گوناگون

شرکت تبریز فیکسر چه خدماتی را ارائه می دهد؟

در سال های اخیر میزان استفاده از لوازم خانگی بیشتر از همیشه شده است. کلیه فرایندهای مربوط به تمیز کاری و شست و شو، پخت و پز و… با استفاده از این تجهیزات برقی انجام می گیرد. بی شک کلیه این دستگاه ها در طولانی مدت نیاز به تعمیرات دارند. شرکت تبریز فیکسر در این زمینه خدمات شایسته ای به مشتریان عزیز ارائه می دهد. اهمیت لوازم خانگی های برقی در زندگی مدرن امروزی بسیار بالا است. اختلال در عملکرد هر یک از این دستگاه ها زندگی روزانه ما را با مشکلات جدی رو به رو می کند. خدمات تعمیرات هر یک از این دستگاه ها زیر نظر تکنسین های حرفه ای و تعمیرکاران مجرب انجام می شود.

خدمات تعمیرات فوری انواع لوازم خانگی برقی 

خدمات شرکت تبریز فیکسر در راستای تعمیرات سریع و فوری لوازم خانگی مشتریان ارائه می شوند. تعمیرات هر یک از این دستگاه ها در کوتاه ترین بازه های زمانی انجام می شود. به این ترتیب در وقت و زمان و انرژی افراد صرفه جویی خواهد شد. با در نظر گرفتن اهمیت بالای لوازم خانگی در زندگی مردم، تعمیرکاران تبریز فیکسر در تلاش اند با سرعت بالا به نیازهای مشتریان پاسخ بدهند. برای تعمیر و نگهداری از انواع لوازم خانگی برقی در تبریز فیکسر،

شرکت تبریز فیکسر برای رفع این مشکلات ابتدا نیروها را به محل مربوطه اعزام می کند. سپس فرایند عیب یابی هر یک از تجهیزات انجام می گیرد و خدمات تعمیراتی مربوطه تکمیل خواهد شد. این مجموعه از بسیاری از برندهای برتر جهانی و لوازم خانگی ارائه شده در آن ها پشتیبانی می کند.

شرایط تعمیر لوازم خانگی در تبریز فیکسر

در صورتی که از خدمات تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی تبریز فیکسر استفاده کنید ، انواع دستگاه ها و لوازم خانگی را کارت های گارانتی برای پشتیبانی از خدمات تعمیراتی دریافت خواهید کرد که برای خدمات پس از تعمیر لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این کارت های گارانتی می توانید خیال خود را از بابت خدمات پشتیبانی مربوطه راحت کنید. سرویس کاری لوازم خانگی همواره ریسک خرابی مجدد را به همراه دارد. با این حال تبریز فیکسر کار مشتریان را ساده تر کرده است.

شرایط تعمیر لوازم خانگی در تبریز فیکسر

تبریز فیکسر در چه محدوده ای خدمات تعمیراتی را ارائه می دهد؟

تبریز فیکسر در سر تا سر بخش های شهر تبریز خدمات تعمیراتی را در دسترس مشتریان قرار می دهد. کلیه دستگاه ها و لوازم خانگی از برندهای مختلف جهانی در این مجموعه تعمیر می شوند. به همین خاطر مشتریان بدون هیچ محدودیتی در شهر تبریز از این خدمات استفاده می کنند.

نحوه ارائه خدمات تعمیراتی

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان برای تعمیر و خدمات سرویس کاری لوازم خانگی برقی خود جا به جایی آن ها تا محل تعمیرگاه است. در صورتی که لوازم خانگی شما وزن و ابعاد زیادی داشته باشد، جا به جایی و حمل آن تا محل تعمیرگاه بسیار دشوار خواهد بود. به همین خاطر مرکز تبریز فیکسر تمهیداتی برای ارسال تعمیرکاران به محل مورد نظر مشتریان در نظر گرفته و کار افراد را در این زمینه بسیار ساده تر کرده است. کارشناسان این مجموعه به صورت حضوری در محل مورد نظر شما حاضر شده و خدمات عیب یابی و تعمیرات را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. این خدمت برای بسیاری از لوازم خانگی امروزی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه های شرکت تبریز فیکسر 

شرکت تبریز فیکسر هزینه ها و تعرفه های به خصوصی برای ارائه خدمات خود مشخص می کند که باید حتما به این موارد دقت داشته باشید. هزینه های روز خدمات سرویس کاری و تعمیرات در این مجموعه به سادگی قابل استعلام خواهد بود. در مجموعه تبریز فیکسر این نرخنامه ها بر اساس مصوبه های تعیین شده در اتحادیه مشخص می شوند. در این مجموعه تلاش می شود که کلیه خدمات تعمیر و سرویس کاری دستگاه ها با نازل ترین قیمت ها ارائه شوند. هدف تبریز فیکسر تنها جلب رضایت مشتریان است.

قطعات تعویضی در شرکت تبریز فیکسر

یکی از مهمترین مواردی که در خصوص خدمات تعمیراتی مربوطه مورد توجه قرار می گیرد، نحوه تعویض قطعات و نوع و کیفیت قطعات جایگزین شده است. در این زمینه شرکت تبریز فیکس خیال مشتریان را راحت کرده است. کلیه قطعات موجود در این مجموعه برای تعویض و جایگزینی قطعات فرسوده اصل و اورجینال هستند و به همین خاطر توجه مشتریان را جلب کرده اند. این قطعات با گارانتی های پس از فروش در دسترس مشتریان قرار می گیرند و در دستگاه جایگذاری خواهند شد. هر یک از گارانتی های مربوط به قطعات به مدت 1 الی 2 سال مورد استفاده قرار می گیرند. در این بازه های زمانی خدمات پشتیبانی از قطعات تعویضی توسط تیم مجرب این مجموعه ارائه می شود. هر یک از این گارانتی ها بر اساس نوع قطعات تعویضی ارائه خواهند شد.

قطعات تعویضی در شرکت تبریز فیکسر

انواع خدمات تعمیراتی شرکت تبریز فیکسر

در مجموعه تبریز فیکسر از انواع دستگاه ها و لوازم خانگی از برندهای روز دنیا پشتیبانی می شود. هر یک از این دستگاه ها با استفاده از بهترین دستگاه ها و زیر نظر بهترین اساتید تعمیر خواهند شد. برخی از این تجهیزات به شرح زیر هستند:

  1. انواع لوازم خانگی از برند اسنوا شامل یخچال ها، ماشین های ظرفشویی و…
  2. انواع لوازم خانگی قدیمی و جدید برند سامسونگ
  3. خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات جنرال الکتریک
  4. خدمات تعمیر دستگاه های وایت وستینگ هاوس
  5. خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی پرطرفدار بوش

جمع بندی

در این بخش در خصوص خدمات حرفه ای شرکت تبریز فیکسر مواردی را بررسی کردیم که برای استفاده از خدمات حرفه ای این مجموعه مورد توجه قرار می گیرند. شما می توانید این خدمات تعمیراتی را با کیفیت بالا از تبریز فیکسر به دست آورید. محدوده گسترده خدمات رسانی در این مجموعه یکی از مهمترین مزایای استفاده از تجربیات تکنسین های با تجربه به شمار می رود. شما می توانید در سر تا سر شهر تبریز از این خدمات حرفه ای استفاده کنید. این مجموعه بهترین قطعات را برای تعمیر و نگهداری از وسایل برقی و لوازم خانگی شما را به کار می برد و گارانتی های مربوط به آن ها را ارائه می دهد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا