فناوریاپلیکیشن و نرم افزار

آموزش تصویری ارسال لینک گروه اسکایپ | چگونه از طریق لینک وارد گروه skype شویم؟

How to enter the skype group through the link?

همانطور که می دانید یکی از امکانات زبانزد اسکایپ ایجاد گروه است. از طریق ایجاد گروه شما می توانید تماس های صوتی و تصویری خود را با 50 نفر از دوستان، همکلاسی ها و یا هم تیمی های خود به انجام برسانید. این برنامه محبوب امکانی را فراهم کرده است که بتوانید از طریق ارسال لینک گروه اسکایپ افراد را به گروه خود دعوت کنید.  برای ارسال لینک گروه در اسکایپ می توانید به روش زیر عمل کنید.

ارسال لینک گروه اسکایپ

چت ویدیویی گروهی اسکایپی امکان ملاقات و همکاری را برای حداکثر 100 نفر به طور همزمان ایجاد می کند. با اشتراک گذاری گروهی صفحه نمایش، می توانید اسلایدهای پاورپوینت، فیلم های ضبط شده و موارد دیگر را به اعضای گروه خود ارائه دهید. از این طریق همکاران از راه دور می توانند کارآمدتر عمل کنند و یادگیری از راه دور برای دانش آموزان در سراسر جهان امکان پذیر می شود.

ارسال لینک گروه در اسکایپ

  1. در مرحله اول در پنجره Chats روی نام گروه کلیک راست کرده و گزینه Manage group را انتخاب کنید. در گوشی موبایل با نگه داشتن انگشت خود بر روی نام گروه می توانید وارد این بخش از تنظیمات شوید.

ارسال لینک گروه اسکایپ

  1. در پنجره بعدی گزینه “Share link to join group” را انتخاب کنید.

وارد شدن به گروه اسکایپ با لینک

  1. گزینه “به اشتراک گذاری گروه از طریق پیوند” را انتخاب کنید تا اشتراک گذاری گروه از طریق لینک برای شما فعال شود. حالا با لمس گزینه copy to clipboar طبق تصویر لینک گروه کپی خواهد شد. شما می توانید این لینک را برای دوستانتان نیز ارسال کنید. با انتخاب گزینه ایمیل نیز می توانید لینک را مستقیما از طریق جیمیل خود برای مخاطبان خود ازسال کنید.

ارسال کردن لینک گروه skype

 

کلام آخر

در این مطلب از ویکی ارسال لینک گروه اسکایپی را به صورت تصویری ارائه کردیم. همانظور که مشاهده کردید ارسال لینک گروه اسکایپ بسیار سریع و آسان است. شما می توانید سوالات خود را درباره استفاده از اسکایپ در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از برنامه رایگان ویدیو کانورتر

بیشتر بخوانید: بهترین تم های سامسونگ 2022

 

 

 

2/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا