گوناگونفناوری

سامسونگ گلکسی S23 FE با دو نوع چیپست عرضه می شود

سامسونگ گلکسی S23 FE در سه ماهه سوم سال جاری به عنوان یکی از اعضای سری گلکسی S23 وارد بازار می شود، اما به نظر می رسد که در سراسر جهان با یک چیپست مشابه عرضه نخواهد شد. در ادامه با ویکی همراه باشید.

عرضه S23 FE اسنپدراگون سری 8 نسل 1  در آمریکا

صفحات پشتیبانی رسمی سامسونگ نشان می‌دهند که Galaxy S23 FE بسته به بازار، چیپ‌ست‌های مختلفی را عرضه می‌کند. نسخه جهانی دارای پردازنده 4 نانومتری Exynos 2200 با 8 گیگابایت رم خواهد بود. این همان چیپست گلکسی اس 22 اولترا است و به دلیل مصرف انرژی کمتر نسبت به همتایان ساخت کوالکام مورد انتقاد قرار گرفته است. دلیل اصلی این تفاوت در کارایی، فرآیند تولید 4 نانومتری سامسونگ بود که به اندازه فرآیند 4 نانومتری TSMC کارآمد نبود.

اتفاقاً، نوع آمریکایی گلکسی اس 23 FE دقیقاً بر اساس همان گره 4 نانومتری TSMC از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. همچنین با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

به طور کلی طرفداران کوالکام را به عنوان انتخاب بهتری معرفی می شود، به طوری که سامسونگ حتی این هفته از گلکسی اس 21 FE مجهز به اسنپدراگون 888 در هند رونمایی کرد.

با نگاهی فراتر از چیپست ها، گلکسی اس 23 FE دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد 120 هرتزی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا