کسب و کار

دادسو | پیشرو در ارائه خدمات حقوقی

بسیاری از مواقع مشکلاتی که پیش روی ما قرار می‌گیرند، حقوقی نیستند. به همین دلیل تا وقتی با چنین مشکلاتی رو به رو نشویم به فکر ارتباط با یک وکیل و کمک گرفتن از او نخواهیم بود. اما اگر مشکلات حقوقی و یا کیفری گریبانگیر ما شوند، در صورتی که نتوانیم از آن‌ها رهایی پیدایی کنیم، به فکر انتخاب یک وکیل مجرب و متخصص خواهیم افتاد. در این حالت سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانیم یک وکیل حرفه‌ای و متبحر برای حل مشکل خود پیدا کنیم؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم، زمانی‌که به مشکل حقوقی و یا کیفری بر می‌خورید بهترین راه، برای حل مسئله به وجود آمده این است به یک مؤسسه حقوقی معتبر مراجعه کرده و از این طریق مشاوره‌هایی را در رابطه با حل مشکل خود دریافت کنید. از این رو ما در تیم دادسو یکی از برترین مؤسسه‌های حقوقی کشور، می‌خواهیم در ادامه این مطلب شما را با مؤسسه و برخی از خدماتی که به مراجعین عزیز در رابطه با حل مشکلات حقوقی ارائه می‌دهیم، بیشتر آشنا کنیم.

مؤسسه حقوقی دادسو

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، دادسو یکی از بهترین مؤسسه‌های حقوقی سطح اول کشور است که با وجود ۸ سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات حقوقی، همواره تلاش داشته که بهترین نتیجه را برای مراجعین محترم خود حاصل کند. تیم ۲۵ نفره حقوقی دادسو متشکل از وکلا، کارشناسان حقوقی و دیجیتال مارکت‌هایی متبحر است و خشنود است که توانسته در راستای حل مشکلات حقوقی و کیفری مراجعه کنندگان خود، رضایت اکثریت آن‌ها را به دست آورد. همچنین این مؤسسه با حل بیش از ۱۰۰۰ پرونده مختلف و موفق در طی این سال‌ها توانسته خود را به خوبی ثابت کند.

از جمله نقاط قوت مؤسسه حقوقی دادسو و وکلای مجرب آن در مقایسه با مؤسسات دیگر، می‌توان به حل پرونده‌های مرتبط با مشکلات خانوادگی در کمتر از یک ماه اشاره کرد.

این مؤسسه با بهره‌مندی از وکلای پایه یک دادگستری که به‌صورت تخصصی در زمینه‌های محدودتری هم‌چون چک و اسناد مالی، جرایم پزشکی و دیه، دعاوی ملکی، انحصار وراثت و … فعالیت دارند، همواره سعی بر این داشته که بالاترین کیفیت را در حل پرونده‌ها ارائه کند تا مراجعین با خیالی آسوده در اسرع وقت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند.

همچنین باید اشاره کنیم که دادسو خدماتی را برای ایرانیان خارج از کشور نیز ارائه می‌دهد. این مؤسسه برای خدمت‌رسانی به هموطنان خارج از کشور راه حل‌هایی را هم‌چون استفاده از اپلیکیشن‌هایی همانند اسکایپ برای برقراری ارتباط با مشاورین و وکلای مؤسسه ارائه می‌دهد.

نحوه رسیدگی به مشکلات حقوقی مراجعین خارج از کشور

افراد پس از ارتباط با وکلای دادسو و توافق با هر یک از آن‌ها، می‌توانند از طریق سامانه‌های میخک (وزارت امور خارجه) و ثنا (قوه قضائیه) قرارداد وکالت خود را به ثبت برسانند.

در عین حال لازم به ذکر است، افرادی که در خارج از ایران سکونت دارند؛ در صورت نیاز به ارسال مدارک، این امکان را خواهند داشت که از طریق پست بین‌الملل و یا به‌صورت مسافری، اطلاعات خود را در اختیار دفتر مؤسسه حقوقی دادسو قرار دهند.

خدمات مؤسسه حقوقی دادسو کدامند؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، مؤسسه دادسو خدمات بسیاری را برای حل مشکلات حقوقی و کیفری ارائه می‌دهد که در ادامه این بخش از مطالب به برخی از آن‌ها نیز اشاره شده است. سایر خدمات مؤسسه دادسو را اینجا می‌توانید مشاهده نمائید.

خدمات مؤسسه حقوقی دادسو کدامند؟

ایرانیان خارج از کشور

همان‌طور که در مطالب بالا نیز اشاره شد، دادسو خدماتی را به ایرانیان خارج از کشور ارائه می‌کند که در ادامه به برخی از این خدمات به صورت دقیق‌تر اشاره شده است.

  • انحصار وراثت خارج از کشور
  • مدیریت اموال در ایران
  • امور اداری و دانشگاهی در ایران
  • ثبت نام در سامانه میخک
  • و…

ارث و انحصار وراثت

انحصار وراثت از جمله خدماتی است مؤسسه دادسو به مراجعین خود چه افرادی که در داخل ایران هستند و چه افرادی که در خارج از کشور سکونت دارند، ارائه می‌دهد. به این صورت که اگر وارث قصد حضور در مراحل مالی، اداری و قضائی مربوط به گرفتن گواهی انحصار وراثت را داشته باشد، وکلای دادسو می‌توانند به او کمک کرده و تا حصول نتیجه دلخواه، وی را همراهی کنند. با وجود بهره‌مندی از یک وکیل انحصار وراثت مجرب که در این زمینه تبحر کافی را دارد، مراحل دریافت گواهی انحصار وراثت به سرعت پیش خواهد رفت.

دعاوی ملکی

طریقه طرح دعوا و اعتراض در انواع مختلف دعاوی حقوقی و کیفری، در روند رسیدگی به آن تأثیر به‌سزایی دارد؛ چراکه می‌تواند منفعت یا ضرر افراد را تغییر دهد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در دعاوی ملکی، با یک وکیل ملکی متخصص، مشورت کرده و از نظرات و راهکارهایی که ارائه می‌دهد؛ استفاده نمایید. ممکن است در برخی موارد حقوق طرفین دعوا جابه‌جا شده و روند رسیدگی به پرونده دچار اختلال شود. در چنین مواردی بهتر است که امور حقوقی خود را به متخصصین این حوزه سپرده تا طرح دعوا به درستی انجام شود. چنانچه فردی، ملک شخص دیگری را تصرف کرده باشد؛ در این حالت می‌توان دعوای حقوقی تصرف عدوانی و دعوای کیفری را مطرح نمود. برای تشخیص این که کدام دعوا می‌بایست مطرح شود؛ تنها وکیل ملکی می‌تواند در این زمینه یاری رساند. ناگفته نماند که وکلای متخصص املاک، زمان مناسب برای ارائه اظهارات خود را می‌شناسند و بهترین روش را برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق موکلین به‌کار می‌گیرند. در موسسه حقوقی دادسو خدماتی در زمینه امور ملکی ارائه می شود که به شرح ذیل است :

  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • افراز ملک مشاع
  • دعاوی پیش فروش ملک
  • مطالبه وجه التزام قراردادی
  • الزام به فک رهن
  • ابطال سند رسمی انتقال
  • دعاوی مشارکت در ساخت
  • و…

دعاوی کیفری

دعاوی کیفری انواع مختلفی دارد و افراد بسیاری درگیر آن می‌شوند. برخی از دعاوی کیفری که دادسو در حل آن‌ها به صورت تخصصی فعالیت دارد، به شرح زیر هستند.

  • خیانت در امانت
  • فروش مال غیر
  • و…

کلام آخر

زمانی‌که درگیر مشکلات حقوقی و کیفری می‌شوید، وجود یک وکیل متخصص در رابطه با مشکلتان، می‌تواند کمک شایانی به شما کند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که با مشاوران و وکلای مجرب مؤسسه حقوقی دادسو در ارتباط باشید، نتیجه مورد نظر شما را در اسرع وقت حاصل کنند.

منبع : دادسو

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا