پزشکیسلامت

آیا هزینه عمل چشم با بیمه تکمیلی قابل جبران است؟

یکی از مهم ترین بیمه ها برای هر فردی بدون شک بیمه تکمیلی است. این بیمه در زمانی که فرد بیمار می شود در زمینه مالی از وی حمایت می کند تا فرد دچار استرس بیشتری نشود. یکی از کارآمدترین پوشش های بیمه تکمیلی عمل چشم می باشد.

امروزه هزینه های عمل چشم بسیار بالا رفته و دست تنها نمی توان از پس برآمد، در مقابل هم با پیشرفت علم پزشکی افراد زیادی برای راهیی از بند عینک به انجام عمل های چشم روی آورده اند. این بیمه نامه تنها در شرایطی هزینه عمل چشم را پرداخت می کند که جراحی جنبه سلامتی داشته باشد نه زیبایی.

عمل چشم با استفاده از بیمه تکمیلی

از لیزیک گرفته تا آب مروارید یا مشکلات دیگر، همه این موارد با عمل جراحی قابل درمان هستند و دیگر اشخاص نیز نیست رد شرایط مختلف مانند رانندگی یا تماشا فیلم از عینک استفاده نکنند.

این موضوع نیز بسیار حائیز اهمیت است که بیمه تکمیلی تنها هزینه های درمانی را پرداخت می کند و پوششی برای عمل ها زیبایی ندارد.

هزینه عمل چشم با بیمه

چه هزینه هایی در عمل چشم با بیمه تکمیلی پرداخت می شود؟

شما در زمینه عمل چشم با توجه به میزان و سقف مشخصی که در بیمه نامه تعیین شده می توانید از شرکت بیمه هزینه دریافت کنید، برخی شرکت های بیمه که دارای پوشش چشم هستند ممکن است در ابتدا از افرادگواهی سلامت بخواهند یا از ابتدا به شما می گویند که وظیفه ای در قبلا پرداخت هزینه عمل چشم فردی که با دیابت دست و پنجه نرم می کند ندارد.

بیمه تکمیلی در این از ابتدا تا انتها همراه شماست و هزینه آزمایش، عکس برداری و … رد پوشش می دهد.

هزینه عمل چشم در بیمه تکمیلی بیمه دات کام

بیمه سلامت هم جزو بیمه‌نامه‌های پایه‌ است که عمل لیزیک و لازک را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. همچنین هزینه‌های خرید شیشه و قاب عینک هم در این پوشش‌ها قرار ندارند. اما برخی از آزمایشات قبل از عمل تحت پوشش بیمه‌ سلامت ‌است و برای هزینه‌های درمان جراحی چشم و رفع مواردی از قبیل آب مروارید و آب سیاه می‌توانید از پوشش این بیمه استفاده کنید.

همانطور که توضیح دادیم هزینه عمل چشم در بیمه‌نامه تکمیلی با توجه به قرارداد بین بیمه شده و بیمه‌گر پرداخت خواهد شد. شما باید قبل از تهیه ‌این بیمه‌نامه ‌اطلاعات جامعی از خدمات و پوشش‌های شرکت‌های بیمه‌ای دریافت کنید. برای خرید بیمه تکمیلی، می‌توانید از سامانه های آنلاین بیمه ای استفاده کنید و بعد از استعلام و مقایسه خرید خود را از میان بیش از 20 شرکت بیمه ای با شرایط و پوشش های مختلف انجام دهید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا