گوناگون

کلاهبرداری در تلگرام با خرید و فروش پرفکت مانی

در تلگرام پرفکت مانی نخرید ؟ اما چرا ؟ این هشداری است که اخیرا برای  استفاده از سایر پلتفرم‌های پرداخت چون پرفکت مانی از طریق کانال‌های تلگرامی صورت گرفته است و منجر به سو استفاده مالی از کاربران شده است.

اما سوال اینجاست که کلاهبرداران حرفه‌ای چگونه در فضای مجازی اقدام به سو استفاده‌های مالی از پرفکت مانی می‌کنند.

در این مقاله تحت عناوین زیر به موضوع چرا نباید در تلگرام پرفکت مانی بخریم، خواهیم پرداخت:

  • پرفکت مانی چیست
  • روش‌های کلاهبردارن برای سو استفاده مالی پرفکت مانی
  • اکانت‌های اجاره‌ای عامل بیشتر کلاهبرداری‌ها در پرفکت مانی
  • در تلگرام پرفکت مانی نخرید
  • بهترین روش‌های مقابله با کلاهبرداری پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست

قبل از آنکه بدانیم  چرا نباید در تلگرام پرفکت مانی بخریم باید به درستی متوجه پرفکت مانی باشیم که دقیقا چیست و چه خدماتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پرفکت مانی یک نوع سیستم پرداخت جهانی است که شرکت مادر این سیستم پرداخت در کشور پاناما قرار دارد. اگر با سیستم‌های پرداختی چون پی پال آشنایی داشته باشید و یا حتی از آن استفاده کرده باشید، درک پرفکت مانی چندان سخت نخواهد بود. پرفکت مانی هم مثل پی پال است که به  کمک آن می‌توانید از هر نقطه دنیا که هستید انتقال پول را به راحتی در مدت زمانی معین انجام دهید.همچنین اگر نیاز به خرید از سایر فروشگاه‌های آنلاین بین المللی مثل آمازون و غیره را داشته باشید از طریق پرفکت مانی  امکان پذیر خواهد بود.

خدمات آنلاین پرفکت مانی

بد نیست در این قسمت با برخی دیگر از کاربردها و خدمات پرفکت مانی آشنایی داشته باشید تا در ادامه که به روش‌های کلاهبرداری با این سیستم می‌پردازیم،بهتر آن‌ها را درک کنید و محتاطانه تر عمل کنید.

  • بهترین سیستم برای انتقال ارز دیجیتال به صورت آنلاین
  • دریافت ارزهای رایج دنیا مثل دلار، یورو و غیره
  • خرید بهترین خدمات و کالاهای آنلاین از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بین‌المللی
  • مناسب برای خرید ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین، تتر، دلار و غیره…
  • خرید ووچر پرفکت مانی و نگهداری معادل دلاری پرفکت مانی در دو کد شارژی یکبار مصرف

 

روش‌های کلاهبرداران برای سو استفاده از پرفکت مانی

کلاهبرداری‌های مالی در انواع و اقسام گردش‌های مالی چه در بانک‌های فیزیک و چه در سیستم‌های آنلاین پرداخت در هر کشوری از قدیم الایام وجود داشته است و گاهی با تمامی محافظه‌کاری‌های اعمال شده از سوی دولت یا همان بخش خصوصی باز هم اقدامات مربوط به کلاهبرداری صورت می‌گیرد. اما در مورد پرفکت مانی که یک سیستم پرداخت و انتقال انلاین می‌باشد روش‌های کلاهبرداری به چه صورت است تا بتوانیم فضای امنیتی را در آن فراهم کنیم.

کلاهبرداری پرفکت مانی با اکانت‌های اجاره‌ای

برای آنکه بتوان  از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده کنیم  باید یک  اکانت داشته باشیم که این اکانت کاملا شخصی است و به نحوی باید در مراقبت و محافظت از ان هوشیارانه عمل کنیم.

حال برخی از کلاهبرداران با ساخت اکانت جعلی و یا دسترسی به اکانت‌های اجاره‌ای می‌توانند به انواع سایت‌های مجهز به پرفکت مانی و سایر فروشندگانی که نقل و انتقال و دریافت ارز را از طریق پرفکت مانی انجام می‌دهد دستبرد زده و هر انچه که از پول و ارز جمع‌آوری شده در حساب خود ذخیره کنند.

در تلگرام پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی  نخرید !

تلگرام، وات ساپ و اینستاگرم همچنین فیس بوک جز صفحات مجازی پر طرفداری هستند که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند و به نوعی از طریق همین صفحات کلاهبرداران زیادی برای جذب  پول شما کمین کرده‌اند.

توصیه می‌شود معمولا در تلگرام پرفکت مانی نخرید. همانطور که ذکر شد پرفکت مانی برای هر کاربری یک پروفایل شخصی در نظر می‌گیرد که برای ورود به آن نام کاربری و کلمه عبور تعیین می‌شود. وقتی بخواهید از صفحاتی چون تلگرام خرید کنید با ورود به یک لینک به صورت کاملا ساده مجبور به ارائه اکانت خود جهت خرید  یا سایر اقدامات تراکنشی  خواهید بود و اینگونه است که از دست دادن حساب و سرمایه شما کار سختی نخواهد بود.

بهترین روش‌های مقابله با کلاهبرداری در پرفکت مانی

اما برای پیشگیری  کلاهبرداری از پرفکت مانی روش‌های متعدد و ایمنی وجود دارد که برخی از ان‌ها به شرح ذیل هستند.

اکانت ایمن با رمز عبور قدرتمند بسازید

هدف اکثر کلاهبرداران این است که به اکانت شما دسترسی پیدا کنند. با کشف وضبط اکانت توسط کلاهبرداران  خرید و انتقال و هر گونه تراکنش مالی قابل انجام و دسترسی خواهد بود. برای همین که بهتر است در تلگرام پرفکت مانی نخرید البته نه فقط تلگرام بلکه هر نوع اپلیکیشن و پیام رسانی که می‌دانید به راحتی به حساب شما دسترسی پیدا می‌کنند.

پس بهتر است ابتدا یک اکانت قوی با متدهای زیر بسازید

رمز عبور منحصر به فرد و طولانی

توصیه می‌شود برای ساخت اکانت پرفکت مانی که بیشتر تراکنش‌های مالی مهم در آن انجام می‌شود از رمز عبور منحصر به فرد مثل استفاده از کلمات لاتین کوچک، بزرگ به همراه اعداد و اشکال نگارشی استفاده کنید. معمولا بین 12 تا 16 رقم بسیار ایده‌ال و مناسب خواهد بود. همچنین نباید فراموش کنید که این رمز عبور فقط برای پرفکت مانی باشد، برای دیگر حساب‌های بانکی و مالی خود از یک رمز عبور دیگر استفاده کنید.

ویژگی‌های امنیتی را از حالت غیر فعال به فعال تغییر دهید

هر پلتفرمی یک سری ویژگی‌های امنیتی دارد تا کاربر با خیال راحت اقدام به فعالیت کند. در مراحل ایجاد اکانت پرفکت مانی فاز دو مرحله تحت عنوان 2FA را فعال کنید تا اگر کسی تحت سو استفاده مالی وارد حساب شما شد یا به نوعی حساب را هک کرد از طریق ورود کد امنیتی اضافی فعالیت متوقف شود.

تمامی اطلاعات شما باید محرمانه باشد

هر گونه اطلاعات شخصی و حساب مالی که در ثبت نام خود اعمال کردید فقط برای خود شماست از به اشتراک گذاشتن هر کدام جدا خودداری کنید.

انتخاب صرافی مطمئن

وقتی نسبت به هر گونه لینک، ایمیل و ورود به کانال تلگرامی مشکوک می‌شوید طبیعتا به سراغ صرافی‌های آنلان یا حضوری می‌روید. در انتخاب صرافی‌ها بهتر است دقت داشته باشید معمولا معتبرترین‌ها را انتخاب کنید. یعنی نظر سایر کاربران را بپرسید. میزان تراکنش‌های مالی صرافی را بررسی کنید.

بد نیست مقدار کارمزدهای هر تراکنش را هم در نظر بگیرید و سپس اقدام به تراکنش و دیگر قابلیت‌های سرویس پرفکت مانی از طریق صرافی کنید.

 عدم پاسخ به پیام‌ها و ایمیل‌های مشکوک

قبل‌تر هم ذکر شد که بیشتر کلاهبرداران سعی دارند کاربران را از طریق پیام، ایمیل یا ورود به کانال‌های تلگرامی به دام بیندازند و اطلاعات آنان را حاصل کنند. پس به هیج وجه به هیچ پیامی یا ایمیلی پاسخ ندهید و سعی کنید از ورود به کاانالهای مشکوک که خرید و فروش ارز دیجیتال یا پرداخت‌های آنلاین از طریق پرفکت مانی یا پی پال را انجام می‌دهند خودداری کنید

خرید ووچر پرفکت مانی در پلتفرم معتبر آلما اکس

ووچر پرفکت مانی را میتوان به راحتی در معتبر ترین پلتفرم ایرانی یعنی آلما اکس خریداری کنید . آلما اکس نماینده پرفکت مانی در ایران بوده و با ارائه قیمت های رقابتی خرید و فروش در مارکت بدون کارمزد های اضافی پرفکت مانی اقدام به ارائه این ارز الکترونیک کرده است . کاربران آلما اکس میتوانند به صورت آنلاین در شبانه روز اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی کرده و به صورت فوری و آنی این ارز را دریافت کنند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا