ارز دیجیتالمعرفی و بررسی ارزهای دیجیتال

بهترین سایت های ایردراپ های معتبر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان در سال 2022

یکی از روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان استفاده از ایردراپ های معتبر رایگان است. ما در مجله ویکی سعی داریم راه های هیجان انگیزی را برای دریافت ارز دیجیتال آن هم به شیوه های رایگان را به شما آموزش دهیم، قبلا در مقاله ای جدا بهترین برنامه های گوشی و کامپیوتر که به شما ارز دیجیتال رایگان می دهند را معرفی کردیم و در ادامه این مقاله نیز سعی داریم برترین ایردراپ هایی از نظر اعتبار که در سال 2022 ارز دیجیتال رایگان در اختیار افراد قرار می دهند را به شما معرفی کرده ایم. همراه ما باشید.

ایردراپ چیست؟

دریافت ایردراپ رایگان در سال 2022یردراپ رمز ارز رایگانی است که در اختیار افراد قرار می گیرد تا به واسطه آنT رمزارز مورد نظر شما مسیر برندینگ هموارتری را در بازار پر رقابت ارزهای دیجیتال طی نمایند.

زمانی که ICO ها عرضه می شوند، به طور قطع زمانی موفق تر خواهند بود که افراد از وجود آن ها آگاه شوند و همچنین آن را به دوستان خود نیز معرفی کنند، هدف ایردراپ نیز دقیقا همین مساله است! اما چگونه؟ در واقع زمانی که شما به کیف پول دیجیتال خود سری می زنید و می بینید که میزان رمز ارز ذخیره شده در آن بیشتر شده است، مطمئن باشید که هیچ اشتباه یا خطایی رخ نداده است، شما فقط اندکی ایردراپ کسب کرده اید. در واقع عرضه کنندگان اولیه ارز های دیجیال یا همان ICO ها به شما ایردراپ پرداخت کرده اند، تا شما آن ها را در گوگل سرچ کنید و یا دوستان خود را از وجود آن ها با خیر کنید. همچنین شما زمانی ایردراپ دریافت می کنید که در شبکه های اجتماعی دنبال کننده آن رمز ارز بوده باشید از این طریق افراد بیشتری در شبکه های اجتماعی آن ها را دنبال خواهند کرد. در واقع عرضه کننده های ICO ها از ایردراپ رایگان برای آگاهی بخشی از رمز ارز خود استفاده می کنند.

در ادامه سعی داریم بعضی از معتبرترین سایت هایی که در سال 2022 می توانید از آن ها ایردراپ کسب کنید را معرفی نموده ایم. همراه ما باشید.

معرفی ایردراپ های معتبر | پلتفرم Bybit

دریافت ایردراپ رایگان

Bybit یک پلتفرم معاملاتی امن، سریع، شفاف و کاربر پسند بیت کوین و اتریوم است که قراردادهای دائمی ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

Bybit در حال حاضر تبلیغات خوبی برای اعضای جدید خود دارد و گاهی آن ها را با پرداخت ارزهای دیجیتال رایگان خود شگفت زده می کند.
کاربران جدید می توانند تا 30 دلار را از طریق کوپن USDT به عنوان هدیه خوش آمد گویی کنند. این پلتفرم از بلاکچین اتریوم استفاده می کند،
علاوه بر این، یک سپرده 30.000 دلاری در انتظار شماست.

بیشتر بخوانید: توکن امضای دیجیتال چیست؟ چگونه یک توکن امضای ارز دیجیتال دریافت کنیم؟

تامادوج Tamadoge از ایردراپ های معتبر سال 2022

دریافت ایردراپ 2022 از Tamadoge

Tamadogeدر واقع یک بازی برای کسب درآمد است که شامل استفاده از ارز درون بازی برای غذا دادن به حیوانات خانگی و دادن اسباب بازی به آنها می شود. به شما برای مراقبت از حیوانات خانگی دیجیتالی خود پاداش می دهد و شما را در تابلوهای امتیازات خود رتبه بندی می کند.

این پروژه به دلیل گیفت های بسیاری که به کاربران خود می دهد محبوبیت پیدا کرد. اگر بیش از 100 دلار در TAMA نگه دارید، می توانید شانس برنده شدن 100000 دلار را به دست آورید.

نبرد بی نهایت Battle infinity از معتبر ترین ایردراپ های 2022

دریافت ارز دیجیتال از Battle infinity 

Battle infinity یک بازی لیگ فانتزی غیرمتمرکز است. این با متاورس ادغام شده است و به شما امکان می دهد تیم های ورزشی بسازید و با دیگران از سراسر جهان مبارزه کنید.

این پروژه 3000 دلار را از توکن اصلی خود، یعنی توکنIBAT به کاربران خود اهدا می کند. در عوض، شما باید کارهایی مانند دنبال کردن آن ها را در شبکه های اجتماعی را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین ICO را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

خفاش BAT از ایردراپ های معتبر برای گوشی

دریافت ایردراپ با گوشی

توکن توجه اولیه یک پروژه مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. این با مرورگر Brave یکپارچه شده است و با تجزیه و تحلیل توجه شما به تبلیغات و پاداش دادن به شما برای آن به دنبال بهبود تبلیغات در اینترنت است.

هر 30 روز فرصتی برای برنده شدن جوایز رمزنگاری تصادفی دارید. برای انجام این کار، به سادگی باید مرورگر وب Brave را دانلود کرده و برنامه پاداش آن را فعال کنید.
. آنها همچنین یک پاداش 11٪ در سپرده اولیه شما به عنوان انگیزه اضافی ارائه می دهند.

تایدکس Tidex از بهترین ایردراپ های سال 2022

دریافت ایرادراپ با آیفون

Tidex یک صرافی رمزنگاری و یک اکوسیستم بلاک چین است. بیش از 100 جفت کریپتو و 70 توکن برای تجارت فهرست می کند.

این پلتفرم 20 میلیون توکن TDX را بین کاربران خود توزیع می کند. هر کاربر می تواند 200 TDX برای حساب خود ادعا کند. برای واجد شرایط بودن، باید یک حساب در صرافی باز کنید و 20 دلار واریز کنید.

بایننس پر سودترین ایردراپ های سال 2022

دریافت ایردراپ معتبر 2022

بایننس یکی از محبوب ترین صرافی های رمزنگاری متمرکز است. خدمات خود را به بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان ارائه می دهد.

این پلتفرم فرصت های متعددی را برای کسب ارز دیجیتال از طریق airdrops ارائه می دهد. بایننس میزبان هدایا و مسابقات تجاری بسیاری برای کاربران فعال خود است. هنگامی که یک حساب کاربری در این پلتفرم ایجاد کردید، می توانید به ایردراپ هایی مانند سهم 90000 BUSD، جعبه های رمز و راز NFT و جوایز به ارزش 4000 دلار دسترسی داشته باشید.

متاماسک MetaMask برترین ایردراپ های 2022

دریافت ایردراپ معتبر با گوشی

این یکی از محبوب ترین کیف پول های رمزنگاری نرم افزاری امروزی است. MetaMask به شما امکان می دهد رمزارز خود را ایمن نگه دارید و در عین حال تراکنش های سریع را در همه سیستم عامل ها فعال کنید.

مدتهاست که شایعه شده است که این پلتفرم روی توکن رمزنگاری خود یعنی $MASK کار می کند. انتظار می رود که راه اندازی این توکن با ایردراپ جدید و هیجان انگیز همراه باشد. اگرچه مشخص نیست که آیا این در سال 2022 انجام می شود یا خیر، این یکی از مورد انتظارترین ایردراپ های آینده است.

نتیجه گیری

در این مقاله راه های مطمئنی برای دریافت ایردراپ معتبر در سال 2022 معرفی کردیم. نظر شما درباره دریافت ایردراپ چیست؟ آیا شما تا به امروز ایردراپ رایگان دریافت کرده اید؟ راه های پیش نهادی خود را با ما در قسمت کامنت ها در میان بگذارید.

 

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا