فیلم و سریالسرگرمی

معرفی بازیگران فیلم فرشتگان چارلی (charlie’s angels)

بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی

در این مقاله با معرفی همه بازیگران فیلم فرشتگان چارلی 2019 (charlie’s angels) با شما هستیم. در ادامه چند بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی و هنرپیشه‌های فرشتگان چارلی در نقش های اصلی را معرفی خواهیم کرد. با مجله ویکی همراه باشید.

فیلم فرشتگان چارلی یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی است که در سال 3 بخش منتشر شد. آخرین قسمت این فیلم، نسخه‌ی جدیدی از فیلم‌های فرشتگان چارلی است که در دهه 1970 و 2000 تولید و پخش شده بود. داستان فیلم حول سه مامور زیبا و باهوش به نام‌های سابین، جین و اِلِن می‌گردد که توسط رئیس خود، چارلی، برای انجام مأموریت‌های پیچیده و خطرناک استخدام شده‌اند.

آخرین قسمت این فیلم توسط الیزابت بانکس که در نقش یکی از فرشتگان نبز بازی کرده است، کارگردانی شده. در اسم بازیگران فیلم فرشتگان چارلی، نام هایی همچون کریستن استوارت، الیزابت بانکس، پاتریک استیوارت و جودا فری دیده می شود.

معرفی بازیگران فیلم فرشتگان چارلی

در ادامه با معرفی همه بازیگران فرشتگان چارلی همراه ما باشید.

نائومی اسکات (Naomi Scott) در نقش الینا

بازیگران فیلم فرشتگان چارلی / بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی

نائومی اسکات بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی 2019 و یک خواننده انگلیسی است. او که در هانسلو متولد شد، با بازی در سریال کمدی نوجوانان Life Bites، فیلم تلویزیونی Lemonade Mouth و سریال علمی تخیلی Terra Nova به شهرت رسید.

النا در این فیلم دانشمندی است که برای کمک به فرشتگان می آید، اما در نهایت به آنها ملحق می شود. این شخصیت اساساً می‌تواند فانتزی هر طرفدار Charlie’s Angels باشد. النا در ابتدا کمی ترسو است، اما مدت زیادی طول نمی کشد که او افراد بد را کتک می زند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

کریستن استوارت (Kristen Stewart) در نقش سابینا

بازیگر فیلم فرشتگان چارلی / بازیگران فیلم charlie's angels

کریستن جیمز استوارت بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی 2019 است. او که پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال 2012 بود، جوایز مختلفی از جمله جایزه فیلم آکادمی بریتانیا و جایزه سزار و همچنین نامزدی جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

کریستن استوارت یکی از اولین ستارگانی بود که برای هنرپیشه‌های فرشتگان چارلی معرفی شد و به عنوان یکی از سه فرشته جدید چارلی قرارداد امضا کرد. سابینا در یان فیلم یک یاغی، یک کودک وحشی است و نمی ترسد از جذابیت های خود برای فریب دادن مردان خطرناک استفاده کند. او همچنین عضو عاقلانه گروه و یک دزد کامل صحنه است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های لاست | بازیگران سریال لاست در گذر زمان

الا بالینسکا (Ella Balinska) از بازیگر زن فیلم فرشتگان چارلی در نقش جین

بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی

الا بالینسکا از بازیگران زن فیلم فرشتگان چارلی 2019 و انگلیسی است. او برای بازی در فیلم اکشن کمدی فرشتگان چارلی و سریال اصلی نتفلیکس Resident Evil شناخته شده است.

جین یک مامور سابق MI-6 است و بنابراین بهترین جنگنده از بین سه جنگنده اصلی ما است. الا بالینسکا به لطف فرشتگان چارلی بسیار معروف شد. این بزرگترین نقش او تا به امروز است و او را به مخاطبان جهانی معرفی خواهد کرد. او با استایل و رنگ پوست منحصر به فردش یکی از جذابترین بازیگران فیلم فرشتگان چارلی بود.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) در نقش بوز

هنرپیشه‌های فرشتگان چارلی / هنرپیشه‌های فرشتگان چارلی

الیزابت بنکس بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. او برای بازی در نقش افی ترینکت در سری فیلم‌های بازی‌های گرسنگی و گیل آبرناتی-مک‌کدن در مجموعه فیلم‌های Pitch Perfect شناخته می‌شود.

الیزابت بنکس بازیگر فیلم فرشتگان چارلی نه تنها کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، بلکه در نقش یکی از سه بوسلی که رابط بین فرشتگان و آژانس جاسوسی آنها هستند نیز بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پنت‌ هاوس جنگ در زندگی و نقش هایشان

کامرون دیاز (Cameron Diaz) از بازیگران فیلم فرشتگان چارلی در نقش ناتالی

بازیگر فیلم فرشتگان چارلی / بازیگران زن فیلم فرشتگان چارلی

او در سال 1972 در سن دیگو، کالیفرنیا به دنیا آمد. در سال 1994 در نقش اصلی فیلم The Mask در کنار جیم کری برنده شود و این فیلم با موفقیت زیادی روبرو شد. کامرون سپس از کار در فیلم های بزرگ امتناع کرد و به مدت سه سال در فیلم های مستقل کار کرد تا توانایی های بازیگری خود را بهبود بخشد و اصول و قوانین بازیگری و اجرا را بیاموزد. او سپس در سال 1997 در کنار جولیا رابرتز در «عروسی بهترین دوست من» به فیلم‌های بزرگ بازگشت.

برخی از شناخته شده ترین فیلم های او عبارتند از: چیزی درباره مری وجود دارد، فرشتگان چارلی، آسمان وانیلی، تعطیلات، و شوالیه و روز. کامرون دیاز یکی از هنرپیشه‌های فرشتگان چارلی 2000 بود که در نقش ناتالی ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلمهای جادوگری هالیوود

لوسی لیو (Lucy Liu) بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی در نقش الکس

بازیگر زن فیلم فرشتگان چارلی / اسم بازیگران فیلم فرشتگان چارلی

بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی، متولد 2 دسامبر 1968 در کوئینز، نیویورک است. او اولین بازی خود را در سال 1991 در بورلی هیلز، 90210 انجام داد. برجسته ترین فیلم های او شامل فرشتگان چارلی، شیکاگو، بیل را بکش: جلد. 1، و فرشتگان چارلی: دریچه گاز کامل. او یکی از بازیگران فیلم فرشتگان چارلی 2000 بود که نقش الکس را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تاریخی ایران هالیوودی

درو باريمور (Drew Barrymore) بازیگر زن فیلم فرشتگان چارلی در نقش دیلان

بازیگران فیلم سینمایی فرشتگان چارلی / بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی در جدول

درو بلیت بریمور بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی، کارگردان، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و مدل آمریکایی است که در 22 فوریه 1975 به دنیا آمد. او در سال 1980 اولین فیلم خود را در “ایالت های تغییریافته” انجام داد و یک سال بعد در “E.T. the Extra-Terrestria” نقش اصلی خود را بازی کرد تا به یکی از شناخته شده ترین بازیگران کودک هالیوود تبدیل شود. او در سال 1984 برای بازی در «تفاوت های آشتی ناپذیر» نامزدی جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

در سال 1993 برای بازی در فیلم “Guncrazy” دومین نامزدی گلدن گلوب را به دست آورد. در سال 1995، او و شریک تجاری خود “نانسی جوونن” شرکت تولید فلاور فیلمز را تشکیل دادند. فلاور فیلمز به تولید فیلم های باریمور ادامه داد: «فرشتگان چارلی»، «50 اولین قرار»، «موسیقی و متن» و همچنین «دونی دارکو». سال بعد، او در فیلم ترسناک موفق جیغ بازی کوتاهی کرد تا در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

او بیشتر برای کمدی های عاشقانه اش مانند “تفکر آرزو” (1997)، “خواننده عروسی” (1998) و “فریس های خانگی” (1998) شناخته شده بود. با این حال، او همچنین در برخی از کمدی های غیر رمانتیک ظاهر شد: سواری در ماشین ها با پسران (2001) و اعترافات یک ذهن خطرناک، در (2002) و “دوپلکس” در (2003). علاوه بر این، بریمور به عنوان سفیر علیه گرسنگی معرفی شد. برنامه جهانی غذای سازمان ملل (WFP)، جایی که او بیش از یک میلیون دلار آمریکا به این برنامه کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال the last of us 2023 | معرفی هنرپیشه‌های آخرین بازمانده از ما

جاکلین اسمیت (Jaclyn Smith) در نقش کلی

بازیگران فیلم سینمایی فرشتگان چارلی بازیگر زن فیلم فرشتگان چارلی در جدول

جاکلین اسمیت متولد 26 اکتبر 1945 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او یکی از بازیگران فیلم سینمایی فرشتگان چارلی 1978 است که بیشتر برای این فیلم شناخته شده است. او تنها نقش اول زن بود که برای اجرای کامل سریال در آن باقی ماند. او با بازی در بیش از سی فیلم ساخته شده برای تلویزیون به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. از دهه 1980، او شروع به توسعه و بازاریابی برندهای لباس و عطر خود کرد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های ونزدی | معرفی بازیگران فصل دوم سریال ونزدی

کیت جکسون (Kate Jackson) در نقش سابرینا

بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی در حل جدول / بازیگران سریال فرشتگان چارلی

کیت جکسون زاده 29 اکتبر 1948 بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است. او سه بار نامزد جایزه امی در بخش بهترین بازیگر زن نامزد دریافت جایزه شده است. چندین جایزه گلدن گلوب، و عناوین بازیگر زن تلویزیون مورد علاقه در انگلستان، و ستاره تلویزیونی مورد علاقه در آلمان را چندین بار برای بازی در مجموعه تلویزیونی مترسک و خانم شاه به دست آورده است.

او یکی از بازیگران فیلم فرشتگان چارلی است که برای بازی در نقش سابرینا دانکن در بسیار محبوب دهه 1970 شناخته شده است. جکسون در تعدادی از فیلم های تئاتری و تلویزیونی بازی کرده است و نقش اصلی را در اقتباس تلویزیونی کوتاه مدت فیلم Baby Boom بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال و فیلم جنگی شمشیری لشکری

فارا فاست (Farrah Fawcett) از بازیگران زن فیلم فرشتگان چارلی در نقش ژیل

اسم بازیگران فیلم فرشتگان چارلی / بازیگر زن هالیوودی فیلم فرشتگان چارلی در حل جدول

Farrah Leni Fawcett بازیگر فیلم فرشتگان چارلی متولد 2 فوریه 1947 بازیگر، مدل مد و هنرمند تجسمی آمریکایی بود. فاوست که چهار بار نامزد جایزه امی اولیه و شش بار نامزد جایزه گلدن گلوب شد، با ایفای نقش اصلی در فصل اول سریال تلویزیونی فرشتگان چارلی (1976-1977) به شهرت بین‌المللی دست یافت.

بیشتر بخوانید: سریال هالیوودی | معرفی لیست سریال های هالیوودی

سخن پایانی؛ هنرپیشه‌های فرشتگان چارلی

با معرفی بازیگران زن فیلم های فرشتگان چارلی باشما همراه بودیم. شما کدام یم از هنرپیشه‌های فرشتگان چارلی را دوست داشتید. از بازی کدام یک از بازیگران زن فیلم فرشتگان چارلی خوشتان آمد. نظرات خودتان را درباره بازیگران فیلم فرشتگان چارلی با نا در میان بگذارید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا