گوناگون

دکتر فارغ پور؛ متخصص زنان، زایمان و نازایی

دکتر فارغ پور؛ متخصص زنان، زایمان و نازایی

زنان در دوران بارداری لحظات حساسی از زندگی خود را سپری می‌کنند. حساسیت‌ها به‌اضافه دردهای بارداری، استرس‌ زایمان و بسیاری چالش‌های دیگر، به هیچ‌عنوان ترکیب خوشایندی برای یک زن باردار نیست. البته با مراجعه به یک متخصص زنان با تجربه و کاربلد، این استرس‌ها به میزان بسیار زیادی کم خواهد شد.

تقریباً اکثر خانم‌ها در انتخاب دکتر زنان، حساسیت زیادی نشان می‌دهند. پروسه انتخاب پزشک برای هر خانمی متفاوت است. در حالی که بعضی از آن‌ها به اولین پزشک زنان که می‌شناسند مراجعه می‌کنند، بعضی دیگر از خانم‌ها تحقیقات بیشتری انجام داده و سعی می‌کنند با کسب اطلاعات در مورد چند پزشک و مقایسه بین آن‌ها مورد مناسب خود را انتخاب کنند. ما نیز در این مطلب با هدف کمک به خانم‌های باردار در پروسه انتخاب پزشک، اطلاعات نسبتا کاملی از خانم دکتر فارغ پور گردآوری کرده‌ایم. برای آشنایی کامل با این پزشک و متخصص در زمینه زنان، زایمان و نازایی ما با همراه باشید.

متخصص زنان خوب و گذراندن یک دوره بارداری لذت بخش؛ معرفی دکتر فروزنده فارغ پور

خانم دکتر فروزنده فارغ پور، یکی از پزشکان متخصص در زمینه زنان و زایمان و نازایی است. ایشان از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ‌التحصیل شده و تجربه‌ای 30 ساله در درمان بیماری زنان از جمله نازایی دارد. مطب دکتر فارغ پور در سعادت آباد و مطب دیگر ایشان در یافت آباد واقع شده است. ایشان در هر دو مطب مشغول به فعالیت هستند.

برای شناخت بیشتر با دکتر فارغ پور، می‌توانید سوابق کاری ایشان را در عمل‌های موفق سزارین و زایمان طبیعی بررسی کنید. مراجعه به خانم دکتر فارغ پور به اکثر خانم‌های تهرانی و کسانی که از شهرستان‌های دیگر برای معالجه بیماری‌های زنان، به ویژه نازایی به تهران می‌روند، پیشنهاد شده است. تقریبا تمام کسانی که به ایشان مراجعه کرده‌اند، نتایج رضایت‌بخشی را کسب کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این پزشک، خدمات پزشکی گسترده‌ای است که در مطب خود به انجام می‌رساند.

خدمات پزشکی دکتر فروزنده فارغ پور

دکتر فارغ پور به‌عنوان پزشک و جراح زنان، خدمات پزشکی خود را به خانم‌های باردار و خانم‌های غیرباردار ارائه می‌دهد؛ بنابراین خانم‌ها چه در دوران بارداری و چه در دوران عادی برای درمان بیماری‌ها و مشکلات زنانه، می‌توانند از خدمات پزشکی خانم دکتر فارغ‌پور بهره‌ بگیرند. در ادامه، خدمات پزشکی متنوع خانم دکتر در دو گروه خانم‌های باردار و خانم‌های غیرباردار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خدمات پزشکی به زنان باردار

مراقبت‌های بارداری بخش مهمی از دوران بارداری است و دریافت خدمات پزشکی مستمر برای هر خانمی اهمیت زیادی دارد. این دوره از زندگی یک زن، نه تنها برای سلامتی مادر و جنین حائز اهمیت است، بلکه بازخورد آن جامعه را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین نزدیکان زن باردار، موظف‌اند خدمات پزشکی مورد نیاز را برای او مهیا کنند.

آزمایشات پیش از بارداری

آزمایشات و مراقبت‌های دوران بارداری، مجموعه‌ای از چکاپ‌ها و مراقبت‌های ماهانه، انجام آزمایشات بارداری و معاینات مختلف از جمله معاینه لگن و … را در برمی‌گیرد. خانم دکتر فارغ پور به عنوان متخصص زنان و زایمان، خدمات پزشکی متنوعی را به خانم‌های باردار ارائه می‌دهد.

معاینات، آزمایشات و مراقبت‌‌های حین بارداری

خدمات پزشکی دکتر فارغ پور برای خانم‌های باردار شامل معاینات و آزمایشات پیش از بارداری، مراقبت‌ها و آزمایشات بارداری تا عمل‌های مربوطه از جمله انجام زایمان طبیعی و سزارین نیز خواهد شد. خانم دکتر در این زمینه تجربه‌های موفق متعددی دارد. تقریباً همه خانم‌های بارداری که تحت نظر ایشان بوده‌اند، هم از لحاظ تخصص و هم از لحاظ ارتباط با بیمار، نتیجه رضایت‌بخشی دریافت کرده‌اند.

مراقبت‌های حین بارداری شامل مجموعه‌ای از آزمایشات ادواری و آنالیزهای پاراکلینیکی روی مادر با هدف پیشگیری از بروز عوارض بارداری، کاهش احتمال مرگ‌ومیر، جلوگیری از زایمان خطرناک و آماده‌سازی مادر برای به دنیا آوردن یک فرزند سالم است.

images_1687344448_6492d540071f1.jpg

خدمات پزشکی مربوط به ختم بارداری

در بسیاری از موارد مراجعه به پزشک زنان برای ختم بارداری صورت می‌گیرد. این مورد باید تحت شرایط ویژه انجام شود. خدمات پزشکی خانم دکتر فارغ پور به زنان باردار شامل کورتاژ نیز می‌شود. در صورتی که براساس شرایط مادر، یا زنده نماندن جنین در شکم مادر، نیاز به ختم بارداری باشد، ایشان عمل کورتاژ را نیز انجام می‌دهند. همچنین ایشان در مطب خود عمل جراحی نمونه‌برداری آندومتر یا همان کورتاژ را برای درمان بیماری‌های مختلف مربوط به رحم نیز انجام می‌دهد.

خدمات پزشکی برای زنان غیرباردار

خانم دکتر فارغ پور، سابقه درمان انواع بیماری زنان از جمله درمان عفونت‌های ناحیه تناسلی از جمله تبخال، زگیل، عفونت‌های منتقله از راه جنسی، قارچ‌های مقاوم، درمان بی‌نظمی‌های قاعدگی و اختلالات هورمونی، درمان کیست تخمدان و تخمدان پلی کیستیک و … را دارد.

بنابر آنچه گفته شد، زنان غیرباردار نیز می‌توانند برای انجام تست پاپ اسمیر و بررسی ویروس Hpv، انجام معاینات دوره‌ای جهت پیشگیری از سرطان دهانه رحم، سرطان سینه و … به یکی از مطب‌های دکتر فارغ پور مراجعه کرده و از خدمات و تخصص ایشان بهره‌مند شوند.

دکتر فارغ‌پور خدمات و روش‌های درمانی متعددی را برای درمان بیماری‌های زنانه مختلف به کار می‌گیرد. این خدمات انجام مشاوره پیشگیری از بیماری‌های عفونی زنان، کرایو یا فریز زخم‌های دهانه رحم و انجام معاینات دوره‌ای سینه در خانم‌ها را شامل می‌شود.

خدمات مربوط به جراحی زنان

همانطور که گفتیم دکتر فارغ پور پزشک متخصص و جراح زنان است؛ بنابراین جهت دریافت خدمات پزشکی مربوط به جراحی زنان از جمله جراحی هیسترکتومی، جراحی افتادگی رحم (سیستوسل رکتوسل)، نمونه‌برداری آندومتر (کورتاژ) و موارد مشابه دیگر می‌توانید به ایشان مراجعه کنید.

مشاوره پیش از بارداری

خانم‌ها پیش از بارداری حتما باید جهت دریافت مشاوره به دکتر زنان مراجعه کنند. پزشک متخصص زنان در این مواقع اقدامات متعددی را به بیمار ارائه می‌دهد. این اقدامات، معاینات بالینی (معاینات ساده، چکاپ)، آزمایش‌های مختلف و حتی ممکن است جراحی‌‌ برای درمان نازایی یا درمان انواع بیماری‌ زنان از جمله بیماری‌های عفونی، نازایی و … را نیز دربرگیرد.

خانم دکتر فارغ پور، در تمام موارد فوق تجربه‌ای چندین ساله دارد و ضمن ارتباط صمیمانه با بیمار، مشاوره‌های لازم را به او ارائه داده و روش‌های درمانی مناسب را تجویز می‌کند.

مشاوره پیشگیری از بارداری و انجام اقدامات مربوطه

یکی دیگر از خدمات پزشکی دکتر فروزنده فارغ پور در زمینه مشاوره، جلوگیری از بارداری و انجام اقدامات لازم از جمله تعبیه آی یو دی است. IUD یک دستگاه کوچک پلاستیکی برای جلوگیری از بارداری است. T شکل است که قرار دادن آن در داخل رحم، تا چندین سال از بروز بارداری جلوگیری می‌کند.

دکتر فارغ پور

درمان نازایی

علل و عوامل متعددی در نازایی زنان دخیل هستند. جالب است بدانید 50 درصد ناباروری‌ها مربوط به مشکلات زنانه است. از جمله این مشکلات می‌توان به افزایش سن، سندرم تخمدان پلی کیستیک، نارسایی زودرس تخمدان، اختلال در عملکرد هیپوفیز، اختلالات هورومونی، آندومتریوز، ناهنجاری‌ها و ضایعات رحمی اشاره کرد.

درمان‌های مختلفی برای نازایی وجود دارد که البته بسته به وضعیت بیمار و تشخیص پزشک تجویز می‌شود. خانم دکتر فارغ پور در زمینه درمان دارویی نازایی، تجربه‌های موفقی دارند. با توجه به بررسی وضعیت مراجعین قبلی ایشان، دکتر فارغ پور را می‌توان یک دکتر خوب برای درمان ناباروری در تهران معرفی کرد.

سخن پایانی

با مراجعه به یکی از دو مطب دکتر فارغ پور در سعادت آباد یا یافت آباد، می‌توانید از خدمات پزشکی ایشان در زمینه‌های مشاوره بارداری، مراقبت‌ها و درمان‌های پیش از بارداری، مراقبت‌های حین بارداری، مشاوره و مراقبت‌های پزشکی پس از زایمان بهره‌مند شوید. دکتر فارغ پور، پزشک، متخصص و جراح زنان، با ارائه مشاوره بارداری کامل، در انجام یک زایمان بی‌خطر به مادران باردار کمک کرده است. ایشان همچنین در زمینه انواع درمان دارویی نازایی و درمان‌های مختلف برای انواع بیماری‌های زنانه تجربه‌‌های موفق بسیاری دارند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا