ارز دیجیتالمعرفی و بررسی کیف پول ها

معرفی کیف پول کوینومی | هرآنچه که باید درباره کیف پول coinomi بدانید

بررسی همه ابعاد معرفی کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی یکی از قوی ترین والت‌های موجود برای ارز‌های‌دیجیتال است. این کیف‌پول با توجه به ویژگی‌‍های زیادی که نسبت به رقبای خود دارد، به عنوان یک گزینه موفق یاد می‌شود. یکی از این موارد طراحی ساده و کاربرپسند آن است که برای تمامی کاربران از قدیمیان تا تازه کاران فرایند کاری را آسان ساخته است.

بررسی کیف پول کوینومی:

کیف پول کوینومی در سال ۱۳۹۲ (2014) توسط شخصی به نام جورج کیمیونیس (George Kimionis)که در گذشته فارغ التحصیل دانشگاه علوم و تکنولوژی از دانشگاه منچستر و عضو نیروهای ویژه بود راه اندازی شد.
کوینومی تنها یک کیف پول مخصوص موبایل بود و به صورت اپ موبایلی تولید شد. در ابتدا تنها برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و تنها از بیت‌کوین، اتریوم و لایت٬کوین پشتیبانی می‌کرد.
با گذشت زمان این شرکت نسخه مشابهی از نسخه تولید شده برای سیستم عامل اندروید خود را برای سیستم عامل IOS راه اندازی کرد. روز به روز به امکانات و ویژگی‌های این کیف پول اضافه شد و رسید تا به امروز که دارای نسخه ویندوز، لینوکس و مک است که از ۱۵۰ ارز‌دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

حریم خصوصی کیف پول کوینومی

یکی از دلایل اصلی محبوبیت کوینومی که دلیل خوبی برای ادامه محبوبیت آن است حفظ حریم خصوصی کاربران می‌باشد. بیشتر علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به دنبال حفظ حریم خصوصی خود هستند. یکی از دلایل استفاده از ارزهای دیجیتال هم همین امنیت تضمین شده آنها است.

کیف‌پول کوینومی (Coinomi) هیچ اطلاعات شخصی برای استفاده از کیف‌پول خود از کاربران جمع نمی‌کند و حتی تا جایی پیش می‌رود که آدرس IP کاربران را پنهان می‌کنند تا از جاسوسی در مورد الگوهای استفاده از کیف پول یا معاملات جلوگیری کند.
علاوه بر این حریم خصوصی، شما می‌توانید رمز عبوری را برای ورود به نرم افزار ایجاد کنید. حتی اگر کسی تلفن شما را سرقت کند، به هیچ وجه نمی‌تواند بدون آن رمز عبور وارد کیف پول Coinomi شما شود.
اگر تلفن خود را گم کنید یا به سرقت برود، یک عبارت بازیابی رمز عبور هنگام ایجاد کیف‌پول ایجاد می‌شود که می‌تواند برای باز کردن کیف‌پول در دستگاه دیگری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کیف پول اتمیک والت | بررسی نکات مثبت و منفی کیف پول atomic wallet

طراحی کاربر پسند والت کوینومی

 ورود به کیف پول کوینومی

یکی دیگر از ویژگی‌های ولت کوینومی رابط کاربری آن است. این والت به صورتی طراحی شده است که هم مناسب افراد تازه وارد است و هم مناسب افراد حرفه‌ای. افراد تازه کار در دنیای ارز های دیجیتال می‌توانند به راحتی تنها با چند کلیک ساده و چند دکمه دم دست، کار خود را راه بیندازند. این سهولت استفاده به ارزهای رمزپایه کمک می‌کند تا مورد استقبال بیشتری از سود افرادی قرار بگیرند که نمی خواهند با موانع فناوری اذیت شوند.
با توجه به افزایش محبوبیت این کیف‌پول ارز دیجیتال، اکنون از زبان‌های بیشتری جدا از انگلیسی پشتیبانی می‌کند. زبان‌هایی مانند چینی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی ، آلمانی و… که دیگر زبان‌ها به صورت انلاین تنظیم می‌شوند.

کوینومی یکی از قدیمی ترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتال است و با توجه به تعداد دانلود‌ها و بررسی‌ها، به یکی از محبوب ترین‌ها تبدیل شد. با افزودن پشتیبانی از IOS و نسخه دسک تاپ قابلیت استفاده گسترش یافته است با سهولت انجام می‌شود.
وقتی نیاز به انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال دارید، قطعا کیف پول کوینومی یکی از گزینه‌هایی است که باید به آن توجه بسزایی کرد. امنیت بالا، بکاپ گیری آسان، رابط کاربری ساده و… همگی نکاتی هستند که استفاده از این کیف پول را تشدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های ایردراپ های معتبر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان در سال 2022

مزایا و معایب کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی برای ایرانیان

نکات مثبت

  • این شرکت برای جبران دارایی های دیجیتالی از دست رفته یا دزدیده شده بودجه خوبی دارد.
  • از کنترل کاربر با احراز هویت دو مرحله ای محافظت می کند.
  • کیف پول دسترسی چند امضایی را برای همه کاربران پیاده سازی می کند.
  • این کیف پول کاملاً توسط Coinbase پشتیبانی می شود که یک صرافی معتبر در دنیای ارزهای دیجیتال است.
  • این کیف پول قابلیت های پیشرفته ای برای ارائه دسترسی و همچنین محدود کردن دسترسی به ابزارهای مالی دیجیتال مانند NFT، آلت کوین ها و استیبل کوین ها دارد.

نکات منفی

  • کیف پول ممکن است با ذخیره کردن کلیدهای خصوصی در جای دیگری به عنوان کیف پول میزبان عمل کند.
  • این کیف پول در حال حاضر از ذخیره سازی بیت کوین پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های کسب درآمد رایگان بیت کوین گوشی

دانلود کیف پول کوینومی

برای دانلود کیف پول کوینومی برای گوشی های اندروید، آِفون و همچنین نسخه دسکتاپ آن می توانید وارد بخش دانلود وبسایت رسمی کیف پول دیجیتال کوینومی شوید و نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید.

 

کلام آخر

در این مقاله به بررسی کیف پول کوینومی پرداختیم. کیف پول کوینومی برای ایرانیان به صورت رایگان و بدون کارمزد در دسترس است. شما از این کیف پول دیجیتال استفاده می کنید؟ نظرات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا