ارز دیجیتالمعرفی و بررسی کیف پول ها

معرفی کیف پول اتمیک والت | بررسی نکات مثبت و منفی کیف پول atomic wallet

کیف پول اتمیک والت یک کیف‌پول دیجیتالی است که در سال ۱۳۹۵ (2017) پا به عرصه دیجیتال گذاشت. با توجه اینکه این یک کیف‌پول نسبتا جدید است، اما ویژگی‌های مثبت و زیاد آن باعث شد که به یکی از برترین والت‌های نرم‌افزاری تبدیل شود. این کیف‌پول برروی تمامی پلتفرم‌ها از جمله اندروید، IOS، ویندوز، لینوکس، MacOS، اوبونتو، دبیان و فدورا و … قابل استفاده است.

بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب استفاده از کیف پول اتمیک والت

دانلود کیف پول اتمیک والت برای اندروید

اگر برای شما سوال ایجاد شده که کیف پول اتمیک برای کدام کشور است؟ باید بگوییم که این کیف پول ساخته شده در تالین پایتخت کشور استونی است.
کیف‌پول اتمیک در سال ۱۳۹۵ (2017) ایجاد شد. اگر از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال هستید، احتمالاً از قبل می‌دانید که این سال، ساله رونق ارزهای دیجیتال بود. این کیف‌پول توسط شخصی به نام کنستانتین گلادیچ که به آقای گلادیچ معروف بود ساخته شد.
از زمان آغاز به کار، کیف‌پول اتمیک به طور مداوم در حال رشد بوده و با بازار و فرهنگ دیجیتال همیشه در حال تغییر سازگار بود. تا به امروز که تبدیل یکی از کیف‌پول‌های دیجیتال تمام عیار شده است.
کیف‌پول اتمیک از فناوری اتمیک سواپ بهره‌مند است و این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا بدون نیاز به واسطه متمرکز ارزهای دیجیتال خود را با ارز دیگر عوض کنند. در این کیف‌پول این خدمات به شما ارائه داده می‌شود اما تعداد ارزهایی که می‌توان برای پلتفرم اتمیک سواپ استفاده کرد در این والت محدود است.
وقت آن رسیده است که به بررسی نکات مثبت و منفی کیف‌پول دیجیتال اتومیک بپردازیم:

نکات مثبت کیف پول نرم افزاری اتومیک والت

• پشتیبانی بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال
• استفاده آسان
• کیف‌پول نرم افزاری
• امن
• پشتیبان آنلاین ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

نکات منفی و مشکلات کیف پول اتمیک
• نداشتن امنیت به اندازه کیف‌پول سخت افزاری
• پشتیبانی از ارزهای دیجیتال محدود جهت اتمیک سواپ

به طور کلی، کیف‌پول اتمیک مطمئناً یکی از بهترین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری موجود در بازار فعلی جهت ذخیره سازی ارزهای دیجیتال است.
کیف‌پول مورد بحث پشتیبانی ۲۴ ساعته به مشتریان خود در ۷ روز هفته ارائه می‌دهد، بیش از ۳۰۰ کوین دیجیتال مختلف را در خود جای داده است، استفاده از آن آسان است، مبادلات رمزنگاری یکپارچه دارد و کاملاً ایمن است. این موارد همگی نقطه قوت‌های کیف‌پول اتمیک (Atomic) هستند.
در حالی که ویژگی اتمیک سواپ فقط با تعدادی کوین منتخب در دسترس است، اما بیشتر کاربران این کیف‌پول قصد ندارند به این مسئله به عنوان یک مشکل بزرگ نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین ICO را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط کیف پول atomic wallet

کلاهبرداری کیف پول اتمیک

چیزی که از نظر ما کاملاً چشمگیر بود پشتیبانی کیف‌پول Atomic از انواع نسخه سیستم عامل‌های کامپیوتری بود. به عنوان مثال ویندوز، MacOS، اوبونتو، دبیان و فدورا از این نمونه‌ها هستند.
اگر می‌خواهید نسخه دسک تاپ این والت را دانلود کنید و قصد دارید مطمئن شوید که آخرین نسخه را دانلود می‌کنید می‌توانید مجموع هش نسخه‌ای را که می خواهید دانلود کنید در سایت رسمی کیف پول اتمیک بررسی کنید.
بررسی مقدار هش یک کیف‌پول راهی است برای اطمینان از اینکه کیف‌پول مورد نظر برای دانلود آماده است و توسعه دهندگان آن را تایید کرده‌اند. همچنین توسط هیچ شخص و یا بد افزار مخربی هدف قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های ایردراپ های معتبر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان در سال 2022

نصب کیف پول اتمیک والت برای موبایل و دسکتاپ

نصب کیف پول اتمیک والت

کیف‌پول اتومیک والت همچنین در سیستم عامل‌های تلفن همراه از جمله iOS و Android پشتیبانی می‌شود و از فروشگاه‌های مربوطه برای بارگیری در دسترس است.
با توجه به بررسی‌های موجود در فروشگاه Google Play، بازخورد کاربران بسیار مثبت بود. بیشتر کاربران از رابط کاربری، پشتیبانی حرفه‌ای، قابلیت‌ها، تعداد سکه‌های پشتیبانی شده و… تعریف می‌کردند. نصب کیف پول اتمیک والت از وبسایت رسمی شرکت می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله ما به طور مختصر به بررسی کیفت پول محبوب اتمیک والت پرداختیم. چندی پیش بحث هایی درباره تحریم ایران توسط کیف پول اتمیک والت طرح بود که خوشبختانه با بررسی هایی که صورت گرفته این احتمال با درصد اطمینان بالایی رد می شود و شما می توانید با خیالی آسوده از این کیف پول محبوب استفاده کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا