به دلیل تعداد موسیقایی و ارزش سرگرمی آن برای کودکان مورد ستایش منتقدان قرار گرفت، اگرچه انتقاداتی نسبت به داستان فیلم صورت گرفت. این فیلم 470 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و ششمین فیلم پرفروش سال 2022 و همچنین موفق ترین انیمیشن اکران شده در طول همه گیری کووید-19 است. در این مطلب با بررسی و معرفی فیلم مینیون ها 2 در کنار ما باشید.

همچنبن بخوانید : شخصیت های شرور برتر انیمیشن ها در سال های گذشته

آلبوم موسیقی متن این انیمیشن نیز قرار است اول جولای همزمان با اکران سراسری آن توسط Decca Records و Verve Label Group منتشر شود. موسیقی متن توسط جک آنتونوف ساخته شده و او برای این کار از هنرمندان معاصر مختلف استفاده کرده تا بتواند سبک‌های مختلف دهه ۱۹۷۰ را پوشش دهد.

خلاصه داستان انیمیشن مینیون‌ها 2

داستان این فیلم پس از وقایع فیلم اول و در دهه ۱۹۷۰ اتفاق می‌افتد، جایی که یک گروی ۱۲ ساله را می‌بینیم که در حومه شهر زندگی می‌کند و یکی از طرفداران گروهی از ابرشرورها به نام Vicious ۶ است. او برای اینکه بتواند به این تیم شرور بپیوندد از هیچ تلاش و نقشه شیطانی‌ای فروگذار نمی‌کند و درست زمانی که این گروه رهبر افسانه‌ای و جنگجوی خود «وایلد ناکلز» را برکنار می‌کند او این فرصت را غنیمت می‌شمارد و برای عضویت در این گروه درخواست داده و مصاحبه می‌کند.

اما مصاحبه خوب پیش نمی‌رود و حتی بعد از اینکه گرو با کمک کوین، استوارت، باب، اتو و سایر مینیون‌ها، یک سنگ قیمتی را از آن‌ها می‌دزدد، خود را دشمن این گروه مرگبار می‌بیند، و اوضاع بدتر می‌شود. در حین فرار و مبارزه، گرو و مینیون‌ها متوجه می‌شوند که به کمک احتیاج دارند و مجبور می‌شوند برای راهنمایی سراغ رهبر سابق Vicious6 یعنی وایلد ناکلز بروند

همچنین بخوانید :معرفی و بررسی سریال ترکی سه سکه (Üç Kuruş)

مراحل ساخت و جزئیات انیمیشن مینیون جدید ۲۰۲۱

آن طور که می‌گویند انیمیشن مینیون ها (ظهور گرو) انیمیشنی سرشار از طنز، پر از احساس، پر از مفهوم، دارای موسیقی و صحنه‌های اکشن فوق‌العاده است. در ژانویه ۲۰۱۷ یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اعلام کردند که به دنبال ساخت ادامه‌ای برای مینیون‌ها هستند. ساخت فیلم در جولای ۲۰۱۹ شروع شد و براد ابلسون به عنوان کارگردان کمکی به مجموعه اضافه شد. در می ‌۲۰۱۹ اسم فیلم با عنوان «مینیون‌ها، ظهور گرو» اعلام شد. در دسامبر ۲۰۱۹ اعلام شد که پیر کافن و استیو کارل به ترتیب نقش خود را به عنوان Minions و Gru بازی خواهند کرد. و به دلیل شرایط کرونا عوامل فیلم مدتی را مجبور به دورکاری شدند.

همچنین بخوانید : نقد فیلم The Road 2009

آلبوم موسیقی متن این انیمیشن نیز قرار است اول جولای همزمان با اکران سراسری آن توسط Decca Records و Verve Label Group منتشر شود. موسیقی متن توسط جک آنتونوف ساخته شده و او برای این کار از هنرمندان معاصر مختلف استفاده کرده تا بتواند سبک‌های مختلف دهه ۱۹۷۰ را پوشش دهد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا