ارز دیجیتالمعرفی صرافی های ارز دیجیتال

بررسی و معرفی صرافی لیکوئید (Liquid)

صرافی Liquid

صزافی لیکوئید (Liquid) یک صرافی آنلاین ارزدیجیتال است که می‌توانید طیف گسترده‌ای از جفت‌های فیات به ارزدیجیتال و ارزدیجیتال به ارزدیجیتال را معامله کنید. با توجه به حجم بالای نقدینگی که در این صرافی وجود دارد، به عنوان یکی از برترین‌ و معروف‌ترین صرافی‌ها در بین کاربران شناخته شده است. در ادامه با بررسی صرافی لیوکویید با مجله ویکی همراه باشید.
دفتر اصلی صرافی لیکوئید در توکیو است و از آژانس خدمات مالی ژاپن مجوز گرفته است. Quoine در سال ۱۳۹۲ (2014) تاسیس شد و Quoinex را که یک پلتفرم تجارت فیات به رمزنگاری است، در همان سال راه اندازی کرد.
در سال ۱۳۹۵ (2017)، این شرکت معاملات ارزدیجیتال با ارزدیجیتال معروف به Qryptos را آغاز کرد و در ۱۲ ماه منتهی به تیر ۱۳۹۷ (جولای 2018)، این دو سیستم عامل در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد دلار آمریکا معامله انجام دادند. سرانجام در شهریور ۱۳۹۷ (سپتامبر 2018)، پروژه صرافی Liquid از ادغام دو شرکت Quoinex و Qryptos تشکیل شد.

کارمزد هزینه‌های صرافی لیکوئید

کارمزد هزینه‌های صرافی لیکوئید

از معامله‌گران و سرمایه گذاران انتظار می‌رود که برای فعالیت‌های تجاری انجام شده هزینههای مختلفی را به صرافی‌های عامل تحت عنوان کارمزد پرداخت کنند. با این حال، معامله‌گران باید همیشه نسبت به صرافی‌هایی که کارمزد بسیار بالایی را می‌گیرند آگاه و محتاط باشند، زیرا در هنگام استفاده از چنین صرافی‌هایی مبالغ قابل توجهی را از دست خواهید داد.

برای سرمایه گذاران تازه‌کار دانستن این موارد مهم است. به طور کلی، هر معامله انجام شده بین دو شخص صورت می‌گیرد، سازنده و گیرنده. به همین ترتیب هزینه معامله طبق سیاست‌های صرافی واسط، بین سازنده و گیرنده تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی صرافی کوکوین (KuCoin)

هزینه معاملات در صرافی لیکویید (Liquid)

هزینه معاملات در صرافی لیکویید (Liquid)

این صرافی هم به عنوان حق دریافت کننده و هم به عنوان کارخانه سازنده یک نرخ ثابت دریافت می‌کند. کارمزد دریافتی این صرافی حداکثر ۰.۳٪ برای هزینه‌های دریافت کننده و سازنده می‌باشد. با این حال، با افزایش حجم معاملات ماهانه، مشتریان از کاهش هزینه‌های کارمزد بهره‌مند می‌شوند.
برای مشتریانی که حجم معاملات ماهانه آنها بسیار کم است، صرافی لیکویید از هزینه‌های کارمزد آنها کاسته و این فرآیند را برای آنها کاملاً رایگان می‌کند. علاوه بر این، وقتی مشتری با استفاده از توکن لیکویید، هزینههای خود را پرداخت می‌کند، کارمزدها و هزینه‌ها به نصف قیمت کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی صرافی کراکن (kraken)

نکات منفی و مثبت صرافی Liquid

نکات منفی و مثبت صرافی Liquid

نکات مثبت صرافی لیکوئید
• هزینه معاملات به جز معاملات مارجین چیزی حدود ۰ است
• خدمات خوب برای مشتریان
• سهولت در قابلیت دسترسی
• استاندارد امنیتی

نکات منفی صرافی Liquid
• دارای نرم‌افزار بسیار کند
• دستکاری وجوه کاربران در گذشته

بیشتر بخوانید: معرفی صرافی جمینی (Gemini)

آیا لیکویید هک شده است؟

صرافی لیکویید دارای یک سیستم امنیتی بسیار قوی و استاندارد است که هیچ کس نمی‌تواند در سوابق کاربران دستکاری کند. اما چند سال پیش، این شرکت در سال ۱۳۹۵ (2017) کلاهبرداری ICO را تجربه کرد که مقدار زیادی ارز از بین رفت. این اتفاق باعث شد برخی از کاربران اعتماد خود را از دست بدهند و اموال خود را از این صرافی خارج کنند. اما خوشبختانه امروزه صرافی Liquid با نحوه عملکرد خود باعث شده است که کاربران زیادی به سمت او روی بیاورند و با خیال راحت دارایی‌های خود را به آنها بسپارند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا