معرفی و بررسی کیف پول هاارز دیجیتال

معرفی کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول Ledger Nano X

کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) یکی از کیف پول های سخت افزاری قابل اعتماد در بازار است. از آنجا که این کیف پول سرد است و کلیدهای خصوصی شما به صورت آفلاین نگهداری می‌شود، هکرها به آن دسترسی ندارند. با توجه به رایگان بودن کیف پول‌های آنلاین، این را در نظر داشته باشید که هر لحظه احتمال از دست دادن آنها را دارید. با بررسی کیف پول ارز دیجیتال لجر نانو ایکس با مجله ویکی همراه باشید.

با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، نیاز به کیف پول های امن افزایش می‌یابد. ممکن است ذخیره ارز‌های دیجیتال به صورت آنلاین بهترین ایده نباشد. با این وجود کیف پول های سخت افزاری در مورد نگهداری مقادیر زیادی ارز دیجیتال واقعاً قابل اعتماد هستند.

معرفی کوتاه شرکت و کیف پول لجر نانو ایکس

 

معرفی کوتاه شرکت و کیف پول لجر نانو ایکس
لجر در سال ۱۳۹۴ (2014) توسط هشت متخصص تاسیس شد که در زمینه ارزهای رمزپایه، امنیت تعبیه شده، کارآفرینی و سایر راه حل‌های ایمنی برای کاربردهای بلاکچین فعال بودند. در حال حاضر ، این شرکت بیش از ۱۳۰ کارمند در پاریس، ویرزون و سانفرانسیسکو دارد.

کیف پول لجر برای افرادی که دیوانه امنیت هستند بسیار توصیه می‌شود. این کیف پول سخت افزاری قابل اعتمادتر از کیف پول های نرم‌افزاری است که به اینترنت متصل هستند و می‌توانند در هر زمان هک شوند. به عنوان یک کیف پول سرد، تمام دارایی‌هایی که به Ledger Nano X منتقل شوند به صورت آفلاین نگهداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی والکس (wallex)

نکات مثبت کیف پول لجر نانو ایکس

بیایید این بررسی Ledger Nano X را از جنبه‌های مثبت شروع کنیم. قبل از تصمیم نهایی اطمینان حاصل کنید که تمامی نکات مثبت هر چیز را در نظر گفته باشید.

نهایت امنیت در کیف پول Ledger Nano X

کیف پول Ledger Nano X

“آیا لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) بی خطر است؟” این یکی از اصلی‌ترین سوالاتی است که علاقه‌مندان به ارز های دیجیتال قبل از خرید این دستگاه مرتباً از آنها می‌پرسند. به همین دلیل، من می خواهم این موضوع را یک بار برای همیشه روشن کنم.

لجر نانو ایکس می‌تواند نهایت امنیت را برای شما فراهم کند. این یک کیف پول سخت افزاری است (همچنین به عنوان کیف پول سرد نیز شناخته می شود)، به این معنی که تمام ارزهای دیجیتال شما مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌های شما بصورت آفلاین و ایمن ذخیره می‌شوند.

ممکن است متوجه شوید که لجر نانو ایکس دارای اتصال بلوتوث کم انرژی (BLE) است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به کابل از آن استفاده کنید. اگرچه اتصال بی سیم بسیار راحت به نظر می‌رسد، اما می‌تواند برخی از نگرانی‌های امنیتی را ایجاد کند. با این حال، قبل از نتیجه گیری، بگذارید به شما اطمینان دهم که وقتی صحبت از لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) می‌شود، هیچ مسئله امنیتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی ارز دیجیتال فانتوم (Fantom)

پشتیبانی از ارز های دیجیتال اصلی و دیگر ارزها

نکات مثبت کیف پول لجر نانو ایکس

اگر وارد ارز های دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین یا اتریوم نیستید و گزینه های کمتر محبوب را ترجیح می‌دهید، مهم است که از سکه‌های پشتیبانی شده توسط لجر نانو ایکس آگاهی داشته باشید. به هر حال، چنین دستگاهی وجود ندارد که از همه ارزهای رمزپایه موجود پشتیبانی کند.
لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) از ۱۵۰۰ کوین و آلت کوین پشتیبانی می‌کند که تعدادی از آنها را در لیست زیر مشاهده می‌کنید.

  • بیت‌کوین
  • اتریوم
  • ریپل
  • تتر
  • بیت‌کوین کش
  • لایت‌کوین
  • بایننس کوین
  • و…

طراحی و کارایی کیف پول لجر

از نظر ظاهری لجر نانو ایکس تقریباً همان مدل اولیه این شرکت است – لجر نانو اس (Ledger Nano S). تنها تفاوت‌ها در این است که کمی سنگین تر و صفحه نمایش گسترده تری دارد. با این حال هنوز هم می‌توانید آن را به راحتی در دست خود قرار دهید.

در مجموع، به راحتی می‌توان گفت که طراحی لجر نانو ایکس در مقایسه با نسخه S پیشرفته تر است. از آنجا که صفحه نمایش بزرگتری دارد، دیدن آدرس کیف پول و سایر جزئیات مورد نیاز آسان تر است. اگر می خواهید Ledger Nano X را به رایانه خود متصل کنید، می‌توانید این کار را با استفاده از کابل USB-C انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

طراحی و کارایی کیف پول لجر

نکات منفی کیف‌پول لجر نانو ایکس

با توجه به اینکه لجر نانو X دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است، اما موارد منفیی نیز وجود دارند که باید آنها را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: معرفی دوج کوین | معرفی فناوری، نحوه استفاده و مزایا و معایب دوج کوین

قیمت بالا کیف پول لجر

وقتی صحبت از کیف پول سخت افزاری می‌شود، یکی از اصلی ترین مشکلات این است که شما مجبورید آن را بخرید. لجر نانو ایکس یکی از گزینه‌های گران قیمت است.

در حال حاضر، قیمت لجر نانو ایکس ۱۱۹.۰۰ یورو است. در مقایسه با مدل S که فقط ۵۹.۰۰ یورو هزینه دارد، کاملاً افزایش یافته است. با این حال، فراموش نکنید که کیف پول Ledger Nano X یک نسخه جدید و پیشرفته است که ویژگی‌های واقعا جذابی دارد و شما در هیچ کیف پول دیگری در بازار پیدا نخواهید کرد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا