گوناگون

انواع برنج هندی و پاکستانی برای خرید عمده رستوران ها و غذاخوری ها

 ارقام مختلف برنج هندی و پاکستانی محبوب برای خرید عمده در بازار

برنج بخشی حیاتی از رژیم غذایی بسیاری از مردم ایران است. دلیل اصلی این است که برنج به طور ذاتی سیر کننده است و علاوه بر این، برنج مغذی و سرشار از مواد معدنی نیز است و نیاز روزانه بدن را به انواع ویتامین گروه B تامین می کند. برنج هندی از انواع پرفروش و محبوب در بازار ایران است. خرید برنج عمده هندی و پاکستانی مخصوصا برای رستوران ها و غذاخوری ها بسیار مقرون به صرفه نیز است. در ادامه سعی کرده ایم محبوب ترین انواع برنج هندی و پاکستانی که محبوب خریداران عمده نیز می باشد را ارائه کرده ایم.

 انواع مختلف برنج هندی و پاکستانی محبوب برای خرید عمده در بازار

خرید عمده محبوب ترین برنج هندی

همانطور که گفته شد برنج یکی از غذاهای غالب ما ایرانی ها محسوب می شود. شمال ایران قطب تولید برنج در کشور است اما بسیاری از افراد به علت قیمت بالای برنج شمال در ایران و یا همچنین سختی شیوه پخت برنج های ایرانی ترجیح می دهند از انواع برنج هندی و پاکستانی برای استفاده روزمره یا همچنین برای پخت در رستوران ها و یا غذاخوری های سازمانی استفاده کنند. برنج پاکستانی و هندی معمولا به راحتی پخته می شود، علاوه بر آن طعم مطلوب و نزدیک به ذائقه ایرانی دارند و همچنین از قیمت مقرون به صرفه تری نیز برخوردارند. بنابراین در ادامه این مقاله سعی کرده ایم انواع محبوب برنج هندی و پاکستانی را در بازار به شما معرفی کنیم همراه ما باشید.

برنج قهوه ای:

برنج قهوه ای طعم آجیلی ملایمی دارد. برنج قهوه ای توسط بسیاری از افراد که به رژیم غذایی خود اهمیت می دهند توصیه می شود. این برنج مورد علاقه متخصصین تغذیه و افرادی است که به تناسب اندام خود توجه دارند است زیرا، نسبت به سایر انواع برنج زیرا کالری کمتری دارد و سرشار از مواد معدنی و ویتامین است. رنگ قهوه ای این نوع برنج هندی به این دلیل است که پوسته حاوی ویتامین ب 12 همراه برنج خواهد ماند. این برنج بسیار خوش پخت است و در هنگام خوردن بسیار نرم خواهد بود!

خرید عمده بهترین برنج هندی

برنج باسماتی:

برنج باسماتی یک نوع برنج محبوب در هند و پاکستان و همچنین در سراسر آسیا است. این برنج خوش طعم در انواع غذاهای آسیایی استفاده می شود. این برنج به صورت پلو مخلوط ترکیب خوبی را تشکیل می دهد. هم در انواع سفید و هم در انواع غلات کامل و به صورت برنج قهوه ای در بازار موجود است. برنج باسماتی محبوب ترین نوع برنج هندی و پاکستانی برای خریداران عمده محسوب می شود.

برنج سیاه:

برنج سیاه که به عنوان برنج ممنوع نیز شناخته می شود، یک نوع برنج چسبنده است. این برنج کمی گران‌تر از برنج‌های دیگر است، و فرض بر این است که تنها اشراف زادگان حاکم در تاریخ چین می‌توانستند برنج سیاه مصرف کنند. انواع مختلفی از برنج سیاه هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاین موجود است و توصیه می کنیم همه حداقل یک بار آن را امتحان کنند! از این نوع برنج این روزها در فضای مجازی از توجه بسیاری برخوردار شده است.

برنج سونا ماسوری:

برنج سونا ماسوری در استان آندرا پرادش هند کشت می شود و در سراسر هند معروف و محبوب است. برنج حسی لطیف برنج باسماتی را دارد. برنج سونا ماسوری کالری کمی دارد و به کنترل وزن کمک می کند. قیمت آن کمی بالاتر است، اما این برنج بدون شک یکی از خوش طعم ترین انواع برنج های هندی در دنیاست.

برنج سامبا سیراگا:

برنج سیراگا سامبا یکی از انواع معروف برنج های هندی است. علیرغم این که این برنج دانه بلند نیست اما به دلیل اینکه مقدار قابل توجهی آب را پس از پختن بدون از دست دادن ساختار در خود حفظ می کند، در نتیجه بسیاری از رستوران ها این برنج محلی را به برنج باسماتی ترجیح می دهند.

خرید عمده برنج پاکستانی

سوپر کرنال

سوپر کرنل باسماتی نوعی برنج دانه بلند است که در هند و پاکستان رشد می کند و به دلیل عطر و طعم ملایم آن  بسیار قابل توجه است. هند و پاکستان بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان این برنج هستند. ساقه های این نوع از برنج عمدتاً از در منطقه پنجاب رشد می کند. قیمت مناسب و طعم خوب آن از دلایل اصلی خرید آن توسط مشتریان خرید عمده برنج پاکستانی و هندی برای رستوران ها و غذاخوری ها است.

دانه های برنج باسماتی سوپر کرنال بلندتر از سایر انواع برنج است. دانه‌های پخته شده برنج باسماتی مانند اکثر برنج‌های دانه‌بلند هندی بسیار نرم و خوش طعم هستند. طول هر دانه برنج در حالته پخته شده تا 7.54 میلی متر عرض: 1.62 میلی متر ضخامت: 1.51 میلی متر نیز خواهد رسید.

برنج کاینات (1121)

برنج کاینات همچنین می تواند در این بخش به عنوان “super kainat” شناخته شود. به دلیل طول بیشتر، رنگ سفید مرواریدی غنی و دانه های بسیار معطر، اکنون تقاضای بیشتری نسبت به برنج باسماتی دارد. این شکل از برنج امروزه غذای حیاتی برای جمعیت جهان است و به عنوان یکی از مهم ترین انواع برنج هندی و برنج پاکستانی در دنیا شناخته می شود.

خرید عمده برنج هندی

برنج 386-PK

این بسیار شبیه به برنج Basmati از نظر ساختار است. طول برنج بعد از پخت تا 6.3 تا 7.10 میلی متر و عرض از 1.5 میلی متر تا 1.6 میلی متر نیز می رسد. از نظر دانه بلند بودن و نسبت کشیدگی در پخت و پز بسیار شبیه باسماتی باشد، اما هیچ عطر و طعمی ندارد بنابراین قیمت پایین تری نیز دارد. برخی از رستوران ها از این نوع در ترکیب با باسماتی برای کاهش هزینه استفاده می کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم خوشمزه ترین و پرفروش ترین انواع برنج هندی و پاکستانی را به شما معرفی کنیم. از آنجایی که این نوع از برنج قیمت و طعم خوبی دارد، برای خرید عمده برنج بسیار مناسب هستند. توصیه می کنیم چنانچه قصد خرید عمده این محصول را دارید، یکی از گزینه های معرفی شده در این لیست را انتخاب کنید. شما می توانید برای خرید عمده برنج هندی و اکستانی از گروه بازرگانی علاءالدين اقدام کنید. برای مشاوره قبل از خرید و سفارش برنج عمده هندی و پاکستانی در انواع مختلف می توانید با شماره ۷۱۴۰۰۱۰۰(۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا