فناوریموبایل و گجت

انواع هدست و هدفون های تسکو (TSCO) 

هدفون و هدست های تسکو

اگر سری به بازار زده باشید، حتما چشمتان به هدست و هدفون های تسکو (TSCO) خورده است. این شرکت ایرانی طیف وسیعی از لوازم دیجیتال را تولید و روانه بازار کرده است. با مقایسه قیمت هدست و هدفون های tsco که دراین مقاله وجود دارد قطعا تفاوت قیمت کالاهای این برند را مشاهده خواهید کرد. در ادامه با مجله ویکی انواع محصولات تسکو را به شما معرفی می کنیم.

انواع هدست و هدفون های تسکو (TSCO) 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، شرکت تسکو فقط در دسته‌ی هدفون و هدست چه میزان تنوع دارد. در زیر تعدادی از مدل‌های این دسته معرفی می‌شود.

1. هدفون سیم دار تسکو

هدفون سیم دار تسکو

هدفون های سیمی متداول‌ترین ابزارهای صوتی در جهان هستند که برای تمام افراد با هر علایقی قابل استفاده است. قبل از خرید هدفون سیم دار تسکو حتما قیمت آن را با برندهای دیگر مقایسه کنید. کیفیت و قیمت هدفون های TSCO به گونه‌ایست که قطعا عاشقش می‌شوید و راهی جز انتخاب این برند نخواهید داشت.

2. هدست تسکو سیم دار

تفاوت هدفون و هدست های تسکو در وجود یک میکروفن با کیفیت است. با خرید هدست تسکو می توانید از طریق آن مکالمه تصویری داشته باشید یا به یک استریمر بازی تبدیل شوید. هدفون میکروفون دار تسکو که به آن هدست گفته می شود با قیمت های رقابتی نسب به سایر رقبا عرضه شده است.

3. هدفون بی سیم تسکو (خرید هدفون بلوتوثی تسکو)

تسکو یکی از بهترین برندها برای تولید محصولات بی سیم است و هدفون بی سیم tsco هم از این قاعده مستثنی نیست. این هدفون‌ها که با عنوان هدفون بلوتوثی tsco هم شناخته می شوند از فناوری Bluetooth  استفاده می کنند و گاهی اوقات به آنها هدفون وایرلس هم می‌گویند. قیمت هدفون بلوتوثی تسکو در مقایسه با هدفون‌های بدون گارانتی و بی‌کیفیت چینی بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:‌ موس بی سیم بخریم یا با سیم؟

4. هدست بی سیم TSCO

هدست بی سیم تسکو

با خرید هدست بلوتوث تسکو می توانید از دو ویژگی جواب دادن به تماس تلفنی از راه دور و همچنین گوش دادن به موسیقی بدون استفاده از هر نوع سیمی بهره‌مند شوید. هدست میکروفون دار تسکو مدل جدیدتری نسبت به سیم دار محسوب می‌شود. قیمت هدست بی سیم تسکو در فروشگاه اینترنتی پلازا با توجه به تنوع بالایی که دارد، متفاوت است. لازم به ذکر است که با خرید هدست‌های تسکو اسپیکر دار می توانید هم یک هدست و هم یک اسپیکر بلوتوث داشته باشید. کافیست سر یکی از گوشی‌های هدست را برگردانید تا تبدیل به اسپیکر شود.

5. هدفون تسکو گیمینگ‌

هدفون های گیمینگ تسکو یکی از جذاب‌ترین محصولات این شرکت ایرانی هستند. حتما قبل از خرید محصولات موجود در این دسته، قیمت هدفون های گیمینگ تسکو در سایت پلازا را نگاهی بیندازید تا تفاوت قیمت این محصول با محصولات چینی را متوجه شوید.

بیشتر بخوانید:‌ معرفی بهترین فروشگاه ساز های اینترنتی حرفه ای خارجی و ایرانی

6. هدست گیمینگ تسکو

هدست گیمینگ تسکو

هدست، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی‌ست که یک گیمر به آن نیاز دارد. فرقی نمی‌کند که یک گیمر حرفه‌ای باشید یا مبتدی، خرید هدست گیمینگ تسکو با قیمت ارزان و مناسبی که دارد، قطعا شما را راضی خواهد کرد. با خرید هدست گیمینگ تسکو می توانید به صورت آنلاین بازی کنید و همزمان با رقبای خود صحبت هم داشته باشید. برای مشاهده تنوع هدست های گیمینگ TSCO سری با محصولات موجود در این صفحه بزنید تا با قیمت دلخواه خود به هدفتان برسید.

7. هدست کامپیوتر TSCO

برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم با صدای عالی، باید حداقل یک بار هدست های کامپیوتر تسکو را امتحان کنید. این هدست‌ها مخصوص کامپیوتر PC طراحی شده اند و با سیم بلند و شاسی ولوم که دارند، دسترسی به تنظیمات صدا را برای شما راحت‌تر می کنند.

بیشتر بخوانید:‌ مشخصات نینتندو سوییچ اولد

8. هدفون تسکو گردنی

هدفون تسکو گردنی

هدفون های گردنی به درد ورزشکاران می‌خورد! با خرید هدفون تسکو گردنی می توانید در حین ورزش کردن به موبایل متصل باشید و با انرژی و هیجان بیشتری به ورزش ادامه بدهید. قیمت هدفون TSCO گردنی با توجه به امکانات جالبی که دارد بسیار مناسب است.

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا