ارز دیجیتالمعرفی صرافی های ارز دیجیتال

معرفی صرافی هیوبی | هر آنچه که لازم است درباره صرافی Huobi بدانید

صرافی هیوبی در سال ۱۳۹۲ (2013) که مردم گرایش زیادی نسبت به ارزهای دیجیتال داشتند تاسیس شد. این صرافی در ابتدای کار پیشرفت چشم‌گیری داشت، به صورتی که ۹۰ درصد حجم معاملات بیت کوین در این صرافی انجام می‌شد. این فرایند تا قبل از ممنوعیت مبادلات رمز ارزها در چین بود. پس از آن به ناچار مجبور به نقل مکان شد و دفتر صرافی هیوبی از چین خارج شد و به عنوان یک شرکت بین المللی وارد مدل جدیدی از کسب و کار شد.

معرفی و بررسی صرافی هیوبی

صرافی هیوبی گلوبال

صرافی هیوبی در سال ۱۳۹۲ (2013) که مردم گرایش زیادی نسبت به ارزهای دیجیتال داشتند تاسیس شد. این صرافی در ابتدای کار پیشرفت چشم‌گیری داشت، به صورتی که ۹۰ درصد حجم معاملات بیت کوین در این صرافی انجام می‌شد. این فرایند تا قبل از ممنوعیت مبادلات رمز ارزها در چین بود. پس از آن به ناچار مجبور به نقل مکان شد و دفتر صرافی هیوبی از چین خارج شد. پس از آنکه صرافی هیوبی از چین خارج شد استارت دیگری زد و به عنوان یک شرکت بین المللی وارد مدل‌های جدید کسب و کار به صورت معامله ارز دیجیتالی با ارز دیجیتال دیگر شد. همچنین از طرفی مدل‌های مختلف ترید کردن را نیز به سیستم و خدمات خود اضافه کرد. مدل هایی مانند همتا به همتا (P2P) و غیر متمرکز. صرافی هیوبی امروزه پس از صرافی بایننس به عنوان دومین صرافی بزرگ جهان شناخته می‌شود، چرا که حدود ۳.۱ میلیارد دلار حجم معامله روزانه و حدود ۱۳۰ میلیون کاربر فعال از سراسر دنیا دارد.

مزایا صرافی هوبی

• امنیت بسیار بالا
• ترید سریع، آسان و مطمئن
• پشتیبانی قوی از مشتریان
• پشتیبانی از بالغ بر ۱۰۰ نوع آلت‌کوین
• دارای اپلیکیشن کاربردی

بیشتر بخوانید: معرفی ارزدیجیتال ایاس | نحوه خرید، استخراج و کیف پول های معتبر EOS

ویژگی‌های صرافی هیوبی‎

اپلیکیشن صرافی هیوبیبیشتر بخوانید: بهترین سایت های ایردراپ های معتبر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان در سال 2022

صرافی هوبی دارای امکانات و ویژگی‌های فراوانی است، به همین دلیل نیز از ابتدای ورود به دنیای رمزارزها بسیار محبوب واقع شد. ما در ادامه برخی از این ویژگی ها را بررسی می‌کنیم، همراه ما باشید:

  • احراز هویت صرافی هیوبی

در این صرافی شما نیازی به اهراز هویت ندارید، پس مشکلی در مبادلات خود نخواهید داشت. ناگفته نماند که در مبادلات سنگین با مبالغ بسیار زیاد نیاز به احراز هویت کاربران جهت امنیت بیشتر است. اما فرایند ثبت نام در صرافی هیوبی نسبت به دیگر صرافی‌ها طولانی‌تر بوده.

  • اپلیکیشن صرافی هیوبی

هیوبی با توجه به اینکه برای مخاطبین خود ارزش قائل است، اپلیکشن خود را در تمامی پلتفرم‌ها با تمامی امکانات ارائه داده است تا ترید را برای مخاطبین راحت کند. این اپلیکیشن در پلتفرم‌های اندروید، ویندوز، IOS، مک و… نیز قابل استفاده است.

  • کارمزد تبادلات

یکی دیگر از مزایای صرافی هوبی کارمزد پایین آن در معاملات است. در معاملات کمتر از ۵ میلیون دلار کارمزد ۰.۰۲ درصدی را کسر می‌کند. اما برای معاملات ۳۰۰ میلیون دلاری و فراتر از آن، از سفارش گذار ۰.۰۱۵ درصد و از سفارش بردار ۰.۲۵ درصد کسر می‌کند.

  • کیف پول

با توجه به اینکه صرافی هیوبی امنیت کاربران خود را تضمین می‌کند، کاربران برای ارز های دیجیتال خود که در والت (کیف پول دیجیتال) نگهداری می‌کنند، دارای آدرسی عمومی و اختصاصی هستند که متخص خود آن کاربر است.

کلام آخر

آیا شما تجربه کار و مبادله ارز با صرافی Huobi را داشته اید؟ آیا به نظر شما این والت توانسته از نظر امنیت و سرعت کاربران خود را راضی نگه دارد؟در صورتی که قبلا از این صرافی برای مبادلات ارزهای دیجیتال خود استفاده کرده اید خوشحال خواهیم شد در قسمت کامنت ها نظرات خود را با ما و سایر همراهان ویکی درمیان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا