فناوریگوناگونموبایل و گجت

شایعه داغ از کره : قاب تیتانیومی فوق سبک Galaxy S24 Ultra

قبلاً هم چندین بار شنیده بودیم که شرکت سامسونگ قصد دارد با تقلید از آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، برای گوشی جدید خود : گلکسی اس 24 اولترا ، از قاب تیتانیومی استفاده کند و امروز خبر دیگری که این بار از کشور تولید کننده سامسونگ، یعنی کره جنوبی سرچشمه می گیرد، این واقعیت را تایید کرد!

به گفته منابع ناشناس، Samsung Galaxy S24 Ultra اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که دارای قاب تیتانیومی است. بسته به استقبال از این ویژگی، ممکن است شرکت تصمیم بگیرد این قاب را برای مدل های دیگر خود نیز استفاده کند. پیش از این قرار بود این قاب برای هر سه مدل S24, S24+, and S24 Ultra به کار گرفته شود ولی براساس اخبار جدید منتشر شده، فعلا مدل Ultra از آن بهره خواهد برد.

گلکسی s24-ultra-wyky2

طبق این گزارش، قاب‌های آلومینیومی فعلی برای سامسونگ کمتر از 20 دلار آب می خورند و کلید استفاده از نوع تیتانیومی آن در مقیاس بزرگ‌تر، بازدهی آن خواهد بود ،بازدهی پایین یعنی این قیمت را تا 4 تا 5 برابر برای شرکت افزایش دهد، که قابل توجیه نیست. سامسونگ در نظر دارد ابتدا به طور آزمایشی 15 میلیون فریم تیتانیومی تولید کند، که مدل S24 اولترا با صفحه نمایش تخت و فریم داخلی از جنس آلومینیوم و فریم بیرونی از جنس تیتانیوم (مانند آیفون سری 15) دریافت کننده این ویژگی خواهد بود.

منبع: gsmarena

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از هوش مصنوعی Bing در گوگل کروم 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا