معرفی و بررسی ارزهای دیجیتالارز دیجیتال

بررسی و معرفی ارز دیجیتال فانتوم (Fantom)

مزایا و معایب ارز ارز فانتوم

ارز دیجیتال فانتوم (Fantom) با نماد اختصاصی FTM، یک توکنی می باشد که فرایند استخراج آن صورت نمی‌گیرد. به این صورت که ابتدا باید راه انداز آن استخراج خود را انجام دهد سپس همگانی شود. این پلتفروم به نوعی در بستر زیرساخت فناوری اطلاعات شهر، نقش مهمی ایفا می‌کنند. با معرفی ارزدیجیتال فانتوم همراه مجله ویکی باشید.

راه اندازی این توکن در سال ۱۳۹۷ (2019) توسط دکتر Ahn Byung lkصورت گرفت. بهتر است بدانیم برخی از ارزهای دیجیتال با وجود ناشناس بودن نسبت به ارزهای دیگر، می‌توانند جایگاه بالاتری را داشته باشند. به عنوان مثال ارزدیجیتال فانتوم در مقایسه با بیت‌کوین که معروف ترین ارز محسوب می‌شود، ارزش بیشتری در برخی زمینه‌ها دارد.

هدف ارز فانتوم

آینده ارز دیجیتال فانتوم / علت ریزش ارز فانتوم
یکی از اهدافی که ارز دیجیتال Fantom به دنبال رسیدن به آن می‌باشد، بهبود در وسعت دسترسی به قابلیت انجام ۳۰۰ هزار تراکنش در هر ثانیه می‌باشد. علاوه بر آن در تلاش است تا محدودیت‌های موجود را برای انجام امور حذف نماید.
به طور کلی هدف اصلی که ارز فانتوم به دنبال آن است، ایجاد بسترهایی برای بهبود کیفیت زندگی بشر با استفاده از آخرین و بروزترین تکنولوژی‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی والکس (wallex)

بستر امنیتی ارز دیجیتال Fantom

روش دیگری که برای امنیت ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود، با استفاده از فرمول پایداری سهام می‌باشد. به این صورت که در این راستا استیک‌هایی برای تعدادی توکن درنظر گرفته شود که هرکدام توکن‌های خود را ببندند. بعد از آن در مقابل خدماتی که داده می‌شود، به صورت دوره‌ای و برنامه ریزی شده، استیک‌ها پاداش می‌دهند.

خرید و ذخیره توکن FTM

مقاومت های ارز فانتوم / اخبار ارز فانتوم

ارز دیجیتالی فانتوم را می‌توان با استفاده از ارزهای شناخته شده مثل بیت‌کوین خریداری نمود. اما به دلیل عدم وجود صرافی حمایت‌گر ازاین ارز در ایران، بهتر است تتر را از صرافی ایران تهیه کنید و سپس به یک صرافی معتبر در کشور دیگر منتقل کنید و توکن خود را خریداری کنید. بعد از همه ی این‌ها بهترین کار این است که توکن خود را به یک کیف‌پول معتبر انتقال دهید که بتوانید از پاداش نیز بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی دوج کوین | معرفی فناوری، نحوه استفاده و مزایا و معایب دوج کوین

تحلیل نمودارهای روند ارزهای دیجیتال فانتوم (Fantom)

FTM در طی بررسی‌های انجام شده روی نمودار، شاهد روند صعودی در ابتدای امر بوده است. بعد از آن وارد بازه‌ی اصلاح شده و یک روند فرسایشی را طی کرده است. بعد از این مراحل در موقعیتی قرار گرفته بود که باید مقاومت و حمایت را در راستای یکدیگر پیش می‌برد. روندی که از این نمودار‌ها مشاهده می‌شود، به صورت کلی هنگام شکست، با پدیدار شدن یک مقاومت و حمایت جدید طی آپدیت‌های تازه بوده است.
با همه‌ی این موارد و بررسی فرایند‌های گذشته تا کنون می‌توان گفت ارز دیجیتال Fantom با دانش و علم پیش می‌رود و در حال حاضر خدمات بسیار کاربردی ارائه نمی‌دهد اما موفقیتی در رشد و خدمات خود به شهر، در سال‌های آتی کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیت استمپ (Bitstamp)

مزایای ارز دیجیتال فانتوم

ارز دیجیتال Fantom / کیف پول ارز دیجیتال فانتوم
• بالا بودن سرعت و طیف وسعت ارز دیجیتال فانتوم
• بالا بودن امنیت پلتفرم
• قابلیت برگزاری رای گیری بین کاربران
• مقیاس پذیر: ارز دیجیتالی فانتوم به علت مستقل بودن در این زمینه، از ایجاد بستر پر ازدحام جلوگیری کرده و در واقع سرعت عملکرد. افزایش یافته
• بازدهی بالا
• انعطاف پذیر

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیترکس (Bittrex)

معایب ارز دیجیتال فانتوم

• عدم وجود پشتیبانی از صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای خرید ارزهای دیجیتالی فانتوم و به دنبال آن طی کردن مراحل بیشتری برای تهیه ارزهای فانتوم

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا