گوناگون

ترمز پله ها: راهکارهایی برای جلوگیری از سرخوردگی

معرفی ترمز پله ها

ترمز پله یک جز جدا نشدنی در ساختمان ها می باشند و همین طور یک قسمت بسیار پر خطر و حادثه آفرین محسوب می شوند. پله ها چه در داخل ساختمان و چه در بیرون از ساختمان باشند، ممکن است سطحی لغزنده و لیز داشته باشند و موجب سر خوردن عابران از پله ها شود. لغزندگی از پله ها حتی ممکن است باعث آسیب های بسیار جدی به افراد شود. در این موارد، به کار بردن جهت جلوگیری از لغزندگی گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

فواید استفاده از ترمز پله ها در ساختمان ها

ایجاد زیبایی بصری بر روی پله ها

استفاده از انواع ترمز پله ها به افزایش زیبایی بصری پله ها کمک می کند. ترمز ها با طراحی های مختلف و انواع متناسب با مکان های مختلف قابل تنظیم هستند تا بهترین کارایی و کاربرد را برای مکان های مختلف داشته باشند.

جلوگیری از خوردگی و شکستگی پله ها

استفاده از ترمز پله ها به پله ها کمک می کند تا از خوردگی و شکستگی جلوگیری کنند. این ویژگی می تواند عمر مفید پله ها را افزایش دهد.

پنهان نمودن قسمت های شکسته پله ها

ترمز پله ها می توانند قسمت های شکسته پله ها را پنهان کنند، این امر باعث افزایش ایمنی و زیبایی پله ها می شود.

جلوگیری از ورود کثیفی و گرد و غبار

ترمز پله ها به ورود کثیفی و گرد و غبار به پله ها جلوگیری می کنند. این ویژگی به حفظ نظم و تمیزی پله ها کمک می کند.

راحتی نصب و شست و شو

ترمز پله ها نه تنها برای جلوگیری از سرخوردگی مفید هستند بلکه نصب و نگهداری آنها نیز بسیار آسان است. همچنین، امکان شست و شوی راحت این ترمز ها به تمیزی پله ها کمک می کند.

انواع ترمز پله و کاربرد آن ها

شرکت تولیدی ساز و کار دارای انواع ترمز پله می باشد که هر کدام با توجه به نیاز شما عزیزان و با توجه به فضای مورد استفاده قابل استفاده و نصب می باشند. وجود انواع ترمز پله به شما این امکان را می دهد تا بهترین انتخاب را برای پله های خود داشته باشید.

ترمز پله های آلومینیومی

ترمز پله های آلومینیومی بهترین گزینه برای استفاده در مکان های پرتردد و فضاهای داخلی و خارجی می باشند. این ترمز ها از آلومینیوم آنادایز شده تشکیل شده اند که آنادایزینگ آلومینیوم موجب افزایش استقامت و ماندگاری آلومینیوم می شود. به همین جهت ماندگاری و طول عمر ترمز پله آلمینیومی بسیار بالا می باشد و یک گزینه مقرون به صرفه می باشد.

ترمز پله های نبشی

ترمز پله های نبشی بر روی قسمت کرو پله نصب می شوند و اگر شکستگی بر روی پله وجود داشته باشد، پشت قسمت نبشی این ترمز پله پنهان می شود.

ترمز پله های لاستیکی

ترمز پله های لاستیکی از جنس لاستیک درست شده است که به همین علت یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده در مکان های مختلف محسوب می شود. ترمز پله های لاستیکی فقط به رنگ مشکی موجود می باشند.

ترمز پله سیلیسی

ترمز پله ی سیلیسی از جنس شن های سیلیس است که بر روی شاسی فایبر گلاس با استفاده از چسبی مخصوص درست شده است و ظاهری شبیه به ترمز پله ی سمباده ای دارد. ترمز پله ی سلیسی داری دوام و ماندگاری بسیار بالایی می باشد.

ترمز پله ی سمباده ای

ترمز پله ی سمباده ای ورق های نازکی و با شاسی کاغذ است که دارای سه رنگ مشکی، مشکی وسط شب تاب دار و زرد و مشکی موجود است.

ترمز پله های PVC

ترمز پله ی PVC یکی دیگر از انواع ترمز پله موجود در شرکت تولیدی پاخور می باشد که ظاهری شبیه به ترمز پله ی لاستیکی دارد با این تفاوت که دارای رنگ های متفاوتی نسبت به ترمز پله ی لاستیکی است.

با توجه به نیاز و مکان مورد استفاده، شما می توانید انتخاب مناسبی از میان انواع ترمز پله ها انجام دهید. انتخاب ترمز گیر پله مناسب به افزایش ایمنی و زیبایی پله ها کمک می کند. این ترمز ها نه تنها به پیشگیری از سرخوردگی کمک می کنند بلکه به آراستگی و ایمنی پله ها نیز افزوده می شوند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا