معرفی صرافی های ارز دیجیتالارز دیجیتال

بررسی و معرفی صرافی والکس (wallex)

معرفی صرافی wallex

صرافی والکس با در نظر گرفتن امنیت کاربران، سهولت در استفاده از آن و عملکرد حرفه‌ای پا به عرصه دیجیتال گذاشت. صرافی wallex به منظور جلوگیری از عدم دسترسی ایرانیان و محدویت آنها در استفاده از صرافی‌های خارجی، جلوگیری از کلاه برداری‌های فراوان، خرید و فروش انواع ارز دیجیتال با کارمزدی نا عادلانه برای مردم و از طرفی به وجود آوردن یک بستر امن و مطمئن تاسیس شد.

صرافی والکس یک صرافی نسبتا محدودی است که صرفا برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مناسب بوده. در بررسی صرافی های ارزدیجیتال و مشخصا صرافی wallex همراه مجله ویکی باشید.

صرافی wallex به دست گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران بنیان گذاری شد و نسبت به دیگر صراف‌های معمولی‌ یک پله بالاتر است. زیرا در والکس شما امکان خرید و فروش تعدادی از ارزهای دیجیتال را دارید. همچنین امکان معاملات همتا به همتا (P2P) را دارد که یک مزیت محسوب می‌شود. ترجیحا می‌توانید از صرافی نوبیتکس استفاده کنید، چرا که هم از ارزهای بیشتری پشتیبانی می‌کند و هم دارای ابزارهای تکنینال جهت ترید کردن است.
در ادامه به بررسی صرافی والکس می‌پردازیم.

نقاط قوت و ضعف صرافی والکس

نقاط قوت صرافی والکس

نقاط قوت صرافی والکس

• برداشت ریالی
• پشتیبانی از کارت‌های بانکی در صرافی wallex
• رابط کاربری ساده و روان
• حجم بالای معاملات در طول روز
• پشتیبانی از معامله تتر با ارز دیجیتال، ریال با ارز دیجیتال و بلعکس
• امنیت بالا صرافی wallex
• پشتیبانی سریع

در صرافی والکس زمانی که شما کوینی را خریداری می‌کنید آن را به صورت سخت افزاری ذخیره می‌کنند تا دور از دسترس سودجویان باشد.
همچنین شما در خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌توانید از نمودارهای شمعی برای آنالیز بازار صرافی wallex استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیت هامب (Bithumb)

نقاط ضعف صرافی wallex

نقاط ضعف صرافی wallex

• کارمزد بالا صرافی والکس
• عدم وجود ابزارهای حرفه‌ای جهت ترید
• پشتیبانی از تعداد انگشت شماری ارزدیجیتال در صرافی صرافی wallex
• نداشتن اپلیکیشن

یک مشکل بزرگی که صرافی والکس دارد این است که کارمزد بسیار بالایی دریافت می‌کند.
با توجه به محدودیت آن در خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف و نداشتن ابزارهای حرفه‌ای تریدینگ، کارمزد بالایی نسبت به دیگر صرافی‌های ایرانی کسر می‌کند. ناگفته نماند که امنیت بالایی دارد، اما مسیر زیادی را برای طی کردن دارد تا بتواند با رقیب اصلی خود یعنی صرافی نوبیتکس مقابله کند.
نکته منفی دیگر که می‌توان به آن اشاره کرد، نداشتن اپلیکیشن است. شما تنها می‌توانید در وب سایت این صرافی ترید‌های خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیت استمپ (Bitstamp)

مراحل احراز هویت صرافی والکس

مراحل احراز هویت صرافی والکس

 

در صرافی wallex مراحل اهراز هویت بسیار ساده است. تنها نیاز است عکس خود را که کارت ملی و کارت بانکیتان را در دست گرفته‌اید، برایشان ارسال کرده و یکسری اطلاعات اولیه را مانند یوزرنیم، ایمیل و پسورد را وارد کنید. پس از تایید شدن احراز هویت، از سوی دفتر مرکزیصرافی والکس با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیترکس (Bittrex)

صرافی والکس تا به حال کاربران زیادی را داشته و هرکدام از کاربران نظرات خود را درباره آن بیان کرده‌اند، اما قابل توجه ترین نکاتی که کاربران ذکر کرده‌اند، گرافیک ضعیف وب سایت و بروز نبودن المان‌های گرافیکی صرافی wallex است که در بسیاری از کامنت‌ها قابل مشاهده هستند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا