موبایل و گجتفناوری

معرفی و بررسی هدفون Nothing Ear 2

بررسی هدفون ناتینگ ایر ۲

دو سال پس از عرضه‌ی هدفون Nothing Ear 1 این شرکت هدفون جدید خود یعنی هدفون ناتینگ ایر 2 را امسال عرضه کرد. گرچه هدفون Nothing Ear 2 از لحاظ ظاهری شبیه مدل قبلی خود است، اما تغییراتی داشته که سبب بهبود کیفیت صدا و رابط کاربری آن، شده است. اما آیا این هدفون با توجه به قیمت بالای خود، ارزش خرید دارد؟

یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی، برند ناتینگ تکنولوژی لیمیتد است که با نام Nothing شناخته می‌شود. محصولات این برند انگلیسی به دلیل کیفیت بالایی که دارند، طرفداران خاص خود را داشته و به تمام جهان صادر می‌شوند. یکی از محصولاتی که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است هدفون Nothing Ear 2 است که با وجود ویژگی‌های متفاوت و منحصر به فردش یکی از هدفون‌ با کیفیت بازار شناخته می‌شود‌.

در ادامه‌ی این مقاله قرار است به طور کامل به بررسی هدفون ناتینگ ایر ۲ بپردازیم و ویژگی‌های آن را از جنبه‌های مختلفی بازبینی کنیم. پس برای آشنایی بیشتر با هدفون Nothing Ear 2 تا پایان این مقاله همراه مجله ویکی باشید.

مشخصات هدفون Nothing Ear 2

مشخصات هدفون Nothing Ear 2

برند ناتینگ بعد از تجربه موفقی که در ارائه هدفون Nothing Ear 1 داشت شروع به ساخت نسل دوم این هدفون‌ها کرد. این هدفون‌ بسیار متفاوت از نسل قبلی خود ساخته شده‌ است، به طوری که به طور کامل می‌توان پیشرفت و رفع مشکلات نسل قبلی را در این نمونه مشاهده کرد. در ادامه ویژگی‌های مختلف این محصول را در حوزه‌های متفاوت بررسی می‌نماییم.

طراحی و ساخت هدفون ناتینگ ایر 2

اگر از بیرون به هدفون بی سیم ناتینگ ایر ۲ و ۱ نگاه کنیم، هیچ وجه تمایزی بین آن‌ها مشاهده نخواهیم کرد. این سری از هدفون‌های ناتینگ نیز درست مانند نسل قبلی آن از یک طراحی زیبا اما متفاوت برخوردار است؛ به طوری که با وجود کیس شفافی که این هدفون‌ها دارند همه‌چیز خاص‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

همچنین دسته‌های گوشی این هدفون نیز مانند کیس آن شفاف است؛ به همین سبب می‌توانید تمام ال ای دی‌ها و مدارات موجود در گوشی را ببینید که این مورد نسبت به سلیقه افراد ممکن است کمی هیجان انگیز به نظر برسد. اما اگر ویژگی‌های ظاهری آن را کنار بگذاریم، این هدفون‌ از لحاظ ابعاد تغییری اساسی پیدا کرده است. به نحوی که کیس ناتینگ ایر 2 بسیار کوچک تر از نسل قبل آن ساخته شده است و این موضوع سبب خوش دست‌تر شدن آن شده است.

بیشتر بخوانید: نحوه یافتن مدل لپتاپ در ویندوز 10

منبع تغذیه و میزان نگهداری شارژ هدفون ناتینگ ایر 2

قیمت و خرید هدفون بلوتوثی ناتینگ مدل Ear 2

محفظه شارژ هندزفری بلوتوثی ناتینگ مدل Ear 2 به تنهایی به شما امکان 36 ساعت استفاده مداوم از هندزفری را می‌دهد. همچنین بدون استفاده از کیس نیز قادر خواهید بود تا 6 ساعت به طور مداوم آهنگ گوش کرده و تا 3.5 ساعت مشغول به پاسخگویی تماس تلفنی خود باشید. به غیر از این موارد، در صورت تمام شدن شارژ باتری محفظه، تنها با ده دقیقه شارژ سیمی می‌توانید باتری آن را تکمیل کنید.

به طوری که تا ساعت‌ها بعد نیاز به شارژ مجدد آن نداشته باشید. همچنین باید بگوییم که این هدفون‌ها به دو صورت نیز شارژ می‌شوند، به همین دلیل علاوه بر استفاده از شارژر می‌توانید با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه نیز به شارژ آن بپردازید. این آمار و اطلاعات نشان می‌دهند که برند ناتینگ در این سری از هندزفری‌های خود توجه ویژه ای به باتری و میزان نگهداری شارژ آن داشته است، به همین دلیل نسل دوم آن پیشرفتی قابل ملاحظه نسبت به نسل اول آن داشته است.

کیفیت صدای هدفون ناتینگ ایر 2 و میکروفون آن

هدفون ناتینگ ایر 2 از لحاظ کیفیت صدا نسبت به ایر 1 بسیار پیشرفت کرده، به طوری که این موضوع آنقدر پررنگ است که به احتمال زیاد در همان استفاده اول نیز متوجه آن خواهید شد. در این هندزفری با وجود استفاده از درایور نسخه قبلی، پخش فرکانس‌های بالا و پایین بهبود داده شده‌اند. همچنین هدفون ناتینگ ایر 2 به راحتی با وجود ساختار متفاوتش می‌تواند کوچکترین جزئیات را تشخیص دهد و آن را با تفکیک خوبی پخش نماید. به طور مثال با استفاده از این هدفون قادر خواهید بود تا تمام سازهای موجود در یک آهنگ را تشخیص داده و به تفکیک هرکدام را شنیده و از جزئیات آن لذت ببرید.

اما در بحث نویز کنسلینگ شاید نتوان ویژگی قابل تمایزی بین این دو نسل مشاهده کرد. به طوری که هدفون ناتینگ ایر 2 نیز مانند ایر 1 قادر خواهد بود تا حد زیادی شما را از فضای بیرون دور نگه دارد و یک فضای شخصی برای شما ایجاد کند.

به غیر از این موارد میکروفون این هدفون‌ها نیز قابل توجه هستند، به طوری که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی در محیط‌های شلوغ تماس بگیرید. زیرا این هدفون‌ها می‌توانند میزان قابل توجهی از صدای اطراف را حذف کرده و تنها صدای شما را انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: 5 ابزار تبدیل متن به گفتار

کیفیت صدای هدفون ناتینگ ایر 2 و میکروفون آن

نرم افزار هدفون ناتینگ ایر 2

این هدفون‌ها برای ایجاد تجربه‌ای بهتر، از یک نرم افزار اختصاصی نیز بهره می‌برند. در این نرم افزار با استفاده از یک تست شنوایی سنجی می‌توانید به هدفون خود کمک کنید تا صدا را درحالتی قرار دهد که گوش‌های شما بهتر توانایی شنیدن آن را داشته باشند. به نحوی که طبق ادعای این برند، با انجام این تست دیگر نیازی به بالا یا پایین کردن صدا ندارید؛ زیرا خود ایر 2 می‌تواند بهترین صدای ممکن را برای شما تنظیم نماید.

همچنین در این نرم افزار قادر خواهید بود هدفون خود را به دو دستگاه مختلف متصل نمایید. به طور مثال اگر اکنون درحال مشاهده یک فیلم با لپ تاپ هستید، می‌توانید آن را به گوشی خود نیز متصل کرده تا اگر تماسی با آن گرفته شد متوجه شوید.

دیگر ویژگی‌های هدفون ناتینگ ایر 2

در قسمت قبل سعی کردیم به اکثر ویژگی‌های این هدفون اشاره کنیم اما برخی از ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره نشد عبارت‌اند از:

این هدفون‌ها در هردو رنگ سیاه و سفید و همراه با وسایلی مانند USB تایپ C، ایرباد با اندازه‌های متفاوت، کیس و دفترچه راهنما عرضه می‌شود.
طراهی هدفون ناتینگ ایر 2 به صورتی است که در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. به همین دلیل در استفاده روزمره در انواع آب و هواها مشکلی پیدا نمی‌کند.
برروی این هدفون‌ها دکمه‌ای برای پخش و توقف آهنگ و تماس تعبیه شده است. همچنین با لمس گوشی‌های هدفون امکان کنترل پخش آهنگ را دارید و با لمس طولانی آن می‌توانید نویز اطراف خود ر ا از بین ببرید.
نسخه بلوتوث این هدفون‌ها 5.3 است و برنامه آن نیز با اندرویدها‌ی 5.1 و به بالاتر و نسخه 11 IOS سازگار است.

بیشتر بخوانید: کد فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل + اهنگ دلخواه

مزایا و معایب هدفون ناتینگ ایر 2

مزایا و معایب هدفون ناتینگ ایر 2

حال که به تمام ویژگی‌های این هدفون اشاره کردیم می‌توانیم به صورت کلی مزایا و معایب این هدفون را با یکدیگر بررسی نماییم.

مزایای هدفون Nothing Ear 2

طراحی خلاقانه و زن کم در کنار ابعاد کوچک کیس
بهره‌مندی از یک نرم افزار پیشرفته برای کنترل بهتر هدفون
امکان حذف نویز و پخش صدای باکیفیت‌تر
امکان شارژ در کمترین زمان ممکن و استفاده طولانی مدت از آن
پشتیبانی از تمام سیستم عامل‌های موجود
اتصال دوگانه

معایب هدفون Nothing Ear 2

گاهی دکمه‌های موجود برروی هدفون ممکن است عملکرد لازم را ارائه ندهند.
ظاهر خاص آن سبب شده تا برخی افراد از لحاظ ظاهری این هدفون را نپسندند.
میکروفون موجود در این هدفون ممکن است نسبت به سایر رقبا عملکرد ضعیف‌تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای تبدیل عکس به لینک | چگونه عکس خود را به لینک تبدیل کنیم؟

معایب هدفون Nothing Ear 2

در پایان؛ هندزفری بلوتوثی ناتینگ ایر ۲

طی این مقاله سعی کردیم به طور کامل به معرفی هندزفری بی سیم Nothing Ear 2 بپردازیم. در آخر نیز باید بگوییم باتوجه به قیمت 149 دلاری هدفون بی سیم ناتینگ ایر ۲ که در ایران نیز با قیمتی در حدود 7 میلیون به فروش می‌رسد؛ بهتر است قبل از خرید آن حتما آن را به طور کامل بررسی کرده و ویژگی‌های آن را با هدفون‌های همرده‌ی خود بسنجید. طی این مقاله سعی کردیم تا به‌طور کامل مشخصات و مزایا و معایب این هدفون را توضیح دهیم. چنان‌چه شما تجربه‌ی استفاده از این هدفون را دارید، خوشحال می‌شویم که نظر خود را به اشتراک بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا