کسب و کارگوناگون

عینک آفتابی گوچی اصل چه مشخصاتی دارد؟ همه چیز در مورد برند گوچی

عینک آفتابی گوچی اصل به خاطر کیفیت بی‌نظیر خود قیمت بسیار بالایی دارد. به طور کلی، برند ایتالیایی گوچی بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و همه اقشار جامعه توان خرید محصولاتش را ندارند.

گوچی حدود یک صد سال سابقه فعالیت در صنعت مد را دارد. نه تنها در ایتالیا، بلکه در سراسر دنیا، گوچی به عنوان یک برند لوکس بسیار کهنه‌کار و ارزشمند شناخته می‌شود که همیشه برای محصولات لوکس خود شناخته می‌شود.

این برند از زمان تاسیس در سال ۱۹۲۱ که به‌عنوان یک فروشگاه محصولات چرمی شروع به کار کرد تا به امروز مجموعه‌ای از طراحی‌ها و محصولات منحصر به‌فرد را به بازار عرضه کرده است.

هنر بی عیب و نقص و طراحی هوشمندانه را در تمام محصولات گوچی می‌توان مشاهده کرد. ظرافت و لوکس بودن در عینک‌های آفتابی گوچی نیز وجود دارد.

عینک آفتابی گوچی هم یکی دیگر از برندهای معروف، شناخته شده و لوکس ایتالیایی است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت عینک آفتابی فعالیت می کند و در سال ۱۹۲۱ توسط شخصی به نام گوچیو گوچی، تأسیس و شروع به کار کرد. این برند شناخته شده جهانی در سال ۲۰۰۹ طبق آماری که موسسه اینتربند ارائه کرده بود در رتبه ۴۱ دنیا و در میان ۱۰۰ نام و برند تجاری قرار گرفت.

معرفی عینک آفتابی گوچی

عینک آفتابی گوچی یکی از برندهای پر فروش در ایتالیا و جهان به حساب می آید که بیشتر به خاطر نوع طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته دل علاقمندان و طرفداران خودش را برباید. این برند نام آشنا در صنایع مختلف از جمله صنعت مد، کالاهای چرمی، عطر، ادکلن، کیف دستی، جواهرات، لوازم آرایش و همچنین طراحی و ساخت عینک آفتابی فعالیت می کند که این روزها زیر مجموعه ای از یک شرکت فرانسوی به نام کرینگ به حساب می رود.

در حال حاضر هم دفتر مرکزی این برند در یکی از شهرهای ایتالیا به نام فلورانس قرار دارد که در سال ۲۰۱۸ هم جدیدترین عینک آفتابی گوچی را با برند خودش روانه بازار فروش کرده است و فروش فوق العاده ای را هم به نام خودش به ثبت رسانده است.

تشخیص عینک آفتابی گوچی اصل : جعبه بسته‌بندی عینک

تمامی عینک‌های برند Gucci درون جعبه‌های مخصوص همین کارخانه عرضه می‌شوند. روی جعبه، لوگوی گوچی به چشم می‌خورد. جعبه‌های قدیمی رنگ و شکل دیگری داشتند. اما در حال حاضر جعبه عینک‌های گوچی به این صورت است.

به طور کلی، اولین مساله‌ای که هنگام خرید عینک گوچی باید به آن توجه کنید، جنس و کیفیت فریم عینک است. شما باید به رنگ‌های بی‌کیفیت یا غلط دیکته‌ای در نحوه نوشتن اسم Gucci توجه داشت باشید.

تشخیص عینک آفتابی Gucci اصل: قاب عینک

درون جعبه عینک آفتابی اصل گوچی باید قاب عینک وجود داشته باشد که لوگوی برند روی آن درج شده است. حتما به دیکته‌ی Gucci توجه داشته باشید که درست و عاری از اشکال باشد. غلط دیکته‌ای یکی از راه‌های تشخیص عینک اصل از فیک است.

تشخیص عینک گوچی اصل: دستمال عینک

درون جعبه عینک آفتابی Gucci اصل دستمالی که لوگوی برند روی آن چاپ شده هم وجود دارد.حتما به املای لوگوی توجه کنید که تقلبی نباشد.

تشخیص عینک آفتابی اصل گوچی: کارت ضمانت‌

عینک آفتابی برند گوچی با کارت ضمانت همراه است. تمام نوشته‌ها و املای گوچی را روی این کارت مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که جعل نشده و تقلبی نیست.

اطلاعات داخل کارت را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید با اطلاعاتی که روی جعبه و روی خود عینک وجود دارد یکی است.

شما باید در بسته‌بندی اصلی عینک آفتابی برچسب و بارکد کارخانه را هم روی محصول مشاهده کنید. اطلاعات مندرج روی این برچسب با اطلاعات روی کارت ضمانت و روی عینک باید یکی باشد. عینک‌های گوچی توسط گروه سافیلو تولید می‌شوند.

تشخیص عینک آفتابی گوچی اصل: دسته عینک

داخل دسته‌ی سمت راست عینک آفتابی گوچی باید لوگوی Gucci با دیکته درست نوشته شده باشد. سپس جمله‌ی ساخت ایتالیا (Made in Italy)، بعد از آن سرواژه‌ی انگلیسی CE بیاید که از دو کلمه European Conformity گرفته شده است.

در بخش داخلی دسته سمت چپ عینک هم باید شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک درج شده باشد. این اطلاعات را با اطلاعات جعبه و کارت ضمانت مقایسه کنید تا مطمئن شوید که همه آنها یکی هستند.

برخی مشخصات فنی و ویژگی های عینک آفتابی گوچی

با توجه به اینکه عینک آفتابی Gucci از برندهای معروف و نام آشنای ایتالیا و دنیا به حساب می آید پس به طور حتم هم از ویژگی ها و مشخصات فنی بالایی برخوردار است که در زیر به چند نمونه مهم آن اشاره می کنیم:

عینک آفتابی گوچی سعی کرده برای تمامی سلیقه ها عینک آفتابی طراحی و تولید کند از فریم های اسپورت گرفته تا کلاسیک
عدسی های به کار رفته در عینک آفتابی گوچی همه از استاندارد یو وی ۴۰۰ (UV400) استفاده می کنند که چشم را در مقابل اشعه های مضر خورشید و فرابنفش محافظت می کند
در برخی مدلها عدسی ها پلاریزه شده و با کیفیت بسیار عالی طراحی و ساخته می شود که دید شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهند
در برخی مدل ها عدسی عینک آفتابی Gucci حاوی پوشش های ضد اشعه پزشکی هستند که به طبع از قدرت بسیار بالایی هم در جذب نویزها و اشعه های ماوراء بنفش از خودشان نشان می دهند
رنگ بندی در فریم های عینک آفتابی گوچی دارای تنوع بالایی است.
برخی از فریم ها از جنس کائوچو ساخته می شوند و این نشان می دهد که عینک گوچی از جنس های سبک و با دوام برای عینک آفتابی هایش استفاده می کند و سبک بودن وزن عینک در بخشی از مدل ها هم به همین دلیل است
در زمان هایی که انعکاس نور خورشید از روی سطوحی مانند کف خیابان، آب، برف، شن، ماسه و غیره خیلی زیاد است برای چشم ضرر آفرین می شود و تنها راه این است که از عینک آفتابی خوب و استاندارد استفاده کنید گوچی یکی از گزینه های مناسب است  که می تواند از چشم شما محافظت کند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا