فیلم و سریالسرگرمی

فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان

در این مقاله فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان با امتیاز بالا در سایت Imdb را برای دوستداران سلمان خانگرد آورده ایم. اگر می خواهید بهترین فیلم های هندی سلمان خان و بهترین سریال های سلمان خان را بشناسید با مجله ویکی همراه باشید.

عبدالرشید سلیم سلمان خان در 27 دسامبر 1965 در بمبئی در خانواده سلیم خان فیلمنامه نویس افسانه ای به دنیا آمد که در سال های گذشته فیلم های فوق العاده زیادی مانند شولای (1975)، دیوار (1975) و دان (1978) به ثبت رساند. خان فعالیت بازیگری خود را با بازی در نقش مکمل در فیلم Biwi Ho To Aisi (1988) آغاز کرد. سال بعد او در فیلم موفق عاشقانه باکس آفیس وقتی عشق تماس می گیرد (1989) نقش اول را داشت. او از آنجا به یک دلباز سینمای هند تبدیل شد.

برای آشنایی با برترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان با ما همراه باشید.

معرفی فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان

در ادامه این مقاله به معرفی سریال های سلمان خان و فیلم های سلمان خان می پردازیم. عناوین معرفی شده از بهترین سریال ها و فیلم ها با امتیاز بالا در imdb هستند.

سریال های سلمان خان (نمایش‌های تلویزیونی)

سریال های معرفی شده از معدود سریال هایی که سلمان خان بازی کرده است انتخاب شده اند. با ما همراه باشید.

سریال Bigg Boss – Weekend Ka Vaar

 فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان / رئیس بزرگ برنامهٔ تلویزیونی

  • سال ساخت: 2006 تا 2014
  • تعداد فصل ها: 14 فصل
  • امتیاز ای ام دی بی: 3.9

بیگ باس (برادر بزرگ) یکی از  فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان است که از کانال Colors در هند پخش می شود. این فرمت «برادر بزرگ» را دنبال می‌کند که برای اولین بار توسط Endemol در هلند توسعه داده شد. در طی 10 سال پخش تلویزیونی، Bigg Boss 9 فصل و یک نسخه اسپین آف را منتشر کرده است و بدین ترتیب خود را به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی واقعیت در هند معرفی کرده است.

رئیس بزرگ برنامهٔ تلویزیونی است که در برخی مواقع ثابت کرده است که از زمان انتصاب سلمان خان به عنوان مجری اصلی، بینندگان را به شدت افزایش داده است. فصل 4، 5 و 7 هرکدام در جدول رتبه بندی برای دوره کاری مربوطه خود قرار گرفته اند، در حالی که فصل 8 و Halla Bol تا به امروز کمترین رقم را برای کانال کسب کرده اند. این مجموعه از نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان است که به همراه شاهرخ خان بازی کرده است.

سریال 10 Ka Dum از بهترین سریال های سلمان خان

مجنوعه تلویزیونی سلمان خان در هند / بهترین سریال سلمان خان

  • سال ساخت: 2008
  • تعداد فصل ها: 3 فصل
  • امتیاز ای ام دی بی: 4.6

10 Ka Dum نسخه هندی بازی واقعیت بین‌المللی Power of 10 است که از تلویزیون سرگرمی سونی پخش می‌شود. مجری این برنامه سلمان خان بازیگر محبوب بالیوود بود. بر اساس گزارش‌ها، این برنامه به تلویزیون سونی کمک کرد تا جایگاه سوم خود را در رتبه بندی تلویزیون هند بازیابی کند. فصل سوم در اوایل سال 2018 اعلام شد که در 4 ژوئن 2018 در همان شبکه پخش شد. مهمان پایانی فصل سوم شاهرخ خان و رانی موکرجی بودند. اپیزود پایانی نیز ورود ویژه ای از بازیگر کمدین سونیل گروور در شخصیت های «رینکو بهابی» و «آمیتاب باچان» داشت. این مجموعه از برترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان در هند است.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست سریال های پاکستانی

سریال Saas Bahu Aur Betiyaan

بهترین سریال های سلمان خان در هند

  • سال ساخت: 2011
  • تعداد فصل ها: 1 فصل
  • امتیاز ای ام دی بی: 2.7

مجموعه بعدی از برترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان یک نمایش فوق العاده به نام Saas Bahu Aur Betiyaan است. در این برنامه، مجری در مورد آخرین به روز رسانی سریال ها و برنامه های تلویزیونی صحبت می کند. آنها به بینندگان خود از پیچ و خم های جالبی می گویند که مخاطبان قرار است در قسمت های آینده شاهد آن باشند. این برنامه همچنین آخرین شایعات در مورد ستاره های تلویزیونی مورد علاقه خود را به بینندگان خود ارائه می دهد. شما همچنین با طرح قسمت های ویژه ای که توسط هر سریال و برنامه پخش می شود، هرازگاهی آشنا می شوید. سلمان خان در یک فصل از این سریال تلویزیونی حضور داشت.

سریال تلویزیونی Bawara Dil

فیلمها و نمایشهای تلویزیونی سلمان خان

  • سال ساخت: 2021
  • تعداد فصل ها: 1 فصل
  • امتیاز ای ام دی بی: 6.3

Bawara Dil از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان و یک مجموعه تلویزیونی هندی زبان هندی درام است که از تلویزیون هند پخش می شود. آدیتیا ردیج و کینجال دامهچا در آن بازی می‌کنند و بازسازی سریال تلویزیونی مراتی جیو زالا یدا پیزا است. در 22 فوریه 2021 برای اولین بار پخش شد و در 20 اوت 2021 به پایان رسید. سلمان خان از ستاره های این سریال بود که در 155 اپیزود آن بازی کرده است. Bawra Dil جایگزین فصل چهاردهم Bigg Boss شد.

بیشتر بخوانید: فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

بهترین فیلم هندی سلمان خان

در این بخش لیست برترین فیلم های هندی سلمان خان با بالاترین امتیاز و بیشترین درصد محبوبیت در بین مخاطبان معرفی می شوند.

فیلم برادر باجرانگی (Bajrangi Bhaijaan)

برترین فیلم های هندی سلمان خان با بالاترین امتیاز و بیشترین درصد محبوبیت

  • ژانر فیلم: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • تاریخ ساخت: 2015
  • امتیاز ام دی بی: 8.1
  • زمان فیلم: 163 دقیقه

Bajrangi Bhaijaan یک فیلم کمدی هندی زبان از لیست فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان است که در سال 2015 به نویسندگی و کارگردانی کبیر خان و تهیه کنندگی سلمان خان منتشر شد. در این فیلم سلمان به همراه هارشالی مالهوترا، نوازالدین صدیقی و کارینا کاپور خان، بازیگران اصلی آن هستند و داستان پاوان کومار چاتورودی، از جانبداران خدای هندو هانومان، را روایت می کند که برای بردن یک دختر مسلمان پاکستانی لال شش ساله به سفری می رود. شهیده که در هند از مادرش جدا شد، به زادگاهش باز می گردد.

فیلم فیلم من برای تو کی هستم (Hum Aapke Hain Koun)

بهترین فیلم های سلمان خان در ای ام دی بی imdb

  • ژانر فیلم: کمدی، درام و موزیکال
  • تاریخ ساخت: 1994
  • امتیاز ام دی بی: 7.5
  • زمان فیلم: 206 دقیقه

این فیلم یک فیلم درام عاشقانه موزیکال هندی زبان است که در سال 1994 منتشر شد. در این فیلم مادوری دیکسیت و سلمان خان بازی می‌کنند و سنت‌های عروسی هند را با داستان یک زوج متاهل و رابطه بین خانواده‌هایشان جشن می‌گیرند. داستانی در مورد فدا کردن عشق خود برای خانواده. این فیلم دارای موسیقی از Raamlaxman است که همچنین یک موسیقی متن 14 آهنگ را ساخته است، که این تعداد غیرمعمول از آهنگ برای آن دوره است.

بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

فیلم دلدادگان (Hum Dil De Chuke Sanam)

فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان

  • ژانر فیلم: کمدی، درام و موزیکال
  • تاریخ ساخت: 1999
  • امتیاز ام دی بی: 7.4
  • زمان فیلم: 188 دقیقه

Hum Dil De Chuke Sanam یک فیلم موزیکال عاشقانه هندی و از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان با امتیاز بالا است که  محصول ۱۹۹۹ به کارگردانی سانجی لیلا باانسالی است. در این فیلم آیشواریا رای، سلمان خان و آجی دوگن ایفای نقش می‌کنند. این فیلم بر اساس نمایشنامه شتال نه کته ساخته رشتریشایار جاورچند میقانی، داستان مرد تازه ازدواج کرده ای را روایت می کند که متوجه می شود همسرش عاشق مرد دیگری است و تصمیم می گیرد آنها را با هم متحد کند.

فیلم به نام تو (In Your Name)

فیلم هندی سلمان خان / فیلم های برتر سلمان خان در ای ام دی بی

  • ژانر فیلم: اکشن، درام و عاشقانه
  • تاریخ ساخت: 2003
  • امتیاز ام دی بی: 7.2
  • زمان فیلم: 132 دقیقه

به نام تو فیلم دیگری از فهرست فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان یک فیلم درام، رمانتیک و عاشقانه هندی است که در سال 2003 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به سلمان خان و بومیکا چاولا اشاره کرد. در این فیلم مشکلات زمانی بوجود می آیند که Radhey Mohan، یک خلافکار عاشق دختری به نام Nirjara می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های سینمایی افغانستانی

فیلم سلطان (Sultan) از پرفروش ترین فیلم های سلمان خان

فیلمها و نمایشهای تلویزیونی سلمان خان

  • ژانر فیلم: اکشن، درام و ورزشی
  • تاریخ ساخت: 2016
  • امتیاز ام دی بی: 7.0
  • زمان فیلم: 170 دقیقه

آخرین فیلم از لیست فیلمها و نمایشهای تلویزیونی سلمان خان فیلم جذاب سلطان است که یک فیلم درام ورزشی هندی است که در سال 2016 به کارگردانی علی عباس ظفر منتشر شده است. این فیلم که توسط آدیتیا چوپرا و زیر پرچم یاش راج فیلمز تهیه شده است، سلمان خان را در نقش شخصیت اصلی مقابل آنوشکا شارما بازی می کند.

تمرکز این فیلم بر سلطانعلی خان، یک کشتی گیر خیالی پهلوانی و قهرمان سابق کشتی جهان از هاریانا است که حرفه موفقیت آمیز او شکافی را در زندگی شخصی او ایجاد کرده است. این فیلم در 6 ژوئیه 2016 در سراسر جهان اکران شد. این فیلم از پرفروش ترین فیلم های سلمان خان است که نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و 93 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و دهمین فیلم هندی پرفروش تاریخ است.

سخن پایانی؛ نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان

در این مقاله از ویکی به معرفی بهترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سلمان خان با بیشترین امتیاز در سایت Imdb پرداختیم. به نظر شما بهترین سریال سلمان خان و بهترین فیلم سلمان خان کدام عناوین هستند. در بخش نظران با ما در ارتباط باشید.

4.4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا