کسب و کارگوناگون

شماره تلفن وام فوری با سفته بدون ضامن یکساعته

شماره تلفن وام فوری با سفته

دریافت وام فوری و شماره تلفن وام فوری با سفته این روزها عملا غیرممکن شده با توجه به شرایط اقتصادی بانک ها شرایط سختی رو برای ارائه وام در نظر گرفتن و بدون سپرده و داشتن ضامن رسمی دریافت وام عملا غیرممکن شده. اما در این بین موسسه حقوقی توانگر شرایطی ایجاد کرده که متقاضیان دریافت وام بدون نیاز به ضامن و دسته چک بتونند وام فوری دریافت کنند. با مجله ویکی همراه باشید.

در ادامه روش هایی برای دریافت وام فوری با سفته و همچنین شماره تلفن وام فوری با سفته را برای شما بازگو می کنیم. شما میتونید با شماره تلفن وام فوری با سفته (۰۹۳۹۷۴۴۷۷۷۷) تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

وام فوری با سفته

شما میتونید بدون داشتن ضامن و یا حتی دسته چک وام فوری با سفته دریافت کنید. برای دریافت این وام نیاز به سند خودرو، سند ملک، سیم کارت ۹۱۲ و یا طلا دارید.

هریک از این اسناد به عنوان ضمانت در رهن موسسه حقوقی ما قرار میگیره و شما در قبال اسنادی که برای ضمانت قراردادی میتونید وام فوری با سفته دریافت کنید.

هر یک از این اسناد شرایط خودشون رو برای دریافت وام دارند.

دریافت وام فوری با سفته با ضمانت سند خودرو

شما میتونید با سند خودروی خودتون وام فوری دریافت کنید. مبلغ این وام بسته به ارزش روز خودروی شماست. شما میتونید حداکثر تا ۶۰ درصد ارزش خودروی خودتون رو وام دریافت کنید.

شرایط دریافت وام با ضمانت سند خودرو

این وام شرایط خاصی داره که شما باید حتما این شرایط رو داشته باشید تا بتونید دریافت کنید.

مهمترین شرط برای دریافت این وام داشتن پلاک تهران بودن خودرو است. این وام در حال حاظر فقط به خودرو هایی که پلاک تهران دارند تعلق میگیره.

شرط بعدی برای دریافت این وام مدل خودروی شماست این وام فقط به خودرو های مدل بالای ۹۰ تعلق میگیره. فرقی نمیکنه خودروی شما ایرانی باشه یا خارجی و یا حتی چینی اگه خودروی مدل بالای ۹۰ دارید میتونید این وام رو دریافت کنید.

البته برای گرفتن وام رو خودرو های ایرانی در بعضی از مواقع داشتن دسته چک هم الزامی است اما برای خودرو های چینی و خارجی این شرط وجود نداره.

همچنین حداقل مبلغ وام ۱۰۰ میلیون تومان است و زیر این مبلغ پرداخت وام نداریم.

شماره تلفن وام فوری با سفته

برای دریافت شماره تلفن وام فوری با سفته با شماره های ۰۹۳۹۷۴۴۷۷۷۷ و ۰۹۱۲۲۲۴۴۶۹۰  تماس گرفته و از خدمات بهره مند شوید. اطلاعات بیشتر را در تماس جویا شوید.

وام فوری با سفته / شماره تلفن وام فوری با سفته

دریافت وام فوری با سفته با ضمانت سند ملکی و اداری

شما میتونید وام با سند ملکی و اداری هم دریافت کنید. این وام هم مانند سند خودرو شرایط خاصی داره که برای دریافت وام باید این شرایط رو داشته باشید.

مبلغ این هم مانند سند خودرو بسته به ارزش روز ملک شما داره. شما میتونید از حداقل ۱۰۰ میلیون تومان تا حداکثر ۶۰ درصد ارزش ملک خودتون وام دریافت کنید.

شرایط دریافت وام با ضمانت سند ملک و اداری

این وام فقط در تهران، کرج و اطراف تهران پرداخت میشود پس ملک شما باید حتما در تهران و اطراف تهران باشد تا بتونید این وام رو دریافت کنید.

همچنین این وام به هیچ وجه روی سند های تجاری پرداخت نمیشود. برای دریافت این وام نیاز به داشتن دسته چک ندارید و فقط سند ملکی شما برای ضمانت کفایت میکند.

4.1/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا